Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: PePe op september 27, 2018, 20:37:10
FC Naailand heeft het moeilijk, nu weer verloren in de beker. Hij moet niet weer (voor een appel en een ei) bij Cambuur komen shoppen.
Eventjes wezen kijken. Dramatisch slecht en machteloos elftal
Henk, held, bedankt

LWD vak 7

Nijland zegt dat Erwin Koeman 100% zeker niet in beeld is om Buijs op te volgen. Zal dat vandaag of morgen wel bekend gemaakt worden.

Viper

Een deel van het dak van het AZ-stadion is ingestort. Hopelijk kan er gewoon in het stadion gespeeld blijven worden, maar met het oog op de veiligheid vrees ik van niet.

Galdiano

Citaat van: Viper op augustus 10, 2019, 19:11:33
Een deel van het dak van het AZ-stadion is ingestort. Hopelijk kan er gewoon in het stadion gespeeld blijven worden, maar met het oog op de veiligheid vrees ik van niet.

Ben ook heel benieuwd, tijdens renovatie kan dat deel dicht, echter als constructie niet veilig blijkt hebben ze een dik vet probleem.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Naastismis

Misschien Europees voetbal donderdag in Leeuwarden??kan dat? Meer dan 10.000 mensen komen er toch niet bij AZ bij een voorronde wedstrijd in de Europa League. Zou mooi kunnen

Bankzitter

#6185
Wel even zeggen dat ze niet moeten springen ivm betonrot :P

Maar het zou niet slecht zijn als we met verhuren van het stadion wat extra inkomsten hebben (als we tenminste eigenaar zijn, weet het niet zeker).

Bernardo

Citaat van: Naastismis op augustus 10, 2019, 23:05:34
Misschien Europees voetbal donderdag in Leeuwarden??kan dat? Meer dan 10.000 mensen komen er toch niet bij AZ bij een voorronde wedstrijd in de Europa League. Zou mooi kunnen

Vorige ronde waren bij AZ al 11500. Dus lijkt mij geen optie, zullen ze eventueel eerder uit wijken naar dkv of Amsterdam mits mogelijk.

Delfzijl/Cambuur

gaan hoogstwaarschijnlijk spelen in Den Haag.

PePe

Zou Robben echt gaan spelen voor FCG, of is hier sprake van een seizoenkaarten verkoopstunt?

hobbes

Citaat van: PePe op juni 28, 2020, 22:22:44
Zou Robben echt gaan spelen voor FCG, of is hier sprake van een seizoenkaarten verkoopstunt?

Als het een verkoopstunt is krijgen ze hem keihard weer terug, het zou zo doorzichtig zijn.

Lore

Citaat van: PePe op juni 28, 2020, 22:22:44
Zou Robben echt gaan spelen voor FCG, of is hier sprake van een seizoenkaarten verkoopstunt?

Ik denk wel dat hij echt gaat spelen, maar wel weinig. Zal niet meer hele wedstrijden kunnen denk ik. Wel een enorm goed moment voor de club om zijn rentree te maken

speculeter

Eerst een stuk of 9 medewerkers ontslaan vanwege de corona crisis
En nu robben aantrekken ?

Grijskijkert

#6192
Citaat van: speculeter op juni 29, 2020, 10:08:20
Eerst een stuk of 9 medewerkers ontslaan vanwege de corona crisis
En nu robben aantrekken ?
Ja en? Ook gelezen/gehoord wat de man losmaakt in Groningen? 2500 seizoenkaarten verkocht in een paar dagen,en hij speelt er voor Robben begrippen voor een fooi...

Kan je misschien bedenken dat door Robben die mensen weer aan het werk kunnen?
IN HENK WE TRUST!!!

Huizen


Delfzijl/Cambuur