Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

We staan nu 4e, maar toch sta ik geloof ik liever 7e na deze speelronde, zodat we weer wat afstand nemen van echte concurrenten, of gaan we voor Europees voetbal?

CambuurAmersfoort

Citaat van: Cambuur Groningen op december 11, 2021, 12:54:57
We staan nu 4e, maar toch sta ik geloof ik liever 7e na deze speelronde, zodat we weer wat afstand nemen van echte concurrenten, of gaan we voor Europees voetbal?

Een week of 3 geleden heb ik definitief afscheid genomen van het idee dat we dit jaar kunnen degraderen.
Cambuur Groningen, ik kan je gerust stellen, we degraderen niet |:)

Met het spel wat wij laten zien en al 27 punten komen wij niet eens in de buurt van de laatste 4-5 teams.
Laten we maar lekker naar linkerrijtje kijken en stiekem fantaseren over de play offs

Noordcambuur

Klopt helemaal ik hoop dat we voor de winterstop op 30 punten staan.

Alleen ik ben heel bang dat er spelers weggaan ?.

Specuveter

Voor dat geld kun je gewoon prima vervangers halen toch!

Specuveter

Nou mooi weekend!
Drie punten ingelopen op Ajax en twee op Feijenoord! :_schater

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op december 12, 2021, 19:09:24
Nou mooi weekend!
Drie punten ingelopen op Ajax en twee op Feijenoord! :_schater
ze moeten maar zo doorgaan dan krijgt de top 3 het alleen maar zwaarder.
Maar we lopen wel in zo?. |:)

Collingwood

Flinke aderlating voor de Eagles, Van Wonderen na dit seizoen weg.
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Citaat van: Collingwood op december 24, 2021, 11:03:06
Flinke aderlating voor de Eagles, Van Wonderen na dit seizoen weg.

Groningen?

Specuveter

Die stond op lijstje van Groningen en Buijs gaat daar weg.

Collingwood

Dalmau van Utrecht naar Sparta.
Kalmte alleen kan u redden.

LWD vak 7

Hahn contract laten ontbinden bij de Eagles. Wat een matige keeper was dat ook.

Noordcambuur

Gaat zeker nog spannend worden onderin.
Overwinning voor Pec,Fortuna en Sparta.
Het kan nog alle kanten op.

Galdiano

Citaat van: Noordcambuur op februari 13, 2022, 14:28:16
Gaat zeker nog spannend worden onderin.
Overwinning voor Pec,Fortuna en Sparta.
Het kan nog alle kanten op.

Zie het positieve er van in! DKV weer 3 punten bij degradatie.
Al helemaal als ze nu zouden verliezen.  ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

EdsjeSCC

Gelukkig hebben heel veel teams enorme kutkeepers die genoeg punten kosten

Vlampiep

Gisteravond hadden wij een enorme blinde lul als Var, maar bij DKV NEC is de overtreffende de Var een blinde  kunstlul,  want deze is de lul niet waard.
Afschaffen die Var en alleen doelpunt technologie in laten gaan. Dit maakt het voetbal kapot.