Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead

Ogbeche kan het gevoel ook lekker vasthouden.

Noordcambuur

Citaat van: dizzhead op augustus 06, 2016, 21:26:10
Ogbeche kan het gevoel ook lekker vasthouden.
ze hebben mooi op de flikker gekregen van Vitesse en Twente heerlijk dit.

RotterdamLeeuwarden

Helemaal niets in Groningen  :y

0-5, dat staat !
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Noordcambuur

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op augustus 07, 2016, 14:58:09
Helemaal niets in Groningen  :y

0-5, dat staat !
gefeliciteerd kerel dik verdiend nou vond ik Groningen slecht spelen hoor.

Destroyer

Dijkstra gewoon in de basis bij Sparta
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Casuals-lwd

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op augustus 07, 2016, 14:58:09
Helemaal niets in Groningen  :y

0-5, dat staat !
Jou weekend is weer goed  l8l

Noordcambuur

Citaat van: Casuals-lwd op augustus 07, 2016, 19:07:48
Jou weekend is weer goed  l8l
is toch mooi Groningen van de mat gespeeld heb je er moeite mee  8P

Casuals-lwd

Citaat van: Noordcambuur op augustus 07, 2016, 20:03:25
is toch mooi Groningen van de mat gespeeld heb je er moeite mee  8P
Nee hoor geen moeite mee...want dit is ook een Feyenoord forum  :|

moodygrunn

Profiteert die Henk Fraser toch maar mooi van het voorwerk van Rob Maas bij Vitesse
In Henk en Sandor we trust

zeewolde

KNVB Twente al bijna onderaan?

Yellow Army

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op augustus 07, 2016, 14:58:09
Helemaal niets in Groningen  :y

0-5, dat staat !

Gefeliciteerd en nu gauw weer terug naar Rotte darm
Area 58

scc-aaron

Citaat van: Destroyer op augustus 07, 2016, 15:33:25
Dijkstra gewoon in de basis bij Sparta

Afgelopen seizoenen was hij onomstreden dus logisch dat hij basis staat

speculeter

Die nummer 24 deed het leuk bij Groningen??

Gasgeve

Rosheuvel en Hiariej gewoon in de basis. Wat hebben we toch een dramatische competitie  :_schater

Bankzitter

Twee vreemdelingenlegioenen (N.E.C. en Roda JC), 2 promovendi (GAE, Sparta) , Excelsior met een smalle selectie en Twente met een veredelde jeugdploeg. Het niveau is er niet beter op geworden onderin.