Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Citaat van: hobbes op mei 22, 2016, 14:24:48
Mooie klootzakken dat bij de Graafschap spelers aanvallen trieste lui

Stelletje sneuneuzen. Club en individu moeten gestraft worden.
In Henk en Sandor we trust

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: moodygrunn op mei 22, 2016, 14:26:14
Stelletje sneuneuzen. Club en individu moeten gestraft worden.

De Graafschap 2de divisie als straf,  Twente failliet, Nac en WII promoveren, zo blijft er geen concurrent voor ons over volgend jaar _O_ _O_
Henk, held, bedankt

Bernardo


moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

okkele

Beste klap op 12 seconden.
Mooi in beeld,opsluute die tokkies en hoge hekken om dat gezellige veld.

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

moodygrunn

Citaat van: okkele op mei 22, 2016, 14:44:21
Beste klap op 12 seconden.
Mooi in beeld,opsluute die tokkies en hoge hekken om dat gezellige veld.

Nee, geen hoge hekken. Daarmee los je het probleem niet op. Levenslang stadionverbod, net zoals in Engeland.
Als we nu pleiten voor hoge hekken, "pisje we onszelf in de buse" met het oog op dat nieuwe stadion.
In Henk en Sandor we trust

Bankzitter

Knap stom. In een keer alle sympathie verspeeld dat De Graafschap... .
Bij Cambuur is het ruwe van een volksclub ook prachtig maar je moet weten wat op het randje is en er ver overheen gaat anders schaad het de club.

De Graafschap kunnen we wel hebben volgend jaar, hebben minder te besteden schat ik in.

hobbes

Citaat van: Bankzitter op mei 22, 2016, 14:54:04
Knap stom. In een keer alle sympathie verspeeld dat De Graafschap... .
Bij Cambuur is het ruwe van een volksclub ook prachtig maar je moet weten wat op het randje is en er ver overheen gaat anders schaad het de club.

De Graafschap kunnen we wel hebben volgend jaar, hebben minder te besteden schat ik in.

Het is heel simpel, van spelers blijf je af. Je groot je hekel aan ze is, zoiets die je niet

okkele

Citaat van: Bankzitter op mei 22, 2016, 14:54:04
Knap stom. In een keer alle sympathie verspeeld dat De Graafschap... .
Bij Cambuur is het ruwe van een volksclub ook prachtig maar je moet weten wat op het randje is en er ver overheen gaat anders schaad het de club.

De Graafschap kunnen we wel hebben volgend jaar, hebben minder te besteden schat ik in.
Het is ook maar net hoe je dat besteed hè?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Unknown

Citaat van: Bernardo op mei 22, 2016, 14:35:20
https://twitter.com/MarkCaldenhoven/status/734359933425201152

Niet normaal.

bizarre beelden dit.. kan mij niet herinneren dat ik dit ooit eerder heb gezien in NL.

666

Citaat van: hobbes op mei 22, 2016, 14:57:40
Het is heel simpel, van spelers blijf je af. Je groot je hekel aan ze is, zoiets die je niet

Bij Ajax gebeurde dat ook met de keeper, wat een leeghoofden.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Unknown op mei 22, 2016, 15:17:49
bizarre beelden dit.. kan mij niet herinneren dat ik dit ooit eerder heb gezien in NL.
Twente - Groningen met karatetrap van Foeke Booy??
Henk, held, bedankt

moodygrunn

Citaat van: Bankzitter op mei 22, 2016, 14:54:04
Knap stom. In een keer alle sympathie verspeeld dat De Graafschap... .
Bij Cambuur is het ruwe van een volksclub ook prachtig maar je moet weten wat op het randje is en er ver overheen gaat anders schaad het de club.

De Graafschap kunnen we wel hebben volgend jaar, hebben minder te besteden schat ik in.

Is niet de eerste keer dit seizoen dat de Graafschap negatief in het nieuws komt door supporters. Toen tegen PSV ook door achterlijke teksten richting Jeroen Zoet.
Al die boeren deugen niet :)
In Henk en Sandor we trust

Unknown

#5788
Citaat van: 666 op mei 22, 2016, 15:18:45
Bij Ajax gebeurde dat ook met de keeper, wat een leeghoofden.

hoofd leeg, neus vol waarschijnlijk.

De graafschap is nu afhankelijk van Willem 2.

Dus of we treffen de graafschap, en twente (bij winst nac straks en degradatie twente)

of twente en nac (bij winst willen 2 straks en degradatie twente)

of willem 2 en de graafschap (verlies willem 2 en als twente toch niet degradeert)

of nac en de graafschap (winst willem 2 en geen degradatie twente)

toch?
Wat een hoop mogelijkheden dan nog voor 1 potje, ben benieuwd wanneer bekend is of twente nou wel of niet degradeert.

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 22, 2016, 15:23:46
Twente - Groningen met karatetrap van Foeke Booy??

hmm, zegt met niks eerlijk gezegd. bedoel echt supporters die het veld om komen om een elftal het veld af te meppen. echt aardig gek hoor. dan weet je toch dat je voor de rest van je leven nooit meer bij je club kan komen. of liepen de emoties zo hoog op dat denken niet meer mogelijk was. ik laat me ook wel eens gaan op de tribunen dat ik achteraf denk, jezus, ging ik nou zo te keer net? maar dit....

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Unknown op mei 22, 2016, 15:29:50
Wat een hoop mogelijkheden dan nog voor 1 potje
1 potje én 1 beslissing
Henk, held, bedankt