Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Citaat van: siepelsjeu op april 01, 2016, 11:34:16
Staat op heel veel websitescdus lijkt mij niet
Op heel veel kalenders is het ook 1 april
In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

Dat hele FC Twente is een mislukte 1 april grap.

DayDreamer

Intrekken licentie FC Twente komt steeds dichterbij

Er is nog steeds geen akkoord tussen FC Twente en zijn schuldeisers, terwijl de club maandagavond naar de KNVB moet. Als dat crediteurenakkoord er vandaag niet komt, meldt de club zich 's avonds met lege handen bij de licentiecommissie van de KNVB.

Het intrekken van de licentie en daarmee het faillissement, komt steeds dichterbij. Als er in de loop van de dag niet alsnog beweging komt bij de oud-bestuursleden van de club, heeft FC Twente de licentiecommissie vanavond niets te bieden. De voetbalbond stelt als absolute voorwaarde voor behoud van de licentie dat alle schuldeisers geld laten vallen om hun vordering. Twente wil verder dat de oud-bestuursleden zelf de rekening van de fiscus gaan betalen, als blijkt dat er is gerommeld bij de afwikkeling van spelersverkopen.

ij de vijftien schuldeisers zijn vier oud-bestuursleden: Joop Munsterman, Aldo van der Laan, Hennie ten Hag en Hein Trebbe. Zij zitten samen nog met meer dan twaalf miljoen privégeld in de club. De oud-bestuurders moeten een groot deel van hun vordering laten vallen, maar ook meebetalen aan een belastingclaim die er aan komt.

Bij FC Twente wordt radiostilte betracht. Ook omdat er in de loop van de dag nog verandering kan komen in de situatie. Maar met géén van de oud-bestuursleden is er nog een akkoord, melden bronnen binnen de club. En ondertussen is het één minuut voor twaalf. Oud-voorzitter Joop Munsterman kwam zondagavond als laatste met zijn (tegen)voorstel, waar daar niet meer op was gerekend. Munsterman: ,,Het is lastig allemaal, maar ik de hoop dat het goed komt.''

De licentiecommissie legt FC Twente maandagavond een straf van drie punten op wegens het terugtrekken van de jaarrekening 2014/2015. En de club moet aangeven hoe het claims van de belasting gaat opvangen. Als daarop een antwoord uitblijft, wordt het wel heel penibel voor Twente.

NRG

Citaat van: DayDreamer op april 04, 2016, 09:28:12
Intrekken licentie FC Twente komt steeds dichterbij

Er is nog steeds geen akkoord tussen FC Twente en zijn schuldeisers, terwijl de club maandagavond naar de KNVB moet. Als dat crediteurenakkoord er vandaag niet komt, meldt de club zich 's avonds met lege handen bij de licentiecommissie van de KNVB.

Het intrekken van de licentie en daarmee het faillissement, komt steeds dichterbij. Als er in de loop van de dag niet alsnog beweging komt bij de oud-bestuursleden van de club, heeft FC Twente de licentiecommissie vanavond niets te bieden. De voetbalbond stelt als absolute voorwaarde voor behoud van de licentie dat alle schuldeisers geld laten vallen om hun vordering. Twente wil verder dat de oud-bestuursleden zelf de rekening van de fiscus gaan betalen, als blijkt dat er is gerommeld bij de afwikkeling van spelersverkopen.

ij de vijftien schuldeisers zijn vier oud-bestuursleden: Joop Munsterman, Aldo van der Laan, Hennie ten Hag en Hein Trebbe. Zij zitten samen nog met meer dan twaalf miljoen privégeld in de club. De oud-bestuurders moeten een groot deel van hun vordering laten vallen, maar ook meebetalen aan een belastingclaim die er aan komt.

Bij FC Twente wordt radiostilte betracht. Ook omdat er in de loop van de dag nog verandering kan komen in de situatie. Maar met géén van de oud-bestuursleden is er nog een akkoord, melden bronnen binnen de club. En ondertussen is het één minuut voor twaalf. Oud-voorzitter Joop Munsterman kwam zondagavond als laatste met zijn (tegen)voorstel, waar daar niet meer op was gerekend. Munsterman: ,,Het is lastig allemaal, maar ik de hoop dat het goed komt.''

De licentiecommissie legt FC Twente maandagavond een straf van drie punten op wegens het terugtrekken van de jaarrekening 2014/2015. En de club moet aangeven hoe het claims van de belasting gaat opvangen. Als daarop een antwoord uitblijft, wordt het wel heel penibel voor Twente.

Zal wel een last minute accoord gesloten worden. Twente krijgt 3 punten in mindering en gaat vrolijk verder. Gevalletje misdaad loont.

Vlampiep

Citaat van: NRG op april 04, 2016, 09:45:23
Zal wel een last minute accoord gesloten worden. Twente krijgt 3 punten in mindering en gaat vrolijk verder. Gevalletje misdaad loont.
Twente terugzetten naar de Jupiler competitie (als dit binnen de regels mogelijk is) zou in deze gerechtvaardigd zijn.
Als dat niet kan terug naar de amateur competitie en vanuit daar weer terug vechten omhoog.
Ten opzichte van de clubs die zich strikt houden aan de gestelde eisen, zou dit de enige te rechtvaardigen straf zijn.


NRG

Citaat van: Vlampiep op april 04, 2016, 10:15:25
Twente terugzetten naar de Jupiler competitie (als dit binnen de regels mogelijk is) zou in deze gerechtvaardigd zijn.
Als dat niet kan terug naar de amateur competitie en vanuit daar weer terug vechten omhoog.
Ten opzichte van de clubs die zich strikt houden aan de gestelde eisen, zou dit de enige te rechtvaardigen straf zijn.

Volgens mij is dit binnen de huidige regels niet mogelijk. Zou wel de meest passende straf zijn wat mij betreft.

hobbes

Citaat van: NRG op april 04, 2016, 11:07:03
Volgens mij is dit binnen de huidige regels niet mogelijk. Zou wel de meest passende straf zijn wat mij betreft.

Als ze willen kan het wel door puntenaftrek. Als je zoveel punten aftrek geeft dat Twente gegarandeerd degradeert is het op gelost. Terugzetten als straf is idd niet mogelijk

siepelsjeu

Citaat van: NRG op april 04, 2016, 09:45:23
Zal wel een last minute accoord gesloten worden. Twente krijgt 3 punten in mindering en gaat vrolijk verder. Gevalletje misdaad loont.
Een doel van straffen is afschrikken. Als dit gebeurd is het alleen maar aanlokkelijk.

Yellow Army

Citaat van: hobbes op april 04, 2016, 11:34:07
Als ze willen kan het wel door puntenaftrek. Als je zoveel punten aftrek geeft dat Twente gegarandeerd degradeert is het op gelost. Terugzetten als straf is idd niet mogelijk

Zit volgens mij wel een max aan.
Area 58

speculeter

Zoo ooo. ...
3punten in mindering gekregen van de knvb.
Kunnen we ze nu nog inhalen?

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Vak9

Cambuur degradeert zingen ze bij de graafschap...

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Destroyer op april 10, 2016, 14:41:28
:( :( :( :(

Ze hadden na 40 seconden al een grotere kans dan wij na 93 minuten ;( ;(
Henk, held, bedankt

TopperM

Ik hoop dat Harm ook naar deze wedstrijd zit te kijken

moodygrunn

Gezien de (tussen)stand is dat niet ondenkbaar. Zeker als je bedenkt dat we de essentie van het spelletje niet beheersen (kansen creeeren en scoren).
In Henk en Sandor we trust