Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Tukker

#5490
En dan Ajax alsnog kampioen  :_schater

Ik mag het toch niet hopen

KNVB:
http://www.knvb.nl//nieuws/betaald-voetbal/competitiezaken/18163/knvb-voorbereid-op-mogelijk-noodscenario-fc-twente 

|:). Bij winst van Willem II en Graafschap
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

zeewolde

Citaat van: Tukker op mei 18, 2016, 15:48:09
En dan Ajax alsnog kampioen  :_schater

Ik mag het toch niet hopen

KNVB:
http://www.knvb.nl//nieuws/betaald-voetbal/competitiezaken/18163/knvb-voorbereid-op-mogelijk-noodscenario-fc-twente 

|:). Bij winst van Willem II en Graafschap
PSV blijft kampioen van Nederland, ook als woensdagmiddag een besluit rondom FC Twente bekend is geworden. Er circuleren hevige geruchten dat FC Twente wordt teruggezet naar de eerste divisie, maar daar reageert de bond niet op. Een woordvoerder geeft wel aan dat PSV kampioen van Nederland blijft, wat er ook gebeurt.

zeewolde

Twente had dit niet verwacht en heeft direct een advocaat ingeschakeld.

Dit moet Cambuur nu dus ook doen!

moodygrunn

15:52

FC Twente is volledig overrompeld door de sanctie van de KNVB om de club terug te zetten naar de eerste divisie. De club heeft per direct een advocaat ingeschakeld, om de uitspraak te bestuderen.

Comments(0)

15:51  BREAKING | FC Twente schakelt advocaat in uitspraak aan te vechten

Dat meldt deze krant
In Henk en Sandor we trust

moodygrunn

Citaat van: zeewolde op mei 18, 2016, 15:54:58
Twente had dit niet verwacht en heeft direct een advocaat ingeschakeld.

Dit moet Cambuur nu dus ook doen!

Absoluut! Terugzetting naar eerste divisie was volgens de regels niet eens mogelijk

https://www.twenteinsite.nl/breaking-knvb-zet-twente-terug-naar-jupiler-league.html
In Henk en Sandor we trust

Bernardo

Wat voor belang heeft Cambuur bij een advocaat? Wat hebben wij als Cambuur met Twente te maken? Gewoon hopen dat WII en Graafschap hun ding doen.

NRG

Citaat van: moodygrunn op mei 18, 2016, 15:56:03
Absoluut! Terugzetting naar eerste divisie was volgens de regels niet eens mogelijk

https://www.twenteinsite.nl/breaking-knvb-zet-twente-terug-naar-jupiler-league.html

Het  gaat niet eens over het terugzetten naar de eerste divisie op zich, maar wel over het tijdstip van bekend maken.
Vlak voor de finale van de Play offs kan gewoon niet. Bij een eventuele degradatie van de Fc Twente is Willem II hoe dan ook veilig. Dat maakt de finale tussen Willem II en NAC dus volstrekt ongeloofwaardig!

DayDreamer

Dit is gewoon een dikke Fuck You van de KNVB naar Cambuur, in feite hebben NAC en Eagles meer kans op Eredivisie dan Cambuur als degradant. Willem 2 hoeft niet meer zo nodig.
Dan komt er nog bij als Twente degradeert volgend jaar kampioenskandidaat nummer 1 is, dus een dikke concurrent voor Cambuur.

DayDreamer

Citaat van: NRG op mei 18, 2016, 16:02:26
Het  gaat niet eens over het terugzetten naar de eerste divisie op zich, maar wel over het tijdstip van bekend maken.
Vlak voor de finale van de Play offs kan gewoon niet. Bij een eventuele degradatie van de Fc Twente is Willem II hoe dan ook veilig. Dat maakt de finale tussen Willem II en NAC dus volstrekt ongeloofwaardig!

Ongelofelijk.

Bernardo

Twente heeft als advocaat in hand genomen, zou er als Willem II maar niet opgokken.....

Bernardo

Citaat van: DayDreamer op mei 18, 2016, 16:03:06
Dit is gewoon een dikke Fuck You van de KNVB naar Cambuur, in feite hebben NAC en Eagles meer kans op Eredivisie dan Cambuur als degradant. Willem 2 hoeft niet meer zo nodig.
Dan komt er nog bij als Twente degradeert volgend jaar kampioenskandidaat nummer 1 is, dus een dikke concurrent voor Cambuur.

Wij waren er tegen MVV al uitgevlogen. In feiten hebben wij nu meer kans als via de play offs. :P

zeewolde

En als ze dit 1 week eerder bekend hadden gemaakt, had Cambuur play offs gespeeld. Dan hadden ze er voor moeten knokken. Was wel zo eerlijk geweest

moodygrunn

Citaat van: Bernardo op mei 18, 2016, 16:04:58
Wij waren er tegen MVV al uitgevlogen. In feiten hebben wij nu meer kans als via de play offs. :P

Wij zijn het beste als we niet hoeven te voetballen  :_schater
In Henk en Sandor we trust

NRG

Citaat van: zeewolde op mei 18, 2016, 16:05:18
En als ze dit 1 week eerder bekend hadden gemaakt, had Cambuur play offs gespeeld. Dan hadden ze er voor moeten knokken. Was wel zo eerlijk geweest

Ze hadden het gewoon na de Play offs bekend moeten maken.. Dat is de enige correcte manier..

Bernardo

Citaat van: NRG op mei 18, 2016, 16:08:03
Ze hadden het gewoon na de Play offs bekend moeten maken.. Dat is de enige correcte manier..

Klopt. Maar als Twente meteen in beroep gaat, veranderd er in feiten nog niks.