Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Citaat van: Collingwood op juli 25, 2013, 11:21:14
Wel verdorie. Ik zit tegen NAC in Griekenland en hoopte daar een kroeg te vinden met Eredivisie Live (of Fox Sports of hoe alles ook moge heten)...

Zal vast wel goed komen. Beide partijen hebben er niks aan wanneer het niet uitgezonden wordt.
Area 58

SCCornjum

Déjà vu: Fox Sports nog nergens op de kabel

Volgende week vrijdag start de eredivisie, maar nog steeds heeft Fox Sports, de opvolger van Eredivisie Live nog geen contracten afgesloten voor het doorgeven van livewedstrijden. De hele zomer heeft de zender vruchteloos onderhandeld met aanbieders van digitale televisie, meldt het AD vanochtend. De zender maakt zich echter nog geen zorgen. Woordvoerder Maarten van Rooijen van Fox tegen de krant: 'We rekenen erop dat het goed komt. Ik denk niet dat je je als kabelaanbieder populair maakt als je geen live voetbal meer doorgeeft'. WTF? Als zender zeker wel? Deze arrogantie komt ons bekend voor. Gaan we even terug naar het februari 1996. KNVB-voorzitter Jos Staatsen sprak toen de beroemde woorden: 'We gaan iets nieuws doen'.

Vanaf het seizoen 1996/1997 moest er een voetbalzender komen, Sport 7. Achter de decoder, voor de prijs van 'een zak patat' per maand. Twee gulden per kijker (in euro's van nu 1,27). Grootste dwarsliggers; de kabelaars. Die wilden niet betalen voor de doorgifte van het signaal. En nu dus weer niet. Althans, niet wat Fox wil vangen.

Volgens Totaal TV wordt er een machtsstrijd uitgevochten over de hoofden van de voetballiefhebbers. Fox Sports wil een groter deel van de marge die de kabelaars maken op de distributie van de beelden. De adviesprijzen die Fox Sports bekendmaakte voor het aankomende seizoen zijn namelijk optisch gelijk gebleven (18 euro voor 3 in plaats van 4 kanalen), maar de kabelaars moeten wel meer aan Fox betalen. Om dezelfde marges te houden moeten de tv-aanbieders dus meer aan de klanten gaan vragen dan de adviesprijs waar Fox mee adverteert. En dat terwijl de kijker een 'maximale bestedingsgrens' heeft voor live voetbal.

En dat kunnen we beamen. De prijzen van de live wedstrijden zijn sowieso bijna verdubbeld sinds 2008 en we kunnen nu niet zeggen dat het eredivisievoetbal twee keer zo goed is geworden. Sterker nog. Laat maar zitten, we kijken wel in het café naar die overbetaalde middelmaat. Krijgen we voor hetzelfde bedrag er ook nog wat te drinken bij.
Watching Football Is Not A Crime

Cambuur058

Oei Utrecht.. blamage

oldehove

Slecht dat het allemaal nog niet geregeld is :zucht
ut komt su as het komt

Delamere

Citaat van: Cambuur058 op juli 25, 2013, 22:04:20
Oei Utrecht.. blamage
Als Utrecht vorig seizoen nog een subtopper kon zijn en hun niveau maatgevend is voor het niveau in de Eredivisie dan schat ik de kans op lijfsbehoud van Cambuur steeds hoger in.

Cambuur058

Citaat van: Delamere op juli 25, 2013, 22:26:29
Als Utrecht vorig seizoen nog een subtopper kon zijn en hun niveau maatgevend is voor het niveau in de Eredivisie dan schat ik de kans op lijfsbehoud van Cambuur steeds hoger in.
het is natuurlijk wel een verzwakt utrecht maar je heb wel gelijk, en kijk maar naar olle vorig seizoen

Nightmarelwd

Citaat van: Delamere op juli 25, 2013, 22:26:29
Als Utrecht vorig seizoen nog een subtopper kon zijn en hun niveau maatgevend is voor het niveau in de Eredivisie dan schat ik de kans op lijfsbehoud van Cambuur steeds hoger in.

Moeten we wel kansen creëren
MI-Sider for Life

RotterdamLeeuwarden

Verdomme, die gasten zeiken maar door:

Nieuw onderzoek Feyenoordstadion


Feyenoord gaat de plannen voor een nieuw stadion opnieuw bekijken. RTV Rijnmond meldt dat een commissie van drie man eind november met een advies komt.

De commissie zal ook kijken naar het draagvlak bij de supporters en de Rotterdamse politiek voor de nieuwbouwplannen. De namen van twee van de drie leden zijn bekend. Het zijn Hans Vervat en Jos van der Vegt. De naam van het derde commissielid wordt later bekendgemaakt.

De plannen voor een nieuw stadion kregen eerder deze maand geen steun in de gemeenteraad van Rotterdam. De stad moest voor 165 miljoen euro garant staan, maar de meeste politieke partijen wilden dat niet.

Eric Gudde
Feyenoord-directeur Eric Gudde en stadion-directeur Jan van Merwijk zijn niet betrokken bij het nieuwe onderzoek. Zij trokken de afgelopen jaren de kar bij het opzetten van een plan voor een nieuw stadion. Volgens Van der Vegt hebben ze dat niet goed gedaan "als je naar het eindresultaat kijkt".

Bron: NOS
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Cambuur058

Martina van RKC naar FC Twente, was toch een belangrijke schakel bij RKC. Miste geen minuut!!

:0= RKC loopt leeg

Nightmarelwd

Citaat van: Cambuur058 op juli 28, 2013, 08:57:20
Martina van RKC naar FC Twente, was toch een belangrijke schakel bij RKC. Miste geen minuut!!

:0= RKC loopt leeg

Koeman gaf van de week aan dat hij om versterkingen heeft gevraagd. Ze hebben 17 of 18 spelers.
MI-Sider for Life

Cambuur058

Citaat van: Nightmarelwd op juli 28, 2013, 09:33:12
Koeman gaf van de week aan dat hij om versterkingen heeft gevraagd. Ze hebben 17 of 18 spelers.
Als ze niet opschieten, of weer spelers zoals Rommedahl halen, kunnen ze wel eens gaan degraderen.

Destroyer

Wat een sneue bedoeling bij voetbal fans. Eagles in gebreide truien  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cambuur058

Citaat van: Destroyer op juli 29, 2013, 22:16:26
Wat een sneue bedoeling bij voetbal fans. Eagles in gebreide truien  :_schater
huh? Wat bedoel je? sorry hev niet gekeken

vialli

Citaat van: Destroyer op juli 29, 2013, 22:16:26
Wat een sneue bedoeling bij voetbal fans. Eagles in gebreide truien  :_schater

Sorry, maar un bitsje meer respect voor deze club, as je begripe wat ik bedoel

Galdiano

Al 3 seizoenen dezelfde afleveringen!

Utrecht nog verder in de shit! Vander gun maanden uitgeschakeld evenals duplan!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets