Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

666

Bij ons kwam er een supporter het veld op met een vlagje en knuffelde onze mascotte, 5 jaar stadionverbod. Wat zal de straf zijn voor al die boertjes op het veld?
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Kuzmanovic-Apeldoorn

Goede beslissing van Utrecht om de wedstrijd tegen Graafschaap wat te laten lopen. Het was de ommekeer in een daarna verloren seizoen...  :_schater
Henk, held, bedankt

666

Met deze tussenstand bij NAC gaat De Graafschap ook door. Ik hoop dat NAC doorgaat  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Kuzmanovic-Apeldoorn

Hum dat wordt Twente en NAC, pittig...

(of toch niet 3-1)
Henk, held, bedankt

moodygrunn

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 22, 2016, 18:21:52
Hum dat wordt Twente en NAC, pittig...

(of toch niet 3-1)
Welnee, helemaal niet pittig, NAC had voor dit seizoen aangegeven dat 1 seizoen jupiler league nog wel zou kunnen (qua begroting), alles daarna was maar afwachten. Twente heeft al aangegeven dat JL financeel geen optie is.....Kortom: Kampioenuh!
In Henk en Sandor we trust

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: moodygrunn op mei 22, 2016, 18:24:29
Welnee, helemaal niet pittig, NAC had voor dit seizoen aangegeven dat 1 seizoen jupiler league nog wel zou kunnen (qua begroting), alles daarna was maar afwachten. Twente heeft al aangegeven dat JL financeel geen optie is.....Kortom: Kampioenuh!

Hoppaaaa |:) _O_ |:) _O_ |:)
Henk, held, bedankt

Unknown

Citaat van: 666 op mei 22, 2016, 16:25:17
Bij ons kwam er een supporter het veld op met een vlagje en knuffelde onze mascotte, 5 jaar stadionverbod. Wat zal de straf zijn voor al die boertjes op het veld?

Hopelijk zijn ze bij willem 2 niet zo streng als bij ons, dan volgen er nu heel wat svtjes daar ;)

Bernardo

Die Brands... Had NAC 10 seconden voor het einde naar de Eredivisie moeten schoppen

Treb

Geen spartaan, gae, graafschap en w II.

Kon slechter.

Bankzitter

Juist. Ik denk dat wij redelijk gezond zijn en daarmee een goede selectie neer kunnen zetten Bij N.A.C. is het puzzeltje alweer groter en Twente is het helemaal een puinzooi.
En je ziet het ook nu weer aan Heracles, het ene seizoen is het andere niet.

Het zou me ook niks verbazen als de Eredivisie volgend uit 19 clubs bestaat met een of andere absurde promotie/degradatieregeling.

De Gast

Wat mazzelt dat Willem II gister.. niet normaal. Dat zo'n slechte ploeg erin kan blijven  :zucht
Had vele malen liever willem II volgend jaar gezien dan NAC.

DayDreamer

NAC gaat het financieel heel moeilijk krijgen denk ik, die moesten echt promoveren.
Twente heeft bij een eventuele degradatie ook geen geld te makken, ik denk trouwens dat de KNVB Twente gaat matsen en hun in de Eredivisie laat blijven, dus volgend jaar 19 clubs daar.

jeff

Als ze Twente gaan matsen dan degradeert de Graafschap toch gewoon?

El Ma-kri-niii

Citaat van: DayDreamer op mei 23, 2016, 09:10:10
NAC gaat het financieel heel moeilijk krijgen denk ik, die moesten echt promoveren.
Twente heeft bij een eventuele degradatie ook geen geld te makken, ik denk trouwens dat de KNVB Twente gaat matsen en hun in de Eredivisie laat blijven, dus volgend jaar 19 clubs daar.
Als het aan de KNVB ligt, speelt Twente in de Jupiler League. Woord is nu aan de rechter, en ik heb het vermoeden dat die met de licentiecommissie mee zal gaan.

DayDreamer

Citaat van: jeff op mei 23, 2016, 09:24:53
Als ze Twente gaan matsen dan degradeert de Graafschap toch gewoon?

Graafschap gaat het dan aanvechten bij de rechter, die gaan er nu vanuit dat ze een eredivisieclub zijn en gaan daar ook naar handelen.

http://www.nu.nl/voetbal/4265938/graafschap-stapt-rechter-als-toch-degradeert.html