Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Dikke lul drie bier  l8l
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Lore

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 17, 2020, 21:08:40
Lijkt toch ook niks zon dikke roze dildo op je shirt :zweep

Pas toch prima bij een kut club?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op september 17, 2020, 22:20:22
Pas toch prima bij een kut club?
:_schater dan weet jij wel een geschikte kandidaat denk ik
Henk, held, bedankt

hobbes


EdsjeSCC

Dit ADO is wel echt een aanwinst voor de eredivisie. Terecht dat ze er in mochten blijven (samen met RKC)

speculeter

Citaat van: EdsjeSCC op november 22, 2020, 19:47:49
Dit ADO is wel echt een aanwinst voor de eredivisie. Terecht dat ze er in mochten blijven (samen met RKC)
Een ieder krijgt wat hij toekomt...iets met Karma

hobbes

Wat hadden ze een lol en wat waren ze blij dat ze erin mochten blijven, maar ik zei het gelijk al, die gaan zich weer een seizoen lang ergeren aan lelijk kut voetbal, en wij genieten weer elke week :_schater

Bankzitter

Plus in de KKD zouden ze minder inkomsten mislopen dan in de ere.
Risico op een fors begrotingstekort is groter in de eredivisie in de huidige omstandigheden.

Lore

Citaat van: Bankzitter op november 23, 2020, 11:52:45
Plus in de KKD zouden ze minder inkomsten mislopen dan in de ere.
Risico op een fors begrotingstekort is groter in de eredivisie in de huidige omstandigheden.

Absoluut. Nu valt een groot gedeelte van de loonsom niet onder NOW, terwijl dat bij Cambuur wel zo is. Kortom: de chinezen mogen weer bijspringen.

Drumfather SCC

https://www.telegraaf.nl/sport/15573810/kevin-blom-fluit-komend-weekeinde-niet-in-eredivisie

Lekker voor je, ouwe stinkboef  l0l

Buiten het veld dus ook al een naaier; Royeren!

Grijskijkert

Zou Roelof de Vries de Feijenoord-supporters ook sukkels noemen en op twitter schande van de uitzwaai actie spreken, zoals hij bij ons deed. Kan het zelf niet checken omdat de ruggengraatloze boer mij geblokkeerd heeft.
IN HENK WE TRUST!!!

Geelblauwstiens

Citaat van: Grijskijkert op januari 17, 2021, 08:50:46
Zou Roelof de Vries de Feijenoord-supporters ook sukkels noemen en op twitter schande van de uitzwaai actie spreken, zoals hij bij ons deed. Kan het zelf niet checken omdat de ruggengraatloze boer mij geblokkeerd heeft.
Is ook best sneue gast

Grijskijkert

Citaat van: Geelblauwstiens op januari 17, 2021, 09:12:58
Is ook best sneue gast
En niet slim, hij snapt niet dat ik zo een nieuwe account aan kan maken als hij de moeite waard zou zijn, wat hij niet is, want als je niet tegen terechte kritiek kan en dan maar de makkelijke weg kiest en denken dat het dan weg is :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

Geelblauwstiens

Citaat van: Grijskijkert op januari 17, 2021, 09:23:29
En niet slim, hij snapt niet dat ik zo een nieuwe account aan kan maken als hij de moeite waard zou zijn, wat hij niet is, want als je niet tegen terechte kritiek kan en dan maar de makkelijke weg kiest en denken dat het dan weg is :_schater
Heeft laatste tijd weinig praatjes met z'n dkv hartje

Grijskijkert

Citaat van: Geelblauwstiens op januari 17, 2021, 09:49:25
Heeft laatste tijd weinig praatjes met z'n dkv hartje
Misschien na de uitspraken door de OF-leiding/collega's teruggefloten die laatsten vonden de uitspraken ook niet slim.
IN HENK WE TRUST!!!