Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Goudvinger

Citaat van: Dokkumer op juli 13, 2013, 19:17:52
Schijnt ook dat de grasmat van PSV vervangen wordt.. Ze gaan op papier spelen omdat ze op papier altijd titelfavoriet nummer 1 zijn :devil

In welke seniorenflat heb je die opgepikt?  :zweep

Len Cantello

Citaat van: denistel op juli 11, 2013, 23:17:35
cambuur supporters je mag in deze league geen speler van dkv opstellen doe je dat wel dan wordt je team verwijderd.
Mannentaal.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Citaat van: Goudvinger op juli 13, 2013, 19:56:16
In welke seniorenflat heb je die opgepikt?  :zweep
Erasmushiem... Su gaat ut oek al 50 jaar over Cambuur :devil

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op juli 13, 2013, 19:17:52
Schijnt ook dat de grasmat van PSV vervangen wordt.. Ze gaan op papier spelen omdat ze op papier altijd titelfavoriet nummer 1 zijn :devil

Dat klopt, dat kon alleen mogelijk gemaakt worden doordat ze de lucht boven het stadion verkocht hebben  :P
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Oh daar konden ze Bruma en Schaars van kopen natuurlijk  8P

denistel

Citaat van: poelie-lwd op juli 12, 2013, 19:49:26
Mwoah, dat roep ik al jaren maar dat was tegen dovemansoren, ook die van onze nistel  l0l

Ik doe mee!

vorug jaar hek su er oek uit gooit poelie

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: denistel op juli 11, 2013, 23:17:35
coach van het jaar bij de lc is oek weer actef ik heb een league aangemaakt cambuur supporters je mag in deze league geen speler van dkv opstellen
doe je dat wel dan wordt je team verwijderd.

en kan iedereen hier aan meedoen (en hoe)
Henk, held, bedankt

Sakas

Laat sien ast foor Cambuur bist!

Sakas

He Denistel waarom is jouw opstelling niet bekend?

Mischien zelf ook een DKV'er opgesteld  :devil  :zweep  :_schater
Laat sien ast foor Cambuur bist!

denistel

Citaat van: Sakas op juli 15, 2013, 15:50:40
He Denistel waarom is jouw opstelling niet bekend?

Mischien zelf ook een DKV'er opgesteld  :devil  :zweep  :_schater

alle opstelling zijn pas te zien bij de 1e ronde he,,ik hev er geen dkv,er in he

Synea

Ik weet het is een beetje vreemde eindstand maar als dit eind stand zou zijn teken ik ervoor :_schater :_schater

[verwijderd door de beheerder]
Cambuur in europa!!! oh oh oh oh oh!!!!

Als men Cambuur supporters zou moeten vergelijken in de wereld van psychiatrie, zou de vergelijking ERS met trekken van borderline perfect passen...

Dokkumer

Nee, we eindigen hierin te laag :_schater

Synea

Citaat van: Dokkumer op juli 16, 2013, 18:38:50
Nee, we eindigen hierin te laag :_schater

inderdaad, kunnen nog wel plaatsje of 5 omhoog^^
Cambuur in europa!!! oh oh oh oh oh!!!!

Als men Cambuur supporters zou moeten vergelijken in de wereld van psychiatrie, zou de vergelijking ERS met trekken van borderline perfect passen...

Louw

Hoe denken jullie dat het gaat in de eredivisie volgend seizoen?

Ik denk dat RKC en NEC niet een goed elftal hebben staan voor komend jaar
Az vind ik ook uiterst zwakjes moeten nog behoorlijk inkopen voorin

Ado heeft zich prima versterkt en ook pec zwolle ziet er goed uit

Denk dat met nog 2 a 3 goeie versterkingen cambuur best wel eens boven clubs als nec uit kan komen :)