Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: okkele op juni 17, 2016, 14:58:33
sterker nog;
dacht dat korrupt met een c was !

bedankt korrupte nederlandse vraude bond.

l8l
De voorstellen zijn ingediend en goedgekeurd door het Nederlands taalgenootschap! Met de uitgave van het volgende Groene Boekje zullen korrupt(ie) en vraude als vervanging van corrupt(ie) en fraude opgenomen worden.

Over de betekenis van incompetent en laf is men nog niet uit. De voorstellen om als betekenis knvb aan te geven stuitte nogal op wat weerstand, vanwege de verschillende betekenissen van de genoemde woorden.

Vlampiep

Waar blijven die roepers die mij van complotdenken, Calimero gedrag verwijten mbt de KNVB en kleine club's.
De KNVB heeft zich inmiddels buitenspel gezet en zijn niet meer geloofwaardig.
Leg het maar uit boy's. :devil


Bascambuur

KNVB is niet corrupt, gewoon incompetent, net als ons bestuur.

Vlampiep

Citaat van: Bascambuur op juni 17, 2016, 15:17:43
KNVB is niet corrupt, gewoon incompetent, net als ons bestuur.
Voor zo ver ik weet zwicht de KNVB voor het grote geld.

DayDreamer

Vanuit Cambuur oogpunt wel blij, maar blijft natuurlijk een dikke schande.

AL

Schandalig!!!!!!!!
Maar dit had je kunnen verwachten. Allemaal doorgestoken kaart.

Vlampiep

Citaat van: Dokkumer op juni 17, 2016, 14:45:27
Dit is natuurlijk een fantastisch argument om een frauderende club niet te hard aan te pakken.
Dat de UEFA en FIOD langs komen is te hopen.
Een tietsje terug hef ik mien vrees over dizze utspraak op ut forum geeven.
Toen wast un andere mening toe daan, mar weest,  :clint het ut alteit al seit, de KNVB beroepscommissie  die corrupt en stom is, lult alles weer recht wat krom is.


Collingwood

Petrovic trainer van ADO.
Anastasiou trainer van Roda.
Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo

Citaat van: Collingwood op juni 17, 2016, 17:08:06
Petrovic trainer van ADO.
Anastasiou trainer van Roda.

Het kan toch nog erger als Maas dus.

Marc S

We doen wel best elkaar te overtreffen in Nederland met triest voetbal nieuws, KNVB, Wij, ADO, RODA, weer KNVB :_schater

Bankzitter

Citaat van: Collingwood op juni 17, 2016, 14:53:24
Dit is wel erg pijnlijk. Cambuur voert een financieel degelijk beleid waardoor het in categorie 3 zit. Mede daarom lukt het niet om Fred Grim los te weken bij de KNVB. Diezelfde KNVB houdt vervolgens een club de hand boven het hoofd die alles bij elkaar fraudeert.

Inderdaad. Als Twente (of een andere club met schulden) bij de KNVB zo'n afkoopsom had betaald, zou er geen haan naar kraaien. Je hoeft geen calimero-dopje op te hebben om daar een heel raar gevoel bij te krijgen.

Yellow Army

Volgens mij was het juist de knvb die Twente wilde laten degraderen en is door de beroepscommissie in het ongelijk gesteld. Dus snap de verontwaardiging richting de knvb niet zo goed. Anderzijds is het natuurlijk een mooi staaltje klassenjustitie; een kleine club had natuurlijk nooit de kosten kunnen betalen van het legertje advocaten en was dus ten dode opgeschreven.
Area 58

reisbureau

Kunnen wij nu ook in beroep dat we in de Eredivisie moeten blijven.

We hebben aan alle eisen voldaan en door het falen van maar 1 persoon niet voldoende punten gehaald.
Je laat een club toch niet degraderen door 1 akkevietje  :X
Dan zijn er wel erger dingen toch  :(

Dokkumer

Citaat van: Vlampiep op juni 17, 2016, 16:05:14
Een tietsje terug hef ik mien vrees over dizze utspraak op ut forum geeven.
Toen wast un andere mening toe daan, mar weest,  :clint het ut alteit al seit, de KNVB beroepscommissie  die corrupt en stom is, lult alles weer recht wat krom is.
Het is natuurlijk in de basis al verkeerd gegaan waarin de KnVb indirect aangegeven heeft dat Twente de licentie mocht behouden als ze volledig meewerkten aan het onderzoek. De lijken die nog uit de kast gekomen zijn werden onder de noemer "meewerken" vergoelijkt en het cirkeltje is weer rond. Twente klaagt vanwege de boetes en puntenaftrek, de rest van voetballiefhebbend Nederland schudt minzaam haar hoofd bij het zien van zoveel incompetentie.

Bij de KnVb weet je één ding zeker, het is nooit zoals het lijkt.

Lore

Citaat van: Dokkumer op juni 18, 2016, 07:34:09
Het is natuurlijk in de basis al verkeerd gegaan waarin de KnVb indirect aangegeven heeft dat Twente de licentie mocht behouden als ze volledig meewerkten aan het onderzoek. De lijken die nog uit de kast gekomen zijn werden onder de noemer "meewerken" vergoelijkt en het cirkeltje is weer rond. Twente klaagt vanwege de boetes en puntenaftrek, de rest van voetballiefhebbend Nederland schudt minzaam haar hoofd bij het zien van zoveel incompetentie.

Bij de KnVb weet je één ding zeker, het is nooit zoals het lijkt.

De redenatie van de beroepscommissie is zo enorm krom.

Als een moordenaar betrapt wordt en veroordeeld voor 7 jaar en hij bekent nog eens 29 moorden, dan moet dat niet meetellen met een nieuwe straf, maar moeten wij blij zijn dat de moordenaar schoon schip maakt! Bizar!