Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Als we erin blijven wordt het volgend jaar een mooi jaar met een nieuwe selectie, nieuw elan en nog een hoop te verbeteren tov dit jaar.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op april 24, 2022, 14:57:42
De instelling moet zijn dat er nog 12 punten te winnen zijn en je maximaal op 45 punten kan eindigen... .
Ze halen nu niet alles uit zichzelf en uit de selectie. Doen ze dat wel dan halen ze nog zo 5 punten en een mooie eindklassering.
met deze instelling halen we geen 5 punten meer uit de laatste 4 wedstrijden.
Meerdere spelers zitten al bij de gedachte bij andere clubs met de spelersmakelaar.

EdsjeSCC

 :0= DUS 'GEWOON' ONDER ANDERE PAULISSEN, BREIJ, TOL OPSTELLEN

Bankzitter

Yup. Weer een doel stellen en alles doen wat nodig is om dat doel te halen.
Dus indien nodig andere spelers of taktiek.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bankzitter op april 24, 2022, 15:39:13
Yup. Weer een doel stellen en alles doen wat nodig is om dat doel te halen.
Dus indien nodig andere spelers of taktiek.
_O_
Henk, held, bedankt

Noordcambuur

Heracles gaat ons ook voorbij?.. :zweep

hobbes


Noordcambuur

Nu nog Fortuna tegen Eagles .
Fortuna moet winnen anders wordt het heel gevaarlijk dat ze eruit vliegen.

Bernardo

Als wij inde PO komen voor degradatie, vliegen we eruit ook.

AL

Citaat van: Bernardo op april 24, 2022, 17:21:53
Als wij inde PO komen voor degradatie, vliegen we eruit ook.

We kunnen ook zomaar rechtstreeks degraderen.

Noordcambuur

Fortuna staat met 1-0 voor dat is niet goed voor ons.

Treb

Citaat van: AL op april 24, 2022, 17:24:37
We kunnen ook zomaar rechtstreeks degraderen.

Je bent volledig afhankelijk van anderen, want wij winnen niks meer.

Vlampiep

Citaat van: Treb op april 24, 2022, 17:32:16
Je bent volledig afhankelijk van anderen, want wij winnen niks meer.
Dit scenario zou zo maar eens bewaarheid worden. Er is te lang geteerd op de gedachten dat we voldoende punten hebben.
Een aantal spelers zullen genoegen moeten nemen met de bank.  Zoals spelers die Uldrikis niet bedienen en anderen die risicoloos de bal rondspelen in plaats van opportunistich de laatste 10 minuten. Ik heb mij daaraan rot ge?rgerd.

Bernardo

Citaat van: AL op april 24, 2022, 17:24:37
We kunnen ook zomaar rechtstreeks degraderen.

Dat zie ik niet gebeuren als je kijkt naar de progamma's van PEC en Sparta. Die spelen ook nog tegen elkaar en PEC ook nog tegen Ajax en PSV.

Noordcambuur

Pec Zwolle
Uit tegen Ajax en Sparta
Thuis tegen Utrecht en PSV

Willem 2
Uit tegen PSV en Cambuur
Thuis tegen Heracles en Utrecht

RKC
Uit tegen Cambuur en AZ
Thuis tegen Groningen en Heracles

Fortuna
Uit tegen Twente en NEC
Thuis tegen Feijenoord en Vitesse.

Nou zeg het maar.

Cambuur moet tegen Willem 2 en RKC en die knokken tegen degradatie en ligt ons dat wel.