Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: NRG op mei 18, 2016, 16:08:03
Ze hadden het gewoon na de Play offs bekend moeten maken.. Dat is de enige correcte manier..
Nee, ervoor. Cambuur kan er nu inblijven door geen play offs te spelen terwijl Willem II en De Graafschap dit wel moeten en die zijn boven ons geeindigd.

Maar belangrijkste blijft: er is een klein sprankje hoop op de ere, want wat zie ik op tegen die kutwedstrijden tegen de jong.... elftallen

maikcambuur

Citaat van: NRG op mei 18, 2016, 16:02:26
Het  gaat niet eens over het terugzetten naar de eerste divisie op zich, maar wel over het tijdstip van bekend maken.
Vlak voor de finale van de Play offs kan gewoon niet. Bij een eventuele degradatie van de Fc Twente is Willem II hoe dan ook veilig. Dat maakt de finale tussen Willem II en NAC dus volstrekt ongeloofwaardig!

Ben ik niet met je eens. Willem II kan nu kiezen wie ze liever in de ere hebben. NAC of de Graafschap. Ik denk dat ze in Tilburg toch liever niet tegen NAC spelen! Zij zullen dus hoe dan ook alles geven denk ik. Voor de Graafschap geldt hetzelfde, wie heb je liever GAE of SCC. Ook dat is een streek derby en de Graafschap zal dan ook liever tegen scc spelen dan GAE..

zeewolde

Citaat van: maikcambuur op mei 18, 2016, 16:11:34
Ben ik niet met je eens. Willem II kan nu kiezen wie ze liever in de ere hebben. NAC of de Graafschap. Ik denk dat ze in Tilburg toch liever niet tegen NAC spelen! Zij zullen dus hoe dan ook alles geven denk ik. Voor de Graafschap geldt hetzelfde, wie heb je liever GAE of SCC. Ook dat is een streek derby en de Graafschap zal dan ook liever tegen scc spelen dan GAE..
Toch is de druk er bij de spelersgroep wat vanaf. Dit kan ook voor Willem II zelf nadelige gevolgen hebben mbt beroep FC Twente

Bernardo

Citaat van: maikcambuur op mei 18, 2016, 16:11:34
Ben ik niet met je eens. Willem II kan nu kiezen wie ze liever in de ere hebben. NAC of de Graafschap. Ik denk dat ze in Tilburg toch liever niet tegen NAC spelen! Zij zullen dus hoe dan ook alles geven denk ik. Voor de Graafschap geldt hetzelfde, wie heb je liever GAE of SCC. Ook dat is een streek derby en de Graafschap zal dan ook liever tegen scc spelen dan GAE..

En de Graafschap speelt zondag al om half 1, dus die kunnen nooit gokken op Willem II......

NRG

Citaat van: Bernardo op mei 18, 2016, 16:10:11
Klopt. Maar als Twente meteen in beroep gaat, veranderd er in feiten nog niks.

Klopt. Maar het gaat ook om het principe. Ze zijn toch niet onnozel daar in Zeist.. Oh wacht..

zeewolde

Overigens zijn de advocaten van Twente nu bezig met reglementen doorspitten of degradatie wel mag.

Ze hadden dat beter kunnen doen of ze bepaalde spelers wel hadden mogen halen de afgelopen jaren :R

mugel

Nog niks zeker natuurlijk, maar dit klinkt als een typisch 'KNVB plannetje'..
Twente 23 punten in mindering waarbij waarschijnlijk geen beroep mogelijk is. (Ze zagen aankomen dat als de licentiecommissie moet beslissen, dat er wel eens geen FC Twente meer kon zijn.)
Timing zorgt ervoor dat de kans groot is dat NAC de plaats inneemt en ook WII erin blijft. Anders is er nog wel een scheidsrechter die die wedstrijden kan beïnvloeden.  :?

moodygrunn

Citaat van: maikcambuur op mei 18, 2016, 16:11:34
Ben ik niet met je eens. Willem II kan nu kiezen wie ze liever in de ere hebben. NAC of de Graafschap. Ik denk dat ze in Tilburg toch liever niet tegen NAC spelen! Zij zullen dus hoe dan ook alles geven denk ik. Voor de Graafschap geldt hetzelfde, wie heb je liever GAE of SCC. Ook dat is een streek derby en de Graafschap zal dan ook liever tegen scc spelen dan GAE..

Het is gewoon raar dat de KNVB het hele wedstrijdelement uit de wedstrijd W2-NAC haalt. Willem 2 is gewoon veilig, ongeacht het resultaat. Dat is geen wedstrijd. Enneh, ik zou liever zo'n derby spelen dan een pot tegen DGS
In Henk en Sandor we trust

maikcambuur

Maar alsnog, het is gewoon stom moment om bekend te maken dat klopt. Het had of voor de play-offs moeten gebeuren waardoor Willem II veilig zou zijn geweest waardoor SCC en de Graafschap play-offs zouden moeten spelen. Of na de play-offs bekendmaken waardoor men nog niet kan gokken op een eventuele beslissing omtrent Twente.

sunderland

Zal het sprookje bestaan

zeewolde

Is Ogbeche alweer fit?

moodygrunn

16:15  Sponsor deelt sneer uit naar KNVB-directeur Van Oostveen

Gerard van Hal, een van de grotere sponsoren van FC Twente, reageert op Facebook: ,,Ik hoorde het 'slechte nieuws' net over de straf die FC Twente gaat krijgen. Krijgt Bert van Oostveen toch zijn zin...'
In Henk en Sandor we trust

Casuals-lwd

Ook al is het onverdiend, zeer onverdiend. Tegen handhaving zou ik geen Nee zeggen.

sunderland

Citaat van: maikcambuur op mei 18, 2016, 16:16:05
Maar alsnog, het is gewoon stom moment om bekend te maken dat klopt. Het had of voor de play-offs moeten gebeuren waardoor Willem II veilig zou zijn geweest waardoor SCC en de Graafschap play-offs zouden moeten spelen. Of na de play-offs bekendmaken waardoor men nog niet kan gokken op een eventuele beslissing omtrent Twente.
tuurlijk is dit een skande. De hufters.

sunderland

Dat Twente eruit gaat is overigens zwaar terecht