Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

We gaan niet lekker, maar niet winnen en niet scoren in 2022 is nog minder.

PePe

Zo lang we nog boven DKV staan, is er nog niks aan de hand.
Helaas wel minder TV geld.

Lore

Citaat van: PePe op februari 14, 2022, 01:02:30
Zo lang we nog boven DKV staan, is er nog niks aan de hand.
Helaas wel minder TV geld.

Ik denk voor de tv gelden dat het belangrijker is wie degraderen en wie promoveren.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Nu we Sparta en Pec thuis niet hebben kunnen winnen hebben we echt wel een lastig programma. Pas helemaal op het einde RKC en Wille II thuis. Fortuna wordt echt een belangrjk potje.
Henk, held, bedankt

Treb

Eagles wint van Ajax.

Daar kunnen wij alleen maar van dromen.

hobbes

Citaat van: Treb op februari 27, 2022, 18:41:38
Eagles wint van Ajax.

Daar kunnen wij alleen maar van dromen.

Wij hebben 33 punten

zeewolde

Citaat van: Treb op februari 27, 2022, 18:41:38
Eagles wint van Ajax.

Daar kunnen wij alleen maar van dromen.
1 wedstrijd of het hele seizoen.

Of geniet gewoon van de afgelopen 3 seizoenen.   

Treb

Dat is mijn punt niet.

Wij zullen nooit winnen van de top 3.

Dat vind ik wel jammer, ondanks dat we 33 punten hebben.

Noordcambuur

Citaat van: Treb op februari 27, 2022, 18:41:38
Eagles wint van Ajax.

Daar kunnen wij alleen maar van dromen.
ik wil liever dat we 33 punten hebben dan van de top 3 winnen.

zeewolde

Citaat van: Treb op februari 27, 2022, 19:00:39
Dat is mijn punt niet.

Wij zullen nooit winnen van de top 3.

Dat vind ik wel jammer, ondanks dat we 33 punten hebben.

Ik word liever 8e dan winnen van Ajax en nog steeds in degradatiegevaar zijn

hobbes

Citaat van: Noordcambuur op februari 27, 2022, 19:11:05
ik wil liever dat we 33 punten hebben dan van de top 3 winnen.

Precies

Treb

Citaat van: Noordcambuur op februari 27, 2022, 19:11:05
ik wil liever dat we 33 punten hebben dan van de top 3 winnen.

Zeker! Ik ook.

Maar toch.  :P

Inferno-058

Citaat van: Treb op februari 27, 2022, 19:00:39
Dat is mijn punt niet.

Wij zullen nooit winnen van de top 3.

Dat vind ik wel jammer, ondanks dat we 33 punten hebben.
Beker paar jaar geleden vergeten? 

Noordcambuur

Citaat van: Treb op februari 27, 2022, 19:17:48
Zeker! Ik ook.

Maar toch.  :P
om te beginnen tegen Ajax vrijdag over een week.
Ajax is niet in goede doen.
En hebben een heel zwaar programma voor de boeg.
Ze krijgen nu ook doelpunten tegen.

Noordcambuur

Citaat van: Inferno-058 op februari 27, 2022, 19:26:22
Beker paar jaar geleden vergeten?
ik niet heerlijk en nog verder in de tijd ?.beker wedstrijd tegen Ajax.
Ajax was net wereldkampioen.