Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Citaat van: Bernardo op mei 20, 2016, 09:37:38
Zware top? Valt allemaal wel mee toch, mocht NAC, Willem II verslaan. Komt de Graafschap erbij. Qua budget lijkt me dat de enige concurrent.

En Twente natuurlijk (als die bij degradatie niet failliet gaan).
Kalmte alleen kan u redden.

DayDreamer

Citaat van: Geelblauwstiens op mei 20, 2016, 09:09:46
Wat wel zeker is dat behalve de onaantrekkelijke, hier al veel beschreven tegenstanders in de Jupiler Leaque, we ook te maken krijgen met een zware top. Wat er ook gaat gebeuren zondag. De genoemde top drie wordt een hele kluif

Vlammen in de PO, net als GAE nu doet, daar ga ik op hopen, niet op een kampioenschap.

El Ma-kri-niii

Ik snap sowieso de doelstelling top 3 niet. Mik dan op de top 5. Dan temper je de verwachtingen iets, maar heb je uiteindelijk wel hetzelfde resultaat.

Vlampiep

Citaat van: El Ma-kri-niii op mei 20, 2016, 10:29:01
Ik snap sowieso de doelstelling top 3 niet. Mik dan op de top 5. Dan temper je de verwachtingen iets, maar heb je uiteindelijk wel hetzelfde resultaat.
Ons bestuur en TC hebben weinig realiteitszin.
Dit stel opportunisten roept maar wat om de achterban even stil te houden.

DayDreamer

Citaat van: El Ma-kri-niii op mei 20, 2016, 10:29:01
Ik snap sowieso de doelstelling top 3 niet. Mik dan op de top 5. Dan temper je de verwachtingen iets, maar heb je uiteindelijk wel hetzelfde resultaat.

Precies, top 5 klinkt realistischer en is een prima doelstelling richting de achterban.

CamLeeuw

Citaat van: DayDreamer op mei 20, 2016, 09:49:00
Vlammen in de PO, net als GAE nu doet, daar ga ik op hopen, niet op een kampioenschap.
Via de PO de Ere weer in is ook prima. ;)
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

666

Citaat van: El Ma-kri-niii op mei 20, 2016, 10:29:01
Ik snap sowieso de doelstelling top 3 niet. Mik dan op de top 5. Dan temper je de verwachtingen iets, maar heb je uiteindelijk wel hetzelfde resultaat.

Zo lang er niet bekend is met welke spelers wij de competitie ingaan, kun je nog niets roepen. NEC en W2 hadden een behoorlijk goede selectie en die konden de ambitie om kampioen te worden gewoon uitspreken. Wij weten nog steeds niet wie er eventueel weggaan en wie er aangetrokken worden. Maar als ze top 5 zouden zeggen dan kan ik daar mee leven, maar top 3 is niet reëel op dit moment.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

CamLeeuw

Citaat van: 666 op mei 20, 2016, 10:42:40
Zo lang er niet bekend is met welke spelers wij de competitie ingaan, kun je nog niets roepen. NEC en W2 hadden een behoorlijk goede selectie en die konden de ambitie om kampioen te worden gewoon uitspreken. Wij weten nog steeds niet wie er eventueel weggaan en wie er aangetrokken worden. Maar als ze top 5 zouden zeggen dan kan ik daar mee leven, maar top 3 is niet reëel op dit moment.
Mee eens. Een voorzichtige prognose kan pas gemaakt worden net voordat de competitie begint. Nieuwe spelers, oefenwedstrijden en dan pas kan het speculeren beginnen.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Bernardo

Citaat van: Collingwood op mei 20, 2016, 09:43:53
En Twente natuurlijk (als die bij degradatie niet failliet gaan).
De kans dat die failliet gaan is 99%. Anders waren ze nooit in beroep gegaan!

El Ma-kri-niii

Citaat van: Bernardo op mei 20, 2016, 10:52:55
De kans dat die failliet gaan is 99%. Anders waren ze nooit in beroep gegaan!
Een teken dat ze nog steeds wanbeleid voeren. In de winterstop stonden ze 17e. Wat was er gebeurd als Ziyech toen verkocht was? Amateuristische bende daar.

Maar als hun licentie ingetrokken wordt? Kunnen ze dan schuldenvrij in de Derde Divisie beginnen of gaan ze dan alsnog failliet?

Geelblauwstiens

Citaat van: Bernardo op mei 20, 2016, 10:52:55
De kans dat die failliet gaan is 99%. Anders waren ze nooit in beroep gegaan!
Wat een onrust eigenlijk! En niet alleen bij de veroorzakers

DK

de KNVB laat zich weer van zijn slechtste kant zien met dat half om half beleid.. schep nou gewoon duidelijkheid en neem een beslissing.. nu willen ze weer advies vragen en hun besluit aan commissie's voorleggen.. in Schotland en Italie werden de Rangers en Juventus gewoon terug gezet naar de amateurs.. geen gezeik, overnieuw beginnen en klaar.. en die clubs zijn echt niet failliet gegaan..

Marc S

Citaat van: DK op mei 20, 2016, 11:12:26
de KNVB laat zich weer van zijn slechtste kant zien met dat half om half beleid.. schep nou gewoon duidelijkheid en neem een beslissing.. nu willen ze weer advies vragen en hun besluit aan commissie's voorleggen.. in Schotland en Italie werden de Rangers en Juventus gewoon terug gezet naar de amateurs.. geen gezeik, overnieuw beginnen en klaar.. en die clubs zijn echt niet failliet gegaan..

Juventus werd terug gezet naar de serie B. Dat is ook 1 degradatie.

DayDreamer

Citaat van: El Ma-kri-niii op mei 20, 2016, 11:00:42
Een teken dat ze nog steeds wanbeleid voeren. In de winterstop stonden ze 17e. Wat was er gebeurd als Ziyech toen verkocht was? Amateuristische bende daar.

Maar als hun licentie ingetrokken wordt? Kunnen ze dan schuldenvrij in de Derde Divisie beginnen of gaan ze dan alsnog failliet?

Dat dacht ik ook nog, een degradatie is zo goed als failliet geven ze aan, wat als ze na de winterstop niet zoveel punten hadden gepakt en waren gedegradeerd op eigen houtje, dan was die club er dus gewoon niet meer geweest. Maar als het daar echt zo acuut is, verwacht ik dat de KNVB anders gaat beslissen, die laten Twente echt niet verdwijnen, deze soap is nog lang niet ten einde, en reken maar dat de KNVB hier behoorlijk mee in de maag zit. Blijven ze volhouden is Twente failliet, besluiten ze anders, dan zijn ze vanaf nu helemaal ongeloofwaardig.

speculeter

Nee....Ze waren al ongeloofwaardig l0l