Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Cambuur058 op juli 10, 2013, 23:31:42
Halen allemaal jonges die aan het eind van hun carrière zijn. Als ze willen groeien als club moeten ze dat juist niet doen, 1 of 2 routiniers is goed maar het lijkt of ze alleen maar routiniers halen.. Ik verwacht dat ze of dit seizoen er al uit vliegen en zo niet binnen 2/3 jaar.
ja tegenstanders uitlachen zijn wij goed in .Nou rkc zet altijd een leuke selectie neer .Nu weer .En die Joachim is heel moeilijk te bespelen

denistel

klopt maar veel goals het ie niet maakt afgelopen seizoen.

cristovao is trouwens oek heel moeilijk te bespelen.

brambo3004

Citaat van: denistel op juli 11, 2013, 23:13:21
klopt maar veel goals het ie niet maakt afgelopen seizoen.

cristovao is trouwens oek heel moeilijk te bespelen.

ik heb cristovao 1x zien spelen maar die buffelt wel door de verdediging...lukt het niet mooi, dan maar met kracht

denistel

coach van het jaar bij de lc is oek weer actef ik heb een league aangemaakt cambuur supporters je mag in deze league geen speler van dkv opstellen
doe je dat wel dan wordt je team verwijderd.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: denistel op juli 11, 2013, 23:17:35
je mag in deze league geen speler van dkv opstellen
doe je dat wel dan wordt je team verwijderd.

Zo hoort het! _O_ |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Sakas

Citaat van: denistel op juli 11, 2013, 23:17:35
coach van het jaar bij de lc is oek weer actef ik heb een league aangemaakt cambuur supporters je mag in deze league geen speler van dkv opstellen
doe je dat wel dan wordt je team verwijderd.

Geweldig Denistel, Hulde  |:) _O_ |:) _O_ |:) :thumbsup :thumbsup
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Nightmarelwd

Citaat van: denistel op juli 11, 2013, 23:17:35
coach van het jaar bij de lc is oek weer actef ik heb een league aangemaakt cambuur supporters je mag in deze league geen speler van dkv opstellen
doe je dat wel dan wordt je team verwijderd.

Denistel for president.
MI-Sider for Life

poelie-lwd

Mwoah, dat roep ik al jaren maar dat was tegen dovemansoren, ook die van onze nistel  l0l

Ik doe mee!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Cambuur058

PSV Lekker bezig met het vastleggen van Bruma en Schaars. En er komt vast nog wel wat bij. Voor mij is PSV, helaas, titel kandidaat nummer 1.

marrumer


Yellow Army

#310
Emmen - Utrecht 2-1  correctie 1-2, staat verkeerd op voetbalzone
Area 58

Dokkumer

Citaat van: Cambuur058 op juli 13, 2013, 15:54:49
PSV Lekker bezig met het vastleggen van Bruma en Schaars. En er komt vast nog wel wat bij. Voor mij is PSV, helaas, titel kandidaat nummer 1.
11 Goede spelers maakt nog geen kampioensTEAM!

Bernardo

Citaat van: Cambuur058 op juli 13, 2013, 15:54:49
PSV Lekker bezig met het vastleggen van Bruma en Schaars. En er komt vast nog wel wat bij. Voor mij is PSV, helaas, titel kandidaat nummer 1.

Dachten ze de afgelopen jaren steeds. Ajax nog steeds niets kwijtgeraakt, titelfavoriet nummer 1 op het moment.

Yellow Army

Citaat van: Dokkumer op juli 13, 2013, 18:41:29
11 Goede spelers maakt nog geen kampioensTEAM!

Idd afgelopen seizoen hadden ze op papier ook de beste selectie.
Area 58

Dokkumer

Schijnt ook dat de grasmat van PSV vervangen wordt.. Ze gaan op papier spelen omdat ze op papier altijd titelfavoriet nummer 1 zijn :devil