Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: moodygrunn op mei 17, 2017, 18:21:28
Dat van die 5/6de vind ik wel goed, dat houdt nl in dat er echt een degelijk voorstel op tafel moet komen. Niet een voorstel dat voornamelijk goed is voor de top 10

Ik vindt het ook wel prima, want het betekent dat er feitelijk nooit wat gaat veranderen. De belangen zijn veel te tegenstrijdig voor de topclubs tov de rest

Bernardo

DKV volkomen kansloos tegen Utrecht

Dokkumer

Citaat van: moodygrunn op mei 17, 2017, 16:21:32
Als je ze al in de piramide wil hebben, moeten die aan dezelfde regels gebonden zijn als normale clubs. Dat wil zeggen, vooraf geeft de club in kwestie een selectie op en in de transferperiode kan de club spelers eenmalig overhevelen van het eerste naar het tweede en andersom. Dat zou het in ieder geval duidelijk en eerlijker maken. Dat is mijn grootste bezwaar namelijk tegen die elftallen, dat de ene week Tete achterin staat om ritme op te doen en de andere week staat er een A1 speler.
En dan kunnen ze nog profiteren van de budgetten van de topclubs. Ik ben en blijf faliekant tegen de beloftenteams.

moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op mei 17, 2017, 20:07:06
En dan kunnen ze nog profiteren van de budgetten van de topclubs. Ik ben en blijf faliekant tegen de beloftenteams.
Jij ziet voor het beloftenteam van Cambuur ook geen toegevoegde waarde van het instromen in de piramide?
In Henk en Sandor we trust

Collingwood

Trieste ambiance bij die play-offs voor Europees voetbal. Lijken wel zomeravondoefenwedstrijden (geen idee of dit woord bestaat, maar goed).
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Collingwood op mei 17, 2017, 21:20:30Lijken wel zomeravondoefenwedstrijden (geen idee of dit woord bestaat, maar goed).
Nu wel _O_
Henk, held, bedankt

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

Geelblauwstiens

Citaat van: Collingwood op mei 17, 2017, 21:20:30
Trieste ambiance bij die play-offs voor Europees voetbal. Lijken wel zomeravondoefenwedstrijden (geen idee of dit woord bestaat, maar goed).

Dat was vandaag toch ergens waar altijd een trieste ambiance is?

Collingwood

Citaat van: Geelblauwstiens op mei 17, 2017, 23:50:18
Dat was vandaag toch ergens waar altijd een trieste ambiance is?

Bij Grunn was het ook niet best.
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Collingwood op mei 18, 2017, 00:00:18
Bij Grunn was het ook niet best.

Daar zaten nog aardig wat toch? Bij MVV morgen tussen de 4000 en 5000. Halfvol dus.
Henk, held, bedankt

Collingwood

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 18, 2017, 00:03:04
Daar zaten nog aardig wat toch? Bij MVV morgen tussen de 4000 en 5000. Halfvol dus.

Wat er zat viel me qua aantal inderdaad niet tegen, maar de sfeer die er hing deed mij oefenwedstrijdachtig aan. Met name eerste helft trouwens, tweede was het wel wat beter.
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

De Duitse doelman Lars Unnerstall (1,98 lang) naar VVV. Was jarenlang tweede doelman bij Schalke 04 en volgens mij zelfs een seizoen eerste keeper.
Kalmte alleen kan u redden.

Gasgeve

Roda ontslaat Anastasiou 2 wedstrijden voor het einde. Wat een dramatisch beleid wordt daar gevoerd zeg. Lachwekkende kut club.

Collingwood

Tsja, volgens mij min of meer geëist door de spelersgroep, dan moet je bijna wel. Maar het is daar wel één grote teringbende natuurlijk. De spelers hadden dan ook wel eerder wat mogen aangeven bij het bestuur...
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Citaat van: Collingwood op mei 23, 2017, 11:35:26
Tsja, volgens mij min of meer geëist door de spelersgroep, dan moet je bijna wel. Maar het is daar wel één grote teringbende natuurlijk. De spelers hadden dan ook wel eerder wat mogen aangeven bij het bestuur...
als...als..als ;( ;(