Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Vedetski

:koffie

JurjenS7

What the actual fuck

hobbes

Maar als ze het volgende meetpunt nog steeds categorie 1zijn vervalt de licentie toch? Of beginnen ze wat dat betreft ook weer op 0?

NRG

Absurd! Wat een soap!!

El Ma-kri-niii

Citaat van: hobbes op juni 17, 2016, 14:19:58
Maar als ze het volgende meetpunt nog steeds categorie 1zijn vervalt de licentie toch? Of beginnen ze wat dat betreft ook weer op 0?
Dan zijn ze de licentie alsnog kwijt inderdaad. Maar let maar op: in september zitten ze ineens in categorie 2.

kickandrush

Ik geloof er niets van. Dit is enkel zodat Twente de contractspelers kan verpatsen die anders transfervrij waren geweest. De UEFA en fiod komen nog langs, ze ontlopen hun straf echt niet. Wel mooi al die geluiden uit tukkerland nu en straks weer tranen met tuiten.

wiekie1969

Gunstig voor cambuur. Graafschap krijgt leegloop, Nac heeft het al.

wiekie1969

Citaat van: kickandrush op juni 17, 2016, 14:36:34
Ik geloof er niets van. Dit is enkel zodat Twente de contractspelers kan verpatsen die anders transfervrij waren geweest. De UEFA en fiod komen nog langs, ze ontlopen hun straf echt niet. Wel mooi al die geluiden uit tukkerland nu en straks weer tranen met tuiten.

Ze gaan vanzelf wel failliet, uitstel van executie dit.

Dokkumer

Citaat van: kickandrush op juni 17, 2016, 14:36:34
Ik geloof er niets van. Dit is enkel zodat Twente de contractspelers kan verpatsen die anders transfervrij waren geweest. De UEFA en fiod komen nog langs, ze ontlopen hun straf echt niet. Wel mooi al die geluiden uit tukkerland nu en straks weer tranen met tuiten.
Dit is natuurlijk een fantastisch argument om een frauderende club niet te hard aan te pakken.
Dat de UEFA en FIOD langs komen is te hopen.

Bernardo

Citaat van: El Ma-kri-niii op juni 17, 2016, 14:29:48
Dan zijn ze de licentie alsnog kwijt inderdaad. Maar let maar op: in september zitten ze ineens in categorie 2.

Toch niet raar, met de garantstelling en dergelijke.

Collingwood

Dit is wel erg pijnlijk. Cambuur voert een financieel degelijk beleid waardoor het in categorie 3 zit. Mede daarom lukt het niet om Fred Grim los te weken bij de KNVB. Diezelfde KNVB houdt vervolgens een club de hand boven het hoofd die alles bij elkaar fraudeert.
Kalmte alleen kan u redden.

okkele

 dacht dat vraude met een f was........

bedankt k n V b.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Dokkumer

Citaat van: okkele op juni 17, 2016, 14:55:34
dacht dat vraude met een f was........

bedankt k n V b.
:_schater Misschien niet gepast, maar zeker de leukste opmerking van de dag.

speculeter

Begin het hele spelletje voetbal steeds minder leuk te vinden door dit soort praktijken?

okkele

sterker nog;
dacht dat korrupt met een c was !

bedankt korrupte nederlandse vraude bond.

l8l
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.