Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

AL

Om 16.15 zijn we gedegradeerd.
Kan vd Vegt zijn spullen pakken en kan er begonnen worden met invulling van de selectie voor volgend seizoen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Vak9 op april 10, 2016, 14:42:29
Cambuur degradeert zingen ze bij de graafschap...
zongen ze zelfs bij DKV....
Henk, held, bedankt

Destroyer

Logisch da dat gezongen wordt. Ze hebben gelijk toch, bij ons is het slappe hap...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: TopperM op april 10, 2016, 14:44:16
Ik hoop dat Harm ook naar deze wedstrijd zit te kijken

Het was inderdaad bijna net zo'n grote blunder van deze keeper
Henk, held, bedankt

666

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 10, 2016, 14:50:06
zongen ze zelfs bij DKV....

Foei... Jij hebt dus gekeken  :_spank
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

sccambuurlwdd


Kuzmanovic-Apeldoorn

De Graafschap speelt gewoon beter. Groningen is onthutsend.
Henk, held, bedankt

Bernardo

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 10, 2016, 14:57:04
De Graafschap speelt gewoon beter. Groningen is onthutsend.

Zijn ze al maanden. Verbaasd me niks dit.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: 666 op april 10, 2016, 14:56:38
Foei... Jij hebt dus gekeken  :_spank

heb ik ergens op twitter gezien......  8)
Henk, held, bedankt

Bernardo

Wonder dat het nog maar 0-1 is. Graafschap had allang moetem beslissen

Unknown


JurjenS7

hoppa... onze onzekere lijdensweg zal nog niet stoppen!  :wall  ;(

Kuzmanovic-Apeldoorn

De klap wordt voor de Graafschap alleen aar groter als ze beter zijn en toch verliezen _O_
Henk, held, bedankt

Bernardo

Zo, ipv 0-3 staat het nu 1-1.

Door knallen nu

Spine

Die Sicco's zijn eindelijk wakker lijkt het.