Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Drumfather SCC

#6075
Citaat van: poelie-lwd op juli 13, 2017, 13:18:08
mij ook. Ook dat was een vreselijk drama  ;(
Of Mihau Nesu van Utrecht...
Verschrikkelijks nieuws dit  ;(
Ik hoop niet op een Friso of Schumacher afloop...

Montana

Gatverdamme wat erg

Treb

Wat ongelofelijk triest.  ;(




Gasgeve

Elson Hooi naar ADO.

ChantiSCC

Caenepeel naar Excelsior Rotterdam.

okkele

net mijn coachvanhetjaar-team weer samengesteld.
ik moet eerlijk bekennen dat ik met een brede glimlach naar het team van twente heb zitten gluren,ook niet 1 gebruikt in mijn team.
ik verwacht dit seizoen(zoals eerder had gemoeten) dat twente het zwaar gaat krijgen.
wat mij betreft eindigt deze schijtclub op 10 punten achter de 1-na laatste zodat de knjb ze niet meet kan redden.

:proost
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Dokkumer

En waar moet je andere favoriete club dan eindigen? Die club waar de deelnemers principieel geen spelers van opstellen?

Yellow Army

Citaat van: Dokkumer op augustus 09, 2017, 21:30:25
En waar moet je andere favoriete club dan eindigen? Die club waar de deelnemers principieel geen spelers van opstellen?

19e
Area 58

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op augustus 09, 2017, 21:38:27
19e
Kampioen biercompetitie? Teveel eer. Doe dan maar 38e :devil

okkele

Citaat van: Dokkumer op augustus 09, 2017, 21:30:25
En waar moet je andere favoriete club dan eindigen? Die club waar de deelnemers principieel geen spelers van opstellen?
verdomme,niet bij stilgestaan.
:_spank
gedeeld laatste? magdat?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

zeewolde

Streek gescoord, tissoudali ook Nu monteiro nog een paar vanavond!

Bernardo

dan zal hij dat als invaller moeten doen, want hij zit op de bank.

Gasgeve

Wat een drama verdediging heeft Ajax.

EdsjeSCC

Ik was bij ajax - nice maar dan valt je pas echt op wat voor gatenkaas die (rest)verdediging is.

Marcel keizer als hoofdtrainer van ajax is de slechtste zet die ik in jaren heb gezien dus paar keer op rij verliezen en toedeloe