Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

okkele

#6165
en niemand die die lul van een scheidsrechter noemt?
een rooie kaart voor applaudiseren ! je moet je toch verdomme doodschamen!
vroeger had je nog kerels als jol die je een klootzak kon noemen en dan hoorde dat je zelf een eikel bent.
nu stikt het van de nijhuisjes en blommetjes waarvan je al vantevoren weet wie een kaart krijgt.
ook niet een verassing dat de var-idioot die de goal van sol afkeurde meneer blom was.
:(
voetbal gaat naar de klote , bedankt knvb.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

pvanbuijtene

In het buitenland is applaudiseren direct rood + wat wedstrijden aam de broek. Zijn hier veel te mild.

Vlampiep

Citaat van: okkele op augustus 13, 2018, 12:54:16
en niemand die die lul van een scheidsrechter noemt?
een rooie kaart voor applaudiseren ! je moet je toch verdomme doodschamen!
vroeger had je nog kerels als jol die je een klootzak kon noemen en dan hoorde dat je zelf een eikel bent.
nu stikt het van de nijhuisjes en blommetjes waarvan je al vantevoren weet wie een kaart krijgt.
ook niet een verassing dat de var-idioot die de goal van sol afkeurde meneer blom was.
:(
voetbal gaat naar de klote , bedankt knvb.
En ook iets positiefs te noemen, in het verleden waren het altijd de kleine clubs die de sjaak waren, maar dat wordt nu doorgetrokken naar de grote clubs.

EdsjeSCC

En de kaarten waren allemaal terecht

zeewolde

Citaat van: okkele op augustus 13, 2018, 12:54:16
en niemand die die lul van een scheidsrechter noemt?
een rooie kaart voor applaudiseren ! je moet je toch verdomme doodschamen!
vroeger had je nog kerels als jol die je een klootzak kon noemen en dan hoorde dat je zelf een eikel bent.
nu stikt het van de nijhuisjes en blommetjes waarvan je al vantevoren weet wie een kaart krijgt.
ook niet een verassing dat de var-idioot die de goal van sol afkeurde meneer blom was.
:(
voetbal gaat naar de klote , bedankt knvb.
misschien wordt die niet genoemd, omdat Boetius gewoon een lul is die zijn team in de steek laat. Als je team rood heeft en jij geel weet je dat je je moet gedragen.

Voorstopper

Citaat van: okkele op augustus 13, 2018, 12:54:16
en niemand die die lul van een scheidsrechter noemt?
een rooie kaart voor applaudiseren ! je moet je toch verdomme doodschamen!
vroeger had je nog kerels als jol die je een klootzak kon noemen en dan hoorde dat je zelf een eikel bent.
nu stikt het van de nijhuisjes en blommetjes waarvan je al vantevoren weet wie een kaart krijgt.
ook niet een verassing dat de var-idioot die de goal van sol afkeurde meneer blom was.
:(
voetbal gaat naar de klote , bedankt knvb.
Wat een ontzettende domme actie van die Boetius. Je naait je club en je team. Naast de schorsing ook disciplinair straffen bij zijn club. Wat een sukkel.

Noordcambuur

De scheidsrechter was nog mild er hadden nog veel meer kaarten kunnen vallen.

poelie-lwd

Citaat van: okkele op augustus 13, 2018, 12:54:16
en niemand die die lul van een scheidsrechter noemt?
een rooie kaart voor applaudiseren ! je moet je toch verdomme doodschamen!
vroeger had je nog kerels als jol die je een klootzak kon noemen en dan hoorde dat je zelf een eikel bent.
nu stikt het van de nijhuisjes en blommetjes waarvan je al vantevoren weet wie een kaart krijgt.
ook niet een verassing dat de var-idioot die de goal van sol afkeurde meneer blom was.
:(
voetbal gaat naar de klote , bedankt knvb.

Je moet je Feyenoordbril ff afzetten en nogmaals lezen wat van Buuten skrieft  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

okkele

" bril af "

ik lees niet alleen van buut`n maar de rest ook,ik zit er wat jullie betreft naast.
prima.
rood voor applaudiseren was in de "echte" voetbaljaren ondenkbaar,dat is meer mijn punt.
ik heb geen sympathie voor boetius maar nog veel minder voor dit soort arrogant,autoritair gedrag van de heren fluiters.
ik zal het daar bij laten,fijne avond allen.

" bril op  "
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

EdsjeSCC

Je mag best wat zeggen, laten blijken dat je het er niet mee eens bent.
Maar zo applaudiseren, heel overdreven wegwerpgebaren maken, voor de (assistent) scheidsrechter hard gaan staan schreeuwen. DAT zijn nou net van die dingen die de jeugd zomaar overneemt en niet hoort bij de voorbeeldfunctie

Drumfather SCC

'' De assistenten Rick Kruys en Marinus Dijkhuizen, die in het bezit is van het hoogste trainersdiploma, nemen het voorlopig over van De Jong. FC Utrecht gaat daarnaast op zoek naar een nieuwe trainer voor de langere termijn''

JP de Jong dus ontslagen bij FCU

Vlampiep

Citaat van: Drumfather SCC op september 04, 2018, 09:54:28
'' De assistenten Rick Kruys en Marinus Dijkhuizen, die in het bezit is van het hoogste trainersdiploma, nemen het voorlopig over van De Jong. FC Utrecht gaat daarnaast op zoek naar een nieuwe trainer voor de langere termijn''

JP de Jong dus ontslagen bij FCU
Het zou prachtig voor Dijkhuizen zijn als hij met Kruys Utrecht wel aan het voetballen krijgt.

PePe

Is doelman Padt van Grunn van het padje?

El Ma-kri-niii

Citaat van: PePe op september 24, 2018, 10:15:09
Is doelman Padt van Grunn van het padje?
Volledig het spoor bijster.

PePe

FC Naailand heeft het moeilijk, nu weer verloren in de beker. Hij moet niet weer (voor een appel en een ei) bij Cambuur komen shoppen.