Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Zolang je niet 4 punten moet halen in de laatste wedstrijd is er nog altijd kans.



NRG

Citaat van: speculeter op april 20, 2016, 20:20:09
Zolang je niet 4 punten moet halen in de laatste wedstrijd is er nog altijd kans.

Winnen van Willem II en Excelsior en we spelen alsnog play offs..

Tukker

De Graafschap hoeft nog maar 1 puntje ergens te halen, maar als Cambuur morgen niet wint is het meteen over en uit

;( ;( ;(
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

CamLeeuw

Citaat van: speculeter op april 20, 2016, 20:20:09
Zolang je niet 4 punten moet halen in de laatste wedstrijd is er nog altijd kans.
Daarom wordt het ook zo gigantisch spannend morgen dat je er bijna van moet kotsen.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Kuzmanovic-Apeldoorn

De kans is groter dat De Graafschap nog extra punten pakt dan dat wij 2x winnen.... :X
Henk, held, bedankt

Harry L.

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 20, 2016, 20:24:29
De kans is groter dat De Graafschap nog extra punten pakt dan dat wij 2x winnen.... :X

Precies. Je gelooft toch niet dat die mietjes morgen de druk aan kunnen. Het is over en uit.

CamLeeuw

Citaat van: Harry L. op april 20, 2016, 20:26:26
Precies. Je gelooft toch niet dat die mietjes morgen de druk aan kunnen. Het is over en uit.
Klopt het seizoen is over voor ons. Terug naar de Juup en de wonden likken en reorganiseren.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Harry L. op april 20, 2016, 20:26:26
Precies. Je gelooft toch niet dat die mietjes morgen de druk aan kunnen. Het is over en uit.

Maar ik denk wel dat ze grote delen van de wedstrijd controle zullen hebben...  :_spank :_spank
Henk, held, bedankt

gewoon een fan

Ik blijf altijd positief maar heb nu toch wel het gevoel dat het over is voor Cambuur.
Alleen als de spelers morgen laten zien dat ze er nog voor willen gaan is er nog een kans, dus spelers laat het maar zien morgen.


Dokkumer

Citaat van: Destroyer op april 20, 2016, 20:11:02
En toen ging twente failliet. ..
En degradeert de nummer 17 direct...

NRG

Gadverdamme! Het komt wel heel dichtbij nu..

speculeter

Kan nog een leuk sfeertje worden morgen als we niet winnen l8l

NRG

Citaat van: speculeter op april 20, 2016, 20:36:32
Kan nog een leuk sfeertje worden morgen als we niet winnen l8l

Tja.. Als we morgen niet winnen is het over en uit..

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: speculeter op april 20, 2016, 20:36:32
Kan nog een leuk sfeertje worden morgen als we niet winnen l8l

en vooral die laatste wedstrijd
Henk, held, bedankt

CamLeeuw

Niemand had dit verwacht. Ik ook niet en daarom ben ik bang dat de druk morgen te groot wordt. Het wordt morgen pure hoop.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!