Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

AL

Citaat van: Collingwood op oktober 24, 2015, 22:39:42
Excelsior wint door een briljante vrije trap van Stans. Was voor ons natuurlijk beter geweest als het gelijk was geworden, maar ik gun Roda de nederlaag wel. Wat een verschrikkelijke club.

Roda krijgt dit seizoen nog wel  6 punten aftrek denk ik.
Als de gemeente voet bij stuk houdt (wat ze waarschijnlijk toch weer niet doen), halen ze einde seizoen niet eens.

Marc S

Groningen 2-0 voor tegen Zwolle en Ajax binnen 6 minuten ook al 2-0 voor op Roda.

Collingwood

Citaat van: Marc S op oktober 31, 2015, 19:56:18
Groningen 2-0 voor tegen Zwolle en Ajax binnen 6 minuten ook al 2-0 voor op Roda.

Wat ik er van mee krijg is dat wel met meer geluk dan wijsheid.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Willem 2 verloren
Excelsior verloren
Graafschap dik achter.

Wij kunnen morgen mooie slag slaan!!

dizzhead

Graafschap op 2-3. Niet te vroeg juichen...

Collingwood

De Graafschap is in de eerste helft volledig aan gort gespeeld, en hun eerste doelpunt had afgekeurd moeten worden. Zo zie je maar dat het vreemd kan lopen. Heb er overigens wel vertrouwen in dat PSV 'gewoon' gaat winnen.
Kalmte alleen kan u redden.

Shar

Citaat van: Collingwood op oktober 31, 2015, 21:58:57
De Graafschap is in de eerste helft volledig aan gort gespeeld, en hun eerste doelpunt had afgekeurd moeten worden. Zo zie je maar dat het vreemd kan lopen. Heb er overigens wel vertrouwen in dat PSV 'gewoon' gaat winnen.

Denk / hoop ook dat PSV wel wint maar had voor het doelsaldo wel fijn gevonden als De Graafschap niet gescoord had.

Marc S

Psv geeft even een 0-3 voorsprong weg.. prutsers.

Collingwood

Niet best, wat slecht van PSV. Hopelijk winnen die ezels alsnog.
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

Daar was de 3-4 alweer. Alsnog staat PSV wat mij betreft volledig voor paal. Wat een arrogantie.
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Knal alsjeblieft door naar 3-7 ofzo. Dit is zooo slecht voor mijn hart met de derby continu in mijn hoofd.

Collingwood

#4586
3-5. Maar had ook gemakkelijk 4-4 kunnen zijn. De Graafschap een paar honderd procent kansen gehad.

EDIT: En daar is de 3-6. Toch nog -3 voor DG dus.
Kalmte alleen kan u redden.

Marc S

Citaat van: Dokkumer op oktober 31, 2015, 22:13:59
Knal alsjeblieft door naar 3-7 ofzo. Dit is zooo slecht voor mijn hart met de derby continu in mijn hoofd.

Nog eentje ondertussen :P

Dokkumer

Citaat van: Marc S op oktober 31, 2015, 22:38:55
Nog eentje ondertussen :P
Ofzo zei ik hè.. Dus 3-6 of 3-8 was ook goed :_schater

Spine

Citaat van: Dokkumer op oktober 31, 2015, 22:13:59
Knal alsjeblieft door naar 3-7 ofzo. Dit is zooo slecht voor mijn hart met de derby continu in mijn hoofd.
Rustig aan jonge, het wordt gewoon 2-4 net als in 1983.
Mooi fut weest en mooi smoor.