Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Spine op april 10, 2016, 15:11:52
Die Sicco's zijn eindelijk wakker lijkt het.

Grunn is ontketend :_schater :_schater
Henk, held, bedankt

Unknown

poeh gelukkig we leven nog. 2-1

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Unknown op april 10, 2016, 16:05:07
poeh gelukkig we leven nog. 2-1

Pas op nog 12 minuten...


Hoppppaaaa
Henk, held, bedankt

zeewolde


speculeter

Zo zie je maar weer dat je in laatste periode vreemde uitslagen hebt.
3-1 nu trouwens.
We leven nog

Unknown


zeewolde

We lopen in op doelsaldo 8)

1992SCC

Graafschap is een drama! We blijven erin!

hobbes

Citaat van: 1992SCC op april 10, 2016, 16:20:28
Graafschap is een drama! We blijven erin!

Volgende week staan we weer boven ze

Cambuur Groningen

Citaat van: hobbes op april 10, 2016, 16:21:01
Volgende week staan we weer boven ze
als het niet volgende week is dan de wel aan het einde. Ik denk dat we aan 2 puntjes genoeg hebben eerlijk gezegd. Ze hebben Twente en Ajax thuis en Utrecht en DKV uit, ze halen geen punt meer ?

hobbes

Citaat van: Cambuur Groningen op april 10, 2016, 16:24:17
als het niet volgende week is dan de wel aan het einde. Ik denk dat we aan 2 puntjes genoeg hebben eerlijk gezegd. Ze hebben Twente en Ajax thuis en Utrecht en DKV uit, ze halen geen punt meer ?

Tenzij Dkv ons wel naaien. Mooi Willem II en Excelsior winnen, dan iig playoffs

Bernardo

Zie ze Twente thuis wel punten pakken. En Utrecht is een paar dagen voor de bekerfinale.

Bernardo

Citaat van: Cambuur Groningen op april 10, 2016, 16:24:17
als het niet volgende week is dan de wel aan het einde. Ik denk dat we aan 2 puntjes genoeg hebben eerlijk gezegd. Ze hebben Twente en Ajax thuis en Utrecht en DKV uit, ze halen geen punt meer ?

Ze spelen nog uit tegen AZ. Niet tegen Dkv.

Shar

Citaat van: Bernardo op april 10, 2016, 16:27:10
Zie ze Twente thuis wel punten pakken. En Utrecht is een paar dagen voor de bekerfinale.
Precies. Kan zo maar zijn dat Utrecht die wedstrijd " laat lopen". Maar in ieder geval blij met resultaat van vandaag. Was wel benauwd voor deze wedstrijd. Wij vrijwel op zeker 0 punten tegen Ajax en zij kunnen een dag later aan de slag tegen een FC Groningen die een matige reeks achter de rug heeft. Met 4 punten achter was het een vrijwel onmogelijke opgave geweest. Maar we zijn gelukkig nog steeds in de race.

speculeter

Heb de wedstrijd op tv gezien.
Niet zo laagdunkend over de graafschap.
Als het bij rust 0-3 had gestaan had Groningen niks te klagen gehad.
Nou kunnen we zelf vrijdag kijken wat ze doen.
En zelf de zondag aan de bak in Nijmegen.