Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Gasgeve

Messaoud naar Excelsior.

Collingwood

Van Leer naar Ajax. Zou Molenaar nu Verhulst op willen halen bij Volendam?
Menno Koch naar NAC.
Kalmte alleen kan u redden.

Gasgeve

#6062
Matavz weer terug in Nederland. Hij gaat bij Vitesse aan de slag.
S. Amrabat naar Feyenoord voor circa 4 miljoen.

Collingwood

Ondertussen huurt NAC de vijfde speler van City en gaan ze waarschijnlijk ook nog een spits van Anderlecht huren.
Kalmte alleen kan u redden.

Hendrikscc

Ben benieuwd of al die huurspelers daar potten kunnen breken. Ik ben echt blij dat wij niet 5 van die jeugdspelers hier hebben. Eentje zou wel leuk zijn :)

Bankzitter

#6065
Nee joh, meer dan een moet je niet willen. Huurspelers spelen voor zichzelf en hebben zelden binding met de club. Grote kans op groepjesvorming en een boete lachen die gastjes om.
Daarbij een hele jonge en onervaren selectie.

Zelfs als het goed uitpakt is er een half elftal weer verrokken na de competitie waar je verder niks aan verdiend. Volgend seizoen beginnen ze dus weer met een halve selectie. (Wij dit seizoen ook maar wel haast een miljoen in de pocket).

hobbes

Citaat van: Hendrikscc op juli 04, 2017, 12:47:52
Ben benieuwd of al die huurspelers daar potten kunnen breken. Ik ben echt blij dat wij niet 5 van die jeugdspelers hier hebben. Eentje zou wel leuk zijn :)

Byrne en Rusnak waren leuke spelers, je moet alleen uitkijken dat je er niet van afhankelijk wordt

Collingwood

Abdelhak Nouri zojuist ingestort tijdens een oefenwedstrijd van Ajax. Hij blijkt hartritmestoornissen te hebben, is nu stabiel en wordt per traumahelikopter naar een ziekenhuis vervoerd.

Hopen dat het goed komt!!
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

Citaat van: Collingwood op juli 08, 2017, 18:20:16
Abdelhak Nouri zojuist ingestort tijdens een oefenwedstrijd van Ajax. Hij blijkt hartritmestoornissen te hebben, is nu stabiel en wordt per traumahelikopter naar een ziekenhuis vervoerd.

Hopen dat het goed komt!!

Niet dus. Ernstige en blijvende hersenschade, zo meldt Ajax.  ;(
Kalmte alleen kan u redden.

Gasgeve

Wat een drama. 20 jaar.

Marc S

Echt verschrikkelijk...

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Daar gaat weer een talent,dit doet me denken aan Rob de Wit...

IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op juli 13, 2017, 13:15:48
Daar gaat weer een talent,dit doet me denken aan Rob de Wit...

mij ook. Ook dat was een vreselijk drama  ;(
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Yellow Army

Amsterdam, Rotterdam of Leeuwarden, dit gun je niemand
Area 58