Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Viper

Die ijsberende trainert maakt het af. Precies wat ze nodig hadden. :_schater

LWD vak 7

Meende dat ze van Hooijdonk voor het scorend vermogen gehaald hadden.

Specuveter

Zo lachwekkend.
Als ze een vrije trap of corner krijgen komt die keeperstrainer de dug out uit om ze aanwijzingen te geven.
Die heeft dat met ze ingestudeerd  :_schater

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 12, 2022, 23:48:54
Laatste wedstrijd die die lui hebben gewonnen was tegen.......  Juist ;(

Met publiek hadden we die pot 100% zeker gewonnen.
door die KUT scheids Makkelie wat een draak van een kerel.

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op maart 13, 2022, 09:41:12
Zo lachwekkend.
Als ze een vrije trap of corner krijgen komt die keeperstrainer de dug out uit om ze aanwijzingen te geven.
Die heeft dat met ze ingestudeerd  :_schater
haha ze moeten toch wat bedenken.

AL

Zal zeer spannend worden onderin.
Ik denk dat je 35 punten nodig hebt om degradatie of play-offs te ontlopen.


Specuveter

Citaat van: AL op maart 13, 2022, 11:06:20
Zal zeer spannend worden onderin.
Ik denk dat je 35 punten nodig hebt om degradatie of play-offs te ontlopen.
clubs onderin maken elkaar onderling af.
Denk dat je met 32 punten veilig bent

Vlampiep

Citaat van: Specuveter op maart 13, 2022, 11:30:20
clubs onderin maken elkaar onderling af.
Denk dat je met 32 punten veilig bent
Als er geen langdurige blessures gaan optreden bij onze steekhoudend, zie ik staan wel op 35 punten komen en misschien ook gaan eindigen op de 8e plaats.

Noordcambuur

Hoeveel punten kunnen we nog pakken.

Eagles - Cambuur
Cambuur - NEC
Vitesse - Cambuur
Cambuur - PSV
Dkv - Cambuur
Cambuur - RKC
Cambuur - Willem 2
Groningen - Cambuur.

Specuveter


Bankzitter

3x winst, 3x gelijk , 2x verlies.

12 punten.

Mits er geen tegenslag met veel blessures.

Ollie

Lastig te zeggen.. Ik was gisteravond bij Groningen - NEC (kaartjes van werk), maar NEC was met 10 man sterker dan Groningen. Veel hangt af van vorm van de dag. Ben je goed, win je bij Eagles, ben je minder verlies van NEC. Toch verwacht ik, gezien het programma, nog wel een punt of 10/11.

Specuveter

Hangt ook een beetje af van blessures schorsingen en corona.

Noordcambuur

Zwolle staat ook voor tegen Feijenoord?..ohhhh dit gaat heel spannend worden onder in.

TM

Citaat van: Noordcambuur op maart 13, 2022, 13:03:52
Hoeveel punten kunnen we nog pakken.

Eagles - Cambuur
Cambuur - NEC
Vitesse - Cambuur
Cambuur - PSV
Dkv - Cambuur
Cambuur - RKC
Cambuur - Willem 2
Groningen - Cambuur.

Goh wat zou het mooi zijn om op 1 mei die boeren een extra zetje richting de degratie te geven.