Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Die Streppel moet nog wel ff aanblijven hoor of gaat die dorpsgek van Foppe het weer overnemen  8P

weestwel

Citaat van: Huzumer op december 03, 2017, 16:27:27
Wij hebben gelukkig nog een nieuw stadion om naar uit te kijken en het voetbal kan alleen maar beter worden. DKV gaat nu de pleuris uitbreken!  :_schater :_schater :_schater

Iets wat in Leeuwarden allang had moeten gebeuren. En 20 000 man op de tribune zal voor Cambuur altijd een illusie bliven, zelfs met een nieuw stadion.

Huzumer

Citaat van: weestwel op december 03, 2017, 18:53:50
Iets wat in Leeuwarden allang had moeten gebeuren. En 20 000 man op de tribune zal voor Cambuur altijd een illusie bliven, zelfs met een nieuw stadion.

Dat klopt, want er kunnen 'maar' 15.000 in!  :_schater :_schater :_schater

Noordcambuur

Citaat van: weestwel op december 03, 2017, 18:53:50
Iets wat in Leeuwarden allang had moeten gebeuren. En 20 000 man op de tribune zal voor Cambuur altijd een illusie bliven, zelfs met een nieuw stadion.
we zullen zien wat er volgende week bij jullie nog aan toeschouwers zitten kerel.
Van een wachtlijst van 5000 mensen naar niet eens meer dan 20000 boertjes in het stadion. l8l

Dokkumer

Citaat van: Noordcambuur op december 03, 2017, 19:16:38
we zullen zien wat er volgende week bij jullie nog aan toeschouwers zitten kerel.
Van een wachtlijst van 5000 mensen naar niet eens meer dan 20000 boertjes in het stadion. l8l
Wie zegt dat weestwel een boer is?

666

Willem II NAC..  leuk affiche leuke sfeer,  maar wat een KUT voetbal. Zijn wij niet slechter.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Viper

Citaat van: Noordcambuur op december 03, 2017, 19:16:38
Van een wachtlijst van 5000 mensen naar niet eens meer dan 20000 boertjes in het stadion. l8l

Klopt wel, de stal was vanavond gevuld met 18.500 koeien. Verder veel stront en witte zakdoekjes.

speculeter

Heerlijk dit.
Leeg stadion ontevreden mensen slecht voetbal :thumbsup

Noordcambuur

Citaat van: Viper op december 09, 2017, 23:57:23
Klopt wel, de stal was vanavond gevuld met 18.500 koeien. Verder veel stront en witte zakdoekjes.
haha geweldig dit er zaten gister geen 18500 hoor alleen ze tellen seizoenkaarten erbij op.

Noordcambuur

Citaat van: speculeter op december 10, 2017, 12:12:05
Heerlijk dit.
Leeg stadion ontevreden mensen slecht voetbal :thumbsup
en een top trainer die stinkt naar stront.

Vlampiep

Citaat van: speculeter op december 10, 2017, 12:12:05
Heerlijk dit.
Leeg stadion ontevreden mensen slecht voetbal :thumbsup
Een beetje trainer had met dat huidige spelersmateriaal moeiteloos bij de eerste 5 moeten staan, zegt voldoende over zijn kwaliteiten.

LWD vak 7

Jammer dat de boeren winnen, maar Advocaat en Grim met 0 uit 3 kan ik wel om lachen.

AL

Citaat van: LWD vak 7 op januari 26, 2018, 23:18:18
Jammer dat de boeren winnen, maar Advocaat en Grim met 0 uit 3 kan ik wel om lachen.

Zeker!
Blijf Sparta een enorme kutclub vinden!!

Noordcambuur

Citaat van: LWD vak 7 op januari 26, 2018, 23:18:18
Jammer dat de boeren winnen, maar Advocaat en Grim met 0 uit 3 kan ik wel om lachen.
ja wel jammer maar ik gun het advocaat en grim ook geen 3 punten.
Wat wordt dat ook een triest clubje dat dkv er zaten gisteren nog maar 18790 boertjes in dat stadion loopt zo snel mogelijk achteruit daar.

Noordcambuur

Groningen is het ook onrustig en het stadion kunnen ze ook wel kleiner maken.
Ze staan 6 punten voor op de ploegen die op play-off plaatsen staan.
Wordt nog heel spannend.