Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

666

Ze hoeven wmb niet te verdwijnen, zou ik zelf ook niet willen als een ander er een zootje maakt bij mijn club. Maar om maar uitstel op uitstel op uitstel te verlenen gaat mij gewoon te ver.

Ze kunnen niet aan de voorwaarden voldoen die gesteld zijn, dat zijn de feiten. Terugzetten naar de juup of 2e klasse is een gepaste straf, zijn ze binnen 1 of 2 jaar weer terug. De achterban is zo groot dat het echt niet langer gaat duren.

Maar die schijters in Zeist durfen gewoon niet te beslissen, ik denk dat ze bang zijn voor bezoek van de harde kern van Twente. Of bang dat ze teveel kritiek krijgen van de media en oud voetballers.

Al met al is dat zootje in Zeist een triest clubje van schijnheiligerts.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Destroyer

Citaat van: 666 op maart 30, 2016, 13:56:19
Ze hoeven wmb niet te verdwijnen, zou ik zelf ook niet willen als een ander er een zootje maakt bij mijn club. Maar om maar uitstel op uitstel op uitstel te verlenen gaat mij gewoon te ver.

Ze kunnen niet aan de voorwaarden voldoen die gesteld zijn, dat zijn de feiten. Terugzetten naar de juup of 2e klasse is een gepaste straf, zijn ze binnen 1 of 2 jaar weer terug. De achterban is zo groot dat het echt niet langer gaat duren.

Maar die schijters in Zeist durfen gewoon niet te beslissen, ik denk dat ze bang zijn voor bezoek van de harde kern van Twente. Of bang dat ze teveel kritiek krijgen van de media en oud voetballers.

Al met al is dat zootje in Zeist een triest clubje van schijnheiligerts.

Volledig eens. Denk niet dat ze bang zijn voor intimidatie harde kern maar meer voor hun eigen persoontje. Indien je net als Cambuur er alles aan doet om financieel gezond te zijn en dat dit waarschijnlijk het eredivisie schap kost, moet Twente gewoon boeten. Die kopen hun eredivisie ticket  :R
** Poolwinner 18/19 - 21/22


Collingwood

Terecht dat dit nu ook eens wordt benoemd. Miste dit perspectief - naast dat van (de supporters van) Twente, de KNVB en de FIFA - al de afgelopen tijd in de media.
Kalmte alleen kan u redden.

dizzhead

Hulde aan Excelsior. Hup Ype, trek je muil open.

Lore

En Corona is de volgende transfer die verdacht is! Er is echt maar één straf mogelijk. Zij hebben jaren gespeeld met spelers die er niet hadden mogen spelen. Tweede divisie!

speculeter

Citaat van: dizzhead op maart 30, 2016, 16:02:14
Hulde aan Excelsior. Hup Ype, trek je muil open.
juist.....optreden!

Dokkumer

Citaat van: Lore op maart 30, 2016, 16:39:40
En Corona is de volgende transfer die verdacht is! Er is echt maar één straf mogelijk. Zij hebben jaren gespeeld met spelers die er niet hadden mogen spelen. Tweede divisie!
Topklasse! Zodat ze minstens 3 jaar moeten bloeden voor dit wanbeleid.

zeewolde

Citaat van: dizzhead op maart 30, 2016, 16:02:14
Hulde aan Excelsior. Hup Ype, trek je muil open.
samen optrekken met graafschap, willem 2 en excelsior. Gewoon goed en duidelijk verhaal waar ze zich bij aan moeten sluiten!

Lore

Citaat van: Dokkumer op maart 30, 2016, 18:01:09
Topklasse! Zodat ze minstens 3 jaar moeten bloeden voor dit wanbeleid.
:y of minimaal twee jaar mijn ex-vriendin als kantinedame!

Dokkumer

Citaat van: Lore op maart 30, 2016, 19:07:17
:y of minimaal twee jaar mijn ex-vriendin als kantinedame!
Directiesecreet ook goed?

Len Cantello

Citaat van: dizzhead op maart 30, 2016, 16:02:14
Hulde aan Excelsior. Hup Ype, trek je muil open.
Hulde? Zou Excelsior ook zo'n grote smoel opentrekken als ze bijvoorbeeld 6e stonden in de competitie?

Vind het allemaal prachtig, die selectieve verontwaardiging, maar de KNVB moet gewoon de regels handhaven, ongeacht welke club het betreft. Maar dat doen ze toch niet. Hadden ze dat gedaan, dan bestonden Ajax en FC Groningen ook al jaren niet meer. Google maar ff op Renze de Vries, zwartgeld. Of op Tom Harmsen, zwart geld.

Reken maar nergens op, dus...
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

siepelsjeu

Twente raakt hun licensie kwijt lijkt mij |:)


FC Twente deed zaken met bedrijf van witwasser Mexicaans drugskartel

FC Twente heeft in 2013 zaken gedaan met een Mexicaans bedrijf dat recentelijk in opspraak is geraakt door banden met een drugskartel en grootschalige fraude met overheidsgeld. De voetbalclub kocht dat jaar de Mexicaanse speler Jesús Corona met behulp van Mexicaanse investeerders, die werden aangedragen door het omstreden bedrijf.

Hele artikel: http://www.volkskrant.nl/sport/fc-twente-deed-zaken-met-louche-investeerders~a4273526/

hobbes

Slechte 1 april?

siepelsjeu

Citaat van: hobbes op april 01, 2016, 11:23:20
Slechte 1 april?
Staat op heel veel websitescdus lijkt mij niet