Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Citaat van: CamLeeuw op april 20, 2016, 20:28:35
Klopt het seizoen is over voor ons. Terug naar de Juup en de wonden likken en reorganiseren.

En onverantwoord veel geld uit gaan geven, dat geeft blijkbaar niks

Dokkumer

Citaat van: hobbes op april 20, 2016, 20:42:58
En onverantwoord veel geld uit gaan geven, dat geeft blijkbaar niks
Dat mag toch? Af en toe een boete en wat puntjes in mindering.. Geen enkel probleem, kijk maar naar Twente. Die hebben wel mooi een landstitel in de kast staan..

CamLeeuw

Citaat van: hobbes op april 20, 2016, 20:42:58
En onverantwoord veel geld uit gaan geven, dat geeft blijkbaar niks
Ik hoop nu eens eindelijk dat onze beleidsvoerders op dat punt wat geleerd hebben van hoe het allemaal niet moet.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Dokkumer

Citaat van: CamLeeuw op april 20, 2016, 20:46:58
Ik hoop nu eens eindelijk dat onze beleidsvoerders op dat punt wat geleerd hebben van hoe het allemaal niet moet.
Dat beleid wordt nu al een aantal jaren gevoerd. Je mag best wat risico's nemen, zolang ze verantwoord zijn. Met Berisha liep het fout af, met Leeuwin en Reijnen goed.

Volgend seizoen een mooie mix van routine en jong talent met niet alleen een goede kop, maar ook de mouwen omhoog met -20.

Én het kunstgras eruit :devil

NRG

Citaat van: CamLeeuw op april 20, 2016, 20:46:58
Ik hoop nu eens eindelijk dat onze beleidsvoerders op dat punt wat geleerd hebben van hoe het allemaal niet moet.

Volgens mij refereert hij naar Twente..

CamLeeuw

Citaat van: NRG op april 20, 2016, 20:49:45
Volgens mij refereert hij naar Twente..
Wat heeft daar nou mee te maken? Als dat de verhoudingen zijn, dan kunnen we beter meteen de hele boel opdoeken. Gelukkig zijn wij geen Twente en dat zullen we ook nooit worden.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

hobbes

Citaat van: Dokkumer op april 20, 2016, 20:46:07
Dat mag toch? Af en toe een boete en wat puntjes in mindering.. Geen enkel probleem, kijk maar naar Twente. Die hebben wel mooi een landstitel in de kast staan..

Dat zeg ik, dat geeft niks

sccambuurlwdd

Het is jammer dat het ten koste van ons gaat, maar ik heb veel bewondering voor De Graafschap.

DayDreamer

Citaat van: sccambuurlwdd op april 20, 2016, 21:38:11
Het is jammer dat het ten koste van ons gaat, maar ik heb veel bewondering voor De Graafschap.

Ik ook, die hele club is er in gaan geloven, die lui nemen ook een supporters mee de laatste tijd, petje af, vanavond, ondanks een doordeweekse dag en een klote tijdstip een paar honderd man in dat uitvak.

Holwerd voor Cambuur

Volgend jaar eindelijk weer es met 4-0, 5-0 winnen; heerlijk.

Jammer van de krenten in de pap, maar of nou Utrecht of MVV langskomt... Maakt mij echt niks uit.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

CamLeeuw

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 21, 2016, 00:49:20
Volgend jaar eindelijk weer es met 4-0, 5-0 winnen; heerlijk.

Jammer van de krenten in de pap, maar of nou Utrecht of MVV langskomt... Maakt mij echt niks uit.
FC Oss uit. Altijd lastig.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

El Ma-kri-niii

Citaat van: DayDreamer op april 20, 2016, 22:23:09
Ik ook, die hele club is er in gaan geloven, die lui nemen ook een supporters mee de laatste tijd, petje af, vanavond, ondanks een doordeweekse dag en een klote tijdstip een paar honderd man in dat uitvak.
Zij hebben de flow die wij in het eerste seizoen ook hadden. Door de hele club, van selectie tot TS tot supporters. Toen wij daarin zaten ging het bestuur van De Graafschap bijna vechtend over straat en liep de Vijverberg leeg. Wat kan het snel gaan in het voetbal, ik word er bijna weemoedig van...

El Ma-kri-niii

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 21, 2016, 00:49:20
Volgend jaar eindelijk weer es met 4-0, 5-0 winnen; heerlijk.

Jammer van de krenten in de pap, maar of nou Utrecht of MVV langskomt... Maakt mij echt niks uit.
Bovendien, Ajax en Feyenoord die langskomen is leuk. Maar als je die potten keer op keer verliest went dat ook snel. Ik beleef meer plezier aan winnen van Telstar dan verliezen van Ajax.

DayDreamer

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 21, 2016, 00:49:20
Volgend jaar eindelijk weer es met 4-0, 5-0 winnen; heerlijk.


Zo heb ik ook wel even gedacht gisteravond, alleen met deze mensen aan het roer zie ik dit niet gebeuren helaas. Kreten als de club is in 1 jaar naar de klote gegaan komen nu voorbij, volgend jaar hoor je kreten als: in 2 jaar afgegleden van de ere naar onderkant eerste divisie

Dokkumer

Citaat van: El Ma-kri-niii op april 21, 2016, 08:37:24
Bovendien, Ajax en Feyenoord die langskomen is leuk. Maar als je die potten keer op keer verliest went dat ook snel. Ik beleef meer plezier aan winnen van Telstar dan verliezen van Ajax.
Liever 20 echte fans van Telstar in het vak dan 400 dagjesmensen van Ajax en Feyenoord