Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Citaat van: TM op maart 14, 2022, 10:02:13
Goh wat zou het mooi zijn om op 1 mei die boeren een extra zetje richting de degratie te geven.

Bij de AD voetbalpodcast zijn ze er van overtuigd dat WillemII en DKV eruit gaan.

Lore

Citaat van: hobbes op maart 14, 2022, 10:04:22
Bij de AD voetbalpodcast zijn ze er van overtuigd dat WillemII en DKV eruit gaan.

Willem II, DKV en Zwolle eruit. Wij kunnen RKC en Fortuna voorbij op de tv geldenranglijst. Dat betekent dat wij dan:

? 563.000 meer tv gelden ontvangen per jaar. Man, dat zou een megaklapper zijn voor ons!

TM

Citaat van: hobbes op maart 14, 2022, 10:04:22
Bij de AD voetbalpodcast zijn ze er van overtuigd dat WillemII en DKV eruit gaan.

Ik denk dat ze het wel weer net redden daar.... Maar het zou een droom zijn die uitkomt. Dan doen we gewoon een huldiging bij de oldehove!

EdsjeSCC

Willem II ook al 5 wedstrijden op rij niet gescoord, krijgen AZ thuis, Feyenoord en Eagles uit, Vitesse Thuis, Psv uit..

Die tegen Eagles kan voor hen wel eens heeeell belangrijk worden.

Pec ook een zwaar programma.

Worden leuke weken

Naastismis

Citaat van: Noordcambuur op maart 13, 2022, 13:03:52
Hoeveel punten kunnen we nog pakken.

Eagles - Cambuur
Cambuur - NEC
Vitesse - Cambuur
Cambuur - PSV
Dkv - Cambuur
Cambuur - RKC
Cambuur - Willem 2
Groningen - Cambuur.

24

Noordcambuur

RKC pakt 3 hele belangrijke punten en komt op 27 nog 6 punten achter ons.


Specuveter

Toch echt 27 punten.
Maar we staan nog steeds 11 punten voor op plek 16.
Met nog maar 8 wedstrijden te gaan.
Over twee weken tegen NEC ons maar echt veilig spelen!!

Noordcambuur

Eagles 0-1 gewonnen van Zwolle.

Destroyer

Ja die zien in goede fase, twee keer uit winnen en thuis tegen Ajax
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Noordcambuur

Willem 2 gisteren ook een tik op de neus gekregen tegen de Eagles.
Die moeten er echt om denken.

Galdiano

#6536
Citaat van: Noordcambuur op april 09, 2022, 13:21:34
Willem 2 gisteren ook een tik op de neus gekregen tegen de Eagles.
Die moeten er echt om denken.

Er is maar ??n ploeg die er om moet denken! En dat zijn wij.
Potver wij moeten nog even flink gas geven. Wr staan het hele jaar 8ste,als het zo doorgaat eindigen wij op plaats 14. Morgen moet er gewonnen worden. Anders is het klaar.

Ik snap er werkelijk geen kloten van met dit team. Speel vrijuit en met plezier. Wij zijn de underdog en is totaal geen druk. Komende potjes gewoon lekker vrijuit voetballen en we worden gewoon 8ste of 9de.
Het hele plezier ebt weg lijkt het wel. Er is toch niks mooier om als speler zonder druk te kunnen voetballen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cambuur Groningen

Citaat van: Galdiano op april 09, 2022, 13:33:58
Er is maar ??n ploeg die er om moet denken! En dat zijn wij.
Potver wij moeten nog even flink gas geven. Wr staan het hele jaar 8ste,als het zo doorgaat eindigen wij op plaats 14. Morgen moet er gewonnen worden. Anders is het klaar.

Ik snap er werkelijk geen kloten van met dit team. Speel vrijuit en met plezier. Wij zijn de underdog en is totaal geen druk. Komende potjes gewoon lekker vrijuit voetballen en we worden gewoon 8ste of 9de.
Het hele plezier ebt weg lijkt het wel. Er is toch niks mooier om als speler zonder druk te kunnen voetballen.
Natuurlijk is het zonde dat we wegglijden, maar misschien speelt er toch meer druk mee dan we denken? Henk die wegvalt, terugkomt, weer wegvalt, paar wedstrijden in het begin van de 2e seizoenshelft verliezen wat ook in de hoofden gaat zitten? Uiteindelijk zijn er nog maar twee dingen belangrijk dit seizoen wat mij betreft: winnen van DKV en handhaving, zou mooi zijn als we over een paar weken 2 vliegen in 1 klap kunnen slaan.

En dan volgend seizoen versterken en handhaven om in het nieuwe stadion stabiel te groeien

Noordcambuur

Ik ben niet bang dat we er uit vliegen maar er moet wel wat gebeuren en zeker volgend seizoen.

Naastismis

Citaat van: Galdiano op april 09, 2022, 13:33:58
Er is maar ??n ploeg die er om moet denken! En dat zijn wij.
Potver wij moeten nog even flink gas geven. Wr staan het hele jaar 8ste,als het zo doorgaat eindigen wij op plaats 14. Morgen moet er gewonnen worden. Anders is het klaar.

Ik snap er werkelijk geen kloten van met dit team. Speel vrijuit en met plezier. Wij zijn de underdog en is totaal geen druk. Komende potjes gewoon lekker vrijuit voetballen en we worden gewoon 8ste of 9de.
Het hele plezier ebt weg lijkt het wel. Er is toch niks mooier om als speler zonder druk te kunnen voetballen.
gewoon 8ste of 9de...... haha dat is niet gewoon. Rond de 15de plaats is gewoon. 11de tot nu toe is heel goed.