Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

justremco

Utrecht is naast vd Streek en Dessers ook geïnteresseerd in Ahannach en Veerman uit de Jupiler League

justremco

Huntelaar keert terug bij Ajax

EdsjeSCC

Ik vind het mooi dat spelers als Kuyt en nu Huntelaar weer terugkomen naar Nederland. Jammer dat ze niet 2 a 3 jaar terug keren, maar dat krijg je als de salarissen tussen hier en in het buitenland zo ver uit elkaar ligt

zeewolde

Citaat van: EdsjeSCC op juni 01, 2017, 14:34:45
Ik vind het mooi dat spelers als Kuyt en nu Huntelaar weer terugkomen naar Nederland. Jammer dat ze niet 2 a 3 jaar terug keren, maar dat krijg je als de salarissen tussen hier en in het buitenland zo ver uit elkaar ligt
Zal niet al te veel spelen. Ik las ook dat Nigel de Jong misschien naar Ajax gaat, dat wordt gewoon een Heitinga verhaal als dat doorgaat.

Spelers lijken op steeds latere leeftijd terug te komen en denken volgens mij iets te licht over de eredivisie. Het is hun goed recht om eerst flink te verdienen. Maar de eredivisie is zeker geen competitie waar ze ver over de 30 kunnen komen afbouwen.

666

Misschien komt Totti wel bij ons afbouwen  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

DayDreamer

Citaat van: justremco op juni 01, 2017, 14:03:53
Huntelaar keert terug bij Ajax

Kunnen we komend seizoen misschien dus wel bewonderen in Leeuwarden onder het motto geen wedstrijdritme of iets in die geest.  :|

Collingwood

Robin Gosens van Heracles naar het Italiaanse Atalanta. Gosens kon indertijd ook naar ons, maar koos jammer genoeg voor Heracles.
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

hobbes

Ik zeg, degraderen die hap en de nummer 2 van de JL 1 omhoog

Hendrikscc

Citaat van: hobbes op juni 15, 2017, 16:15:11
Ik zeg, degraderen die hap en de nummer 2 van de JL 1 omhoog

Ik vind het een goeie ! Zuilen we een petitie starten ??  :P |:)

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

zeewolde

Citaat van: Collingwood op juni 16, 2017, 22:21:52
Man, man, man:

https://www.vi.nl/nieuws/patstelling-gemeente-en-ado-den-haag
dat te laat inleveren van een begroting kostte dat fortuna geen punten?
Zou de knvb een scenario hebben als ado geen licentiw krijgt?
17 clubs?
Nec terug?MVv, of toch Cambuur dan?

Dokkumer

Meerdere malen zelfs.. Maar JL, geen Eredivisie. Zie ook eerder bijvoorbeeld MVV, Almere en ook nog FC Twente..

Dokkumer

Maar goed, lees nu het artikel en ik verbaas me erover hoe veel energie die Chinees erin steekt om van het stadion het grootste wok restaurant van Nederland te maken.

Collingwood

#6059
Nigel Bertrams naar NAC.
Dico Koppers naar PEC Zwolle.
Lorenzo Burnet naar Excelsior.
Kalmte alleen kan u redden.