Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

okkele

de fc knvb te enschede heeft de eerste miljoenenspeler alweer binnen.
gefeliciteerd.
:rodekaart
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

dizzhead

Citaat van: okkele op december 25, 2016, 11:34:55
de fc knvb te enschede heeft de eerste miljoenenspeler alweer binnen.
gefeliciteerd.
:rodekaart

De regels zijn duidelijk, ze mogen nu weer zonder verdere verantwoording af te leggen geld uit geven. Dus doen ze dat ook. Valt ze niet echt kwalijk te nemen lijkt me.

zeewolde

Citaat van: dizzhead op december 25, 2016, 13:57:56
De regels zijn duidelijk, ze mogen nu weer zonder verdere verantwoording af te leggen geld uit geven. Dus doen ze dat ook. Valt ze niet echt kwalijk te nemen lijkt me.
en de kosten voor Janssen van ruim een miljoen werd direct daarna bekend gemaakt. Wat een schijtclub. Gun normaal niemand een faillissement, maar bij Twente zou ik er niet rouwig om zijn.

Collingwood

De nieuwe eigenaar van Roda blijkt al enkele maanden in een gevangenis te zitten, vanwege het betalen met een ongedekte cheque  8P.
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Collingwood op mei 04, 2017, 10:58:42
De nieuwe eigenaar van Roda blijkt al enkele maanden in een gevangenis te zitten, vanwege het betalen met een ongedekte cheque  8P.

:_schater :zucht
Henk, held, bedankt

Collingwood

FOX Sports‏Verified account @FOXSportsnl 
BREAKING: Overname Roda JC door Korotaev voorlopig van de baan. Limburgse club zet aandelenoverdracht 'on hold'. Zo meer op FOXSports.nl
Kalmte alleen kan u redden.

El Ma-kri-niii

Roda bashen is altijd leuk, maar 3 maanden cel omdat je een ongedekte cheque tekent? Lekker land, die Emiraten.

Lore

Citaat van: El Ma-kri-niii op mei 04, 2017, 13:27:22
Roda bashen is altijd leuk, maar 3 maanden cel omdat je een ongedekte cheque tekent? Lekker land, die Emiraten.

Hmmm, vaag verhaal! Ik denk dat er nog iets anders speelt, want ik weet uit ervaring dat als je uit de gevangenis wilt komen daar (voor niet al te serieuze overtredingen) dat je gewoon wat geld kan betalen. Blijkbaar lukt hem dat niet bij deze aanklacht. Ik vraag mij dan ook af wat er echt aan de hand is!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op mei 04, 2017, 13:37:51
want ik weet uit ervaring dat als je uit de gevangenis wilt komen daar (voor niet al te serieuze overtredingen) dat je gewoon wat geld kan betalen.

Ben je weer zonder hijab over straat geweest
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 04, 2017, 13:41:37
Ben je weer zonder hijab over straat geweest

Hahaha, nee! Een paar werknemers sloopte een paar jetskis! Niet handig!

Bankzitter

Bij Roda in het beste geval een begroting van 20 miljoen en het slechtste scenario van slechts 6 miljoen.. zo kun je toch geen club leiden... .

Yellow Army

Citaat van: Bankzitter op mei 05, 2017, 18:33:55
Bij Roda in het beste geval een begroting van 20 miljoen en het slechtste scenario van slechts 6 miljoen.. zo kun je toch geen club leiden... .

Wanbeleid is ook beleid
Area 58

moodygrunn

Citaat van: Bankzitter op mei 05, 2017, 18:33:55
Bij Roda in het beste geval een begroting van 20 miljoen en het slechtste scenario van slechts 6 miljoen.. zo kun je toch geen club leiden... .

Ik dacht altijd dat je het volgende credo moest gebruiken bij het opstellen van een begroting: plan for the worst, hope for the best.

Deze lui maken er een dikke zooi van.... Makrini maar mooi weer terug halen.
In Henk en Sandor we trust

Kuzmanovic-Apeldoorn

Zo maar een vraagje

Als Ajax de finale wint spelen ze automatisch groepsfase CL. Maar krijgt PSV dan niet voorronde CL en komt er dan niet een extra plaats vrij voor de Europa L?
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 14, 2017, 22:36:26
Zo maar een vraagje

Als Ajax de finale wint spelen ze automatisch groepsfase CL. Maar krijgt PSV dan niet voorronde CL en komt er dan niet een extra plaats vrij voor de Europa L?

Nope, Het "extra ticket" gaat naar de competitie die het hoogste staat op de ranking. De UEFA zorgt er natuurlijk wel voor dat het geld bij de grote clubs blijft natuurlijk!