Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: DayDreamer op april 08, 2018, 08:09:53
Niet best toch eigenlijk, Groningen nog maar 3 punten boven de streep.
Twente nu 4 achter met vanmiddag Feyenoord als tegenstander.
Veel liever roda of sparta dan twente in po
Henk, held, bedankt

Bankzitter

De meeste ploegen hebben meer kwaliteit... liefst een ploeg die mentaal niet in orde is. Bij Twente lijkt de paniek het hoogst, bij Roda is het redelijk rustig dit jaar.

AL

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 08, 2018, 09:44:21
Veel liever roda of sparta dan twente in po

Eerst maar PO halen.
Twente gaat er rechtstreeks uit wat al eerder had moeten gebeuren.
Hopen dat ze daar financiƫle problemen krijge wat gunstig is voor ons.
Heb een gruwelijke hekel gekregen aan Twente ondanks dat ze geweldige supportes hebben.

zeewolde

Citaat van: Bankzitter op april 08, 2018, 10:05:28
De meeste ploegen hebben meer kwaliteit... liefst een ploeg die mentaal niet in orde is. Bij Twente lijkt de paniek het hoogst, bij Roda is het redelijk rustig dit jaar.
roda en Sparta zijn allebei allang blij als ze de po halen. Groningen zal eerst teleurstelling moeten verwerken.

Mochten wij zover komen dan is Groningen mijn favoriete tegenstander.

LWD vak 7

Die Michiel Kramer zal ook een beste schorsing krijgen. Wat een vieze, schandalige overtreding.

hobbes

Citaat van: LWD vak 7 op april 15, 2018, 19:56:50
Die Michiel Kramer zal ook een beste schorsing krijgen. Wat een vieze, schandalige overtreding.

Scheelt weer, mocht je Sparta treffen.

AL

Citaat van: LWD vak 7 op april 15, 2018, 19:56:50
Die Michiel Kramer zal ook een beste schorsing krijgen. Wat een vieze, schandalige overtreding.

Zou minimaal 8 westrijden moeten worden in mijn ogen.
Grootste etter op de Nederlandse velden.
Hoop dat hij zware blessure krijgt zodat hij nooit meer kan voetballen.


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: AL op april 15, 2018, 21:14:55
Zou minimaal 8 westrijden moeten worden in mijn ogen.
Grootste etter op de Nederlandse velden.
Hoop dat hij zware blessure krijgt zodat hij nooit meer kan voetballen.

Gisteren nog even de legendarische wedstrijd tegen Excelsior gezien. Heel veel bekenden die dag.

Van Deelen, Steenvoorden en Manu bij Excelsior, Houtkoop bij de Eagles en Kuwas en..... Kramer bij Volendam, was een leuke dag voor hem  :y
Henk, held, bedankt

sunderland

Cocu beste trainer eredivisie, knap hoor stel judassen  :_spank

okkele

hier bestaat geen topic voor....... :(

De wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal van afgelopen zaterdag is ontsierd door een zeer treurig incident. Bij wijze van experiment zaten de supporters van Feyenoord ook in reguliere vakken van het PSV-stadion en na afloop viel de feestvreugde van de Feyenoord-supporters niet bij iedereen in goede aarde. Ritchie Maas, een verstandelijk gehandicapte jongen, werd door een PSV-fan in zijn gezicht geslagen.

Hij was samen met zijn moeder, vader Theo en vriend Kjell aanwezig bij de wedstrijd en was dolblij toen Jordy Clasie de beslissende penalty verzilverde. "We zaten op de 21e rij in vak E, een gemengd vak. Ik zat naast hem", vertelt vader Theo aan Omroep Brabant. "Verder waren mijn vrouw en Kjell, een vriend van Ritchie erbij. Via de woonvoorziening waar Ritchie woont hadden we kaarten gekregen."

Theo geeft een reconstructie van wat er gebeurd is tijdens de wedstrijd. "Aan het begin van de wedstrijd moesten Ritchie en Kjell hun Feyenoord-shirt al omkeren. Verder was er weinig aan de hand, al merkten we wel dat er door sommige mensen die beneden zaten agressief op het vuurwerk uit het Feyenoord-vak werd gereageerd. Die mensen waren de rest van de wedstrijd ook aan het provoceren. Ik verbaas me dat dat zulke mensen in het huis van PSV worden toegelaten. Ik kan zo iemand geen fan noemen, dat zijn gewoon hooligans."

De sfeer was niet slecht in het vak en Ritchie en Kjell voelden zich op hun gemak. "We kregen knipoogjes, handen. Niemand deed vervelend tegen ze. En dan loopt op het einde een idioot naar boven en deelt hij een klap uit", zegt Theo. Hij heeft de hooligan niet zien aankomen. "We zaten vijf minuten van de wedstrijd nog na te genieten. Toen kwam die man omhoog. Ik vind dat ik verschrikkelijk ben tekortgeschoten als het om Ritchie's veiligheid gaat. Daar baal ik van. Aan de andere kant vind ik het van de zotte, dat ik zo alert had moeten zijn. Je moet op de wedstrijd kunnen letten, niet op wat er om je heen gebeurt. Ritchie en Kjell zijn enorm geschrokken, Kjell heeft de hele weg naar huis gehuild uit emotie."

De familie heeft zondag aangifte gedaan bij de politie. De dader is inmiddels opgepakt.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

speculeter


Naastismis

Wat is er waar van dit verhaal??zag een  filmpje voorbij waarbij hij een tik zou hebben gekregen,in dat filmpje zag ik hem juichen en werd er naar het veld gefilmd daarna weer bij hem terug en zat hij te huilen en zijn begeleider lachte er wat bij.kwam mij over dat hij uit emotie huilde en niet door een klap......

zeewolde

Citaat van: Naastismis op augustus 06, 2018, 21:15:32
Wat is er waar van dit verhaal??zag een  filmpje voorbij waarbij hij een tik zou hebben gekregen,in dat filmpje zag ik hem juichen en werd er naar het veld gefilmd daarna weer bij hem terug en zat hij te huilen en zijn begeleider lachte er wat bij.kwam mij over dat hij uit emotie huilde en niet door een klap......
o dus die man die opgepakt is en nu een stadionverbod heeft heeft niks gedaan dus....

Naastismis

Citaat van: zeewolde op augustus 06, 2018, 21:39:14
o dus die man die opgepakt is en nu een stadionverbod heeft heeft niks gedaan dus....

Weet niet,heb je dat filmpje gezien?als mijn zoon een tik kreeg had ik er niet zo bijgestaan....

okkele

Citaat van: Naastismis op augustus 06, 2018, 21:15:32
Wat is er waar van dit verhaal??zag een  filmpje voorbij waarbij hij een tik zou hebben gekregen,in dat filmpje zag ik hem juichen en werd er naar het veld gefilmd daarna weer bij hem terug en zat hij te huilen en zijn begeleider lachte er wat bij.kwam mij over dat hij uit emotie huilde en niet door een klap......
ben jij nou serieus man?
vanwaar de behoefte om dit minder zwaar te maken?
je mag "jouw" filmpje hier wel even delen nu !
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.