Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

waldkip

Terug komen aub
:0= tis beter voor ons allebei..

Galdiano

Ik zit me een dubbel gevoel!

Aan de ene kant zie ik graag Van den Belt terugkeren.
Anderzijds zie ik dan niet snel Smid, De Graaf en van der Vegt vertrekken.  :|

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Marc S


speculeter

Citaat van: Galdiano op maart 01, 2016, 22:10:37
Ik zit me een dubbel gevoel!

Aan de ene kant zie ik graag Van den Belt terugkeren.
Anderzijds zie ik dan niet snel Smid, De Graaf en van der Vegt vertrekken.  :|
Waarom niet?

Galdiano

Citaat van: speculeter op maart 01, 2016, 22:16:12
Waarom niet?

Omdat die meer dan goed door één deur kunnen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Yellow Army

Citaat van: Shar op maart 01, 2016, 21:42:31
Nou, bij financiële posities moet je vaak kunnen aantonen dat je van zeg maar onbesproken gedrag bent. Weet niet of dat bij een BVO ook zo is maar zou zo maar kunnen van wel.

Je bedoelt een verklaring omtrent gedrag. Dit is idd bij sommige beroepen wettelijk verplicht, maar dan moet je meer denken aan beroepen on het onderwijs, zorg etc. Voor een BVO lijkt dit me niet. Dus ik zeg, laat maar komen die man!
Area 58

Shar

Citaat van: Yellow Army op maart 01, 2016, 22:20:55
Je bedoelt een verklaring omtrent gedrag. Dit is idd bij sommige beroepen wettelijk verplicht, maar dan moet je meer denken aan beroepen on het onderwijs, zorg etc. Voor een BVO lijkt dit me niet. Dus ik zeg, laat maar komen die man!
Ik bedoel inderdaad onder andere een VOG. Daarnaast worden bij financiële posities eventueel andere gegevens opgevraagd (bv bij voorgaande werkgevers), alhoewel in het geval van Van den Belt al min of meer alles op straat ligt. Ik refereerde inderdaad niet naar functies die betrekking hebben op een BVO maar meer specifiek op de financiële sector. Wellicht dat voor een BVO andere regels gelden en dat daar bv de KNVB beslist. Maar dat weet ik niet.

waldkip

Citaat van: Shar op maart 01, 2016, 21:30:43
Vraag me overigens af of hij wel zo maar weer een dergelijke functie mag vervullen.
Als er een dergelijke screening bestond, dan was vd vegt dr ook niet door heen gekomen

Bernardo

Morgen maar bellen Ype.

Holwerd voor Cambuur

'Van den Belt probeerde fouten van Munsterman onder het tapijt te vegen'
Woensdag, 2 maart 2016 om 00:00

Gerald van den Belt is pas een jaar directeur bij FC Twente, maar moet nu alweer vertrekken. Dat is althans het dringende advies dat curator Ben Knüppe heeft gedaan in zijn onderzoek naar de onregelmatigheden die zijn uitgevoerd. Van den Belt was juist naar Twente gehaald om schoon schip te maken, maar nu is hij een van de bestuursleden die zijn spullen moet pakken.


Arno Vermeulen van de NOS heeft het rapport bestudeerd en concludeert dat Van den Belt in een lastige positie terechtkwam. "Maar hij had zo dapper moeten zijn de KNVB te bellen en te zeggen: kom hier eens kijken, want hier klopt een aantal zaken niet. Maar dat deed hij dus niet. Hij heeft geprobeerd de fouten van Munsterman onder het tapijt te vegen."

Er zijn niet alleen bestuurlijke, maar ook financiële problemen bij Twente: de club heeft een schuld van bijna honderd miljoen euro. "Er vallen voortdurend lijken uit de kast en niemand weet hoe de club ervoor staat", stelt Vermeulen. "Voor 1 mei moet dat boven water zijn. De licentiecommissie bepaalt dan of FC Twente de licentie mag behouden. Het moet dan aan de gestelde eisen voldoen. De situatie is voor Twente wel een beetje wankel."



100 mln euro :X :X :X
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 02, 2016, 00:22:59
'Van den Belt probeerde fouten van Munsterman onder het tapijt te vegen'
Woensdag, 2 maart 2016 om 00:00

Gerald van den Belt is pas een jaar directeur bij FC Twente, maar moet nu alweer vertrekken. Dat is althans het dringende advies dat curator Ben Knüppe heeft gedaan in zijn onderzoek naar de onregelmatigheden die zijn uitgevoerd. Van den Belt was juist naar Twente gehaald om schoon schip te maken, maar nu is hij een van de bestuursleden die zijn spullen moet pakken.


Arno Vermeulen van de NOS heeft het rapport bestudeerd en concludeert dat Van den Belt in een lastige positie terechtkwam. "Maar hij had zo dapper moeten zijn de KNVB te bellen en te zeggen: kom hier eens kijken, want hier klopt een aantal zaken niet. Maar dat deed hij dus niet. Hij heeft geprobeerd de fouten van Munsterman onder het tapijt te vegen."

Er zijn niet alleen bestuurlijke, maar ook financiële problemen bij Twente: de club heeft een schuld van bijna honderd miljoen euro. "Er vallen voortdurend lijken uit de kast en niemand weet hoe de club ervoor staat", stelt Vermeulen. "Voor 1 mei moet dat boven water zijn. De licentiecommissie bepaalt dan of FC Twente de licentie mag behouden. Het moet dan aan de gestelde eisen voldoen. De situatie is voor Twente wel een beetje wankel."



100 mln euro :X :X :X

Als de schuld werkelijk zo hoog is is twente verloren.... jammer gegokt en alles kwijt, gauw vd belt naar Leeuwarden, hij is de persoon die we nodig hebben.
Geluk bij een ongeluk, arme supporters van twente.

Collingwood

Driver van De Graafschap is voorlopig uit de roulatie vanwege een verrekte hamstring.
Kalmte alleen kan u redden.



speculeter

Dat zou inhouden dat we gegarandeerd nacompetitie voetbal gaan spelen?