Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Mwoah, de reactie waar jij naar refereert straalt niet bepaald de grandeur uit die een aangename discussie kan ontlokken  l0l

Ik ga straks ook over mijn tweede clubje beginnen :D

Galdiano

Citaat van: Dokkumer op mei 13, 2013, 21:02:11
Mwoah, de reactie waar jij naar refereert straalt niet bepaald de grandeur uit die een aangename discussie kan ontlokken  l0l

Ik ga straks ook over mijn tweede clubje beginnen :D

Be quick of vv ?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

The king1

Citaat van: Galdiano op mei 13, 2013, 21:09:33
Be quick of vv ?

vv dokkum een clubje met nog een beetje cultuur

Dokkumer

Citaat van: The king1 op mei 13, 2013, 21:45:46
vv dokkum een clubje met nog een beetje cultuur

De enige club van Dokkum. Die van Bah Kwiek hebben alleen maar de goede kleuren, meer niet.
Oh ja en binne de vriendjes van de gemeente Dommeradeel :R

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Dokkumer op mei 13, 2013, 21:56:39
De enige club van Dokkum. Die van Bah Kwiek hebben alleen maar de goede kleuren, meer niet.
Oh ja en binne de vriendjes van de gemeente Dommeradeel :R

Subsidieclubje ?
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Dokkumer

Nah laten we het iets genuanceerder stellen.. De gemeente heeft op langere termijn plannen met het fraaie Harddraverspark. Daar zullen over tig jaar huizen moeten komen uit een duurder segment. Derhalve zal op termijn de VV moeten verhuizen -en liefst fuseren- richting Tolhuispark om zo daar een grotere accomodatie neer te kunnen zetten..

Nou dan kom ik dus nooit weer bij het amateurvoetbal in Dokkum. Wat dat betreft ben ik iemand van de hele oude stempel ;)

The king1

Citaat van: Dokkumer op mei 13, 2013, 22:43:39
Nah laten we het iets genuanceerder stellen.. De gemeente heeft op langere termijn plannen met het fraaie Harddraverspark. Daar zullen over tig jaar huizen moeten komen uit een duurder segment. Derhalve zal op termijn de VV moeten verhuizen -en liefst fuseren- richting Tolhuispark om zo daar een grotere accomodatie neer te kunnen zetten..

Nou dan kom ik dus nooit weer bij het amateurvoetbal in Dokkum. Wat dat betreft ben ik iemand van de hele oude stempel ;)


Mijn zoon speelt wel tegen be quick kale nieuwachtig doodse omgeving. Laatst moest zijn neefje tegen Dokkum man man wat leuk daar echt mijn stijl scheve paaltjes om het veld uit de jaren 30 geniaal gewoon en dan loop je langs die sportzaal en denk je zou ik een helm op doen?

Dokkumer

Dat complex staat er onderhand ook al 30 jaar volgens mij en nog steeds de uitstraling die je een paar kilometer noordelijk aan de Rondweg ook hebt.. Juist ja, die van een begraafplaats.
Ach ook bij "ons" is al kaalslag, de korfbalvereniging is al verhuisd naar het Tolhuispark en dat is pas de eerste stap!

denistel

al een paar jaar oganiseer ik voor zo wel de 1e als ere div en super 11 spel met
een vrienden groep.

nu weer weer ere div spelen zijn er misschien wel meer mensen die mee willen
doen.we kunnen er nog wel wat deelnemers bij hebben.

ongveer een maand voor competitie aanvang krijg je de spelers lijsten met waardes
toegemaild.een team mag 16 miljoen kosten. 1 keeper 4 verdedigers 3 middenvelders
en 3 aanvallers. in de winterstop mag je in elke linie 1x wisselen.
punten kun je verdienen door goals van je spelers.min pt voor een gele of rode kaart.

elke week kun je een weekprijs winnen in de winter zijn er prijzen en aan het einde ook.
in leg is 15 per team en al het geld wordt weer uitgekeerd aan het einde van het spel.

zou je komend seizoen mee willen doen laat het dan ff weten via

denistel@hotmail.com

Ronnie tng

Weer z'n Cambuur pool met allemaal boeren in de elftallen?

Dokkumer

Citaat van: Ronnie tng op mei 21, 2013, 18:16:50
Weer z'n Cambuur pool met allemaal boeren in de elftallen?
Beginnen we gewoon onze eigen pool  toch? Gratis en met boerenboycot. Wie daar een boer opstelt wordt gekickt :devil

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: denistel op mei 21, 2013, 13:27:31
al een paar jaar oganiseer ik voor zo wel de 1e als ere div en super 11 spel met
een vrienden groep.

nu weer weer ere div spelen zijn er misschien wel meer mensen die mee willen
doen.we kunnen er nog wel wat deelnemers bij hebben.

ongveer een maand voor competitie aanvang krijg je de spelers lijsten met waardes
toegemaild.een team mag 16 miljoen kosten. 1 keeper 4 verdedigers 3 middenvelders
en 3 aanvallers. in de winterstop mag je in elke linie 1x wisselen.
punten kun je verdienen door goals van je spelers.min pt voor een gele of rode kaart.

elke week kun je een weekprijs winnen in de winter zijn er prijzen en aan het einde ook.
in leg is 15 per team en al het geld wordt weer uitgekeerd aan het einde van het spel.

zou je komend seizoen mee willen doen laat het dan ff weten via

denistel@hotmail.com

Dat was toch mid jaren 90 toch een populair spel ?
Alleen wie organiseerde het toen ?
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Yellow Army

Area 58

denistel

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op mei 21, 2013, 20:51:47
Dat was toch mid jaren 90 toch een populair spel ?
Alleen wie organiseerde het toen ?

klopt de fam zwart toen he,,dit is een het zelfde maar dan met wat minder deel nemers.