Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: speculeter op mei 23, 2017, 12:17:51
als...als..als ;( ;(

Ik denk dat ze gemakkelijk winnen van MVV...

(en ik hoop niet dat we volgend jaar met Roda, NEC,  Gae en de graafschap in de jl zitten)
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Waarom niet? Dan zijn er nog een paar leuke wedstrijden. Tegen jong AZ, Top , Den Bosch ect. is er niet veel aan.

Collingwood

Rob Alflen de nieuwe trainer van NEC. Eerder al Vlemmings naar de Eagles. Daarbij vergeleken vind ik Dijkhuizen toch echt een zwaargewicht.
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

het wordt nog een heet middagje in Utrecht, binnen het half uur op 2-0

666

Ook met 10 man houdt AZ stand..... AZ niet 1x deze wedstrijd op doel geschoten.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

AL

Wat een randdebiel die Krul!!

hobbes

Citaat van: AL op mei 28, 2017, 14:25:56
Wat een randdebiel die Krul!!

Maar dat wisten we al

speculeter

Weer het geluk van Roda. ...
Totaal geen rood man.

zeewolde

Citaat van: speculeter op mei 28, 2017, 15:53:46
Weer het geluk van Roda. ...
Totaal geen rood man.
en dat vond ik dus wel. Maar Paulissen had ook wel rood mogen hebben

AL

100% rood toch?
Laat Roda maar winnen.
Kuipers is nu onderweg naar Leeuwarden.

zeewolde

Citaat van: AL op mei 28, 2017, 16:02:12
100% rood toch?
Laat Roda maar winnen.
Kuipers is nu onderweg naar Leeuwarden.
denk je nou echt dat kuipers naar Cambuur komt , kan ik me niet voorstellen.

AL

Citaat van: zeewolde op mei 28, 2017, 16:03:55
denk je nou echt dat kuipers naar Cambuur komt , kan ik me niet voorstellen.

Nee tuurlijk niet. Was maar grapje.
Ook niet de positie die hoogste prioriteit heeft.

speculeter

Moet hij een heel eind lopen.

666

Wat is die Rosheuvel slecht zeg..
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

AL

Dit niveau is echt om te janken.
Als we ons niveau hadden gehaald hadden we nu feest gehad.