Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

ChantiSCC

Citaat van: Collingwood op januari 12, 2016, 20:21:31
Tannane van Heracles naar Saint-Étienne.

Ja.. leuk voor hem maarja als je denkt dat wij Heracles in gaan halen heb je het echt bij het verkeerde eind. Zonder Tannane nog steeds een prima ploeg die makkelijk mee kan in de middenmoot. Heb meerdere mensen gehoord die denken dat we 12e of 13e worden, maar 14e is voor mij toch echt wel het hoogst haalbare. Strijden om die plek 14 of 15 met Exelsior, Roda JC en FC Twente, dat word het. Willem 2 gaat uitlopen, en ADO staat denk ik iets te veel voor op ons op het moment, ook al kunnen ze niks halen deze transferperiode, ze hebben wel een aardig teampje. En ja de Graafschap zie ik niet heel veel meer punten pakken als in de 1e competitiehelft, die eindigen onderaan, zal geen verrassing zijn. Plek 14 of 15 is het enigste wat telt! En dat moet nu toch echt wel gaan lukken met een breker in de achterhoede er bij en een goed voetballende rechtsback die veel mee opkomt en ook nog op andere posities uit de voeten kan. Forza SCC!  |:)

Vedetski

Citaat van: ChantiSCC op januari 12, 2016, 23:57:29
Citaat van: Collingwood op januari 12, 2016, 20:21:31
Tannane van Heracles naar Saint-Étienne.
Ja.. leuk voor hem maarja als je denkt dat wij Heracles in gaan halen heb je het echt bij het verkeerde eind.

Waar zegt de heer Collingwood iets over Heracles inhalen?  :?

Ben het verder inhoudelijk met je reactie grotendeels wel eens. Plek 15 lijkt voor mij echter het hoogst haalbare. We beginnen de tweede seizoenshelft met een vrij zwaar programma, waar andere teams op ons zouden kunnen uitlopen. Twente moet Ziyech en Tapia met alle macht proberen te behouden, anders is het daar gebeurd. De verdere teams om ons heen zijn niet dusdanig versterkt als wij, maar hoeven dus ook niet in te passen.

Ik gok zelf op een zeer spannende ontknoping, met een eindresultaat van (hopelijk) plek 15. Maar nacompetitie zal mij niks verbazen.
:koffie

Collingwood

Citaat van: ChantiSCC op januari 12, 2016, 23:57:29
Ja.. leuk voor hem maarja als je denkt dat wij Heracles in gaan halen heb je het echt bij het verkeerde eind. Zonder Tannane nog steeds een prima ploeg die makkelijk mee kan in de middenmoot. Heb meerdere mensen gehoord die denken dat we 12e of 13e worden, maar 14e is voor mij toch echt wel het hoogst haalbare. Strijden om die plek 14 of 15 met Exelsior, Roda JC en FC Twente, dat word het. Willem 2 gaat uitlopen, en ADO staat denk ik iets te veel voor op ons op het moment, ook al kunnen ze niks halen deze transferperiode, ze hebben wel een aardig teampje. En ja de Graafschap zie ik niet heel veel meer punten pakken als in de 1e competitiehelft, die eindigen onderaan, zal geen verrassing zijn. Plek 14 of 15 is het enigste wat telt! En dat moet nu toch echt wel gaan lukken met een breker in de achterhoede er bij en een goed voetballende rechtsback die veel mee opkomt en ook nog op andere posities uit de voeten kan. Forza SCC!  |:)

Ik denk absoluut niet dat we Heracles gaan inhalen hoor, meldde gewoon even een nieuwsfeitje.
(Voor de rest kan ik me wel vinden in je verhaal.)
Kalmte alleen kan u redden.

hobbes

Roda wil Mike van Duinen ook nog halen. Die moeten bijna een half elftal gaan inpassen als die komt. Als ze er dan uitvliegen kunnen ze de huur van het stadion echt niet meer betalen.

zeewolde

Citaat van: hobbes op januari 13, 2016, 09:46:40
Roda wil Mike van Duinen ook nog halen. Die moeten bijna een half elftal gaan inpassen als die komt. Als ze er dan uitvliegen kunnen ze de huur van het stadion echt niet meer betalen.
inspelen op waarschijnlijk vertrek van Gyasi.

moodygrunn

Bij Roda gaan ze nu ook een extra kleedkamer bouwen:

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=266904

Zouden ze weten dat je er maar 11 op mag stellen?

CiteerRoda JC bevestigt interesse: 'Hij staat op het lijstje en wij zijn in gesprek'


Roda JC Kerkrade is in gesprek met Georgy Zhukov, een 21-jarige middenvelder van Standard Luik. Het is de bedoeling dat Zhukov, die de voorbije twee jaar op huurbasis bij FC Astana speelde, de rest van het seizoen op huurbasis in Limburg actief is.

"Hij staat op het lijstje en we zitten in de gespreksfase. Nee, het is nog zeker niet rond. Er is bovendien nog een kandidaat", laat technisch directeur Ton Caenen weten aan FOX Sports.

Mike van Duinen is naar verluidt in beeld om de aanvalslinie van de Limburgers te versterken. Roda JC heeft zich nog niet gemeld bij Fortuna Düsseldorf, dat Van Duinen overnam van ADO Den Haag. Bovendien heeft de Eredivisionist volgens FOX Sports nog twee andere opties.
In Henk en Sandor we trust

legeips

Citaat van: moodygrunn op januari 14, 2016, 11:42:40
Bij Roda gaan ze nu ook een extra kleedkamer bouwen:

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=266904

Zouden ze weten dat je er maar 11 op mag stellen?

Roda is druk met paniek aankopen... Ze lijken een beetje op NAC..
Ik hoop dat we de na-competitie ontlopen, maar vrees dat het een hell of a job gaat worden..


sccambuurlwdd

Citaat van: moodygrunn op januari 14, 2016, 11:42:40
Bij Roda gaan ze nu ook een extra kleedkamer bouwen:

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=266904

Zouden ze weten dat je er maar 11 op mag stellen?

Ik heb niet het idee dat ze in tegenstelling tot hier hele gerichte aankopen doen. Roda staat maar drie punten voor, dus die moet na de winterstop te pakken zijn.

El Ma-kri-niii

Ik heb goede hoop dat we Roda wel in gaan halen. Die laten nu zien dat ze in totale paniek zijn. Voor zij op elkaar ingespeeld zijn, zijn wij al over ze heen.

Galdiano

Wat een schijtclub is dat Roda toch! Hopen dat ze snel degraderen!
En een club ala NAC of een Eagles ervoor terug gaat komen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Vedetski

Citaat van: legeips op januari 14, 2016, 12:03:47
Roda is druk met paniek aankopen... Ze lijken een beetje op NAC..
Ik hoop dat we de na-competitie ontlopen, maar vrees dat het een hell of a job gaat worden..

Het NAC van vorig seizoen deed exact hetzelfde als Roda JC nu, en het is bekend hoe dat is afgelopen.  :jupiler

Ik vrees er niet voor, dat Roda ons nog lang voor blijft.  :thumbsup
:koffie

ChantiSCC

Roda dr uut inderdaad oprotten achterlijk clubje, GAE er in! En Sparta komt er natuurlijk bij

hobbes

Citaat van: legeips op januari 14, 2016, 12:03:47
Roda is druk met paniek aankopen... Ze lijken een beetje op NAC..
Ik hoop dat we de na-competitie ontlopen, maar vrees dat het een hell of a job gaat worden..

Spelers kan je kopen/huren maar niet een team. Ze huren veel voor een half seizoen, dus dat worden allemaal eilandjes die zichzelf in de picture willen spelen.

Vedetski

Citaat van: hobbes op januari 14, 2016, 16:53:37
Spelers kan je kopen/huren maar niet een team. Ze huren veel voor een half seizoen, dus dat worden allemaal eilandjes die zichzelf in de picture willen spelen.

Precies.

Maar die wijsheid wil er bij menig club onder de rivieren nog niet helemaal in...
:koffie

diekhuzen

Roda mag wat mij betreft wel weer richting de Juplier League