Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

666

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op oktober 20, 2015, 16:09:58
Waarom is Ajax dan zo vaak kampioen geworden ? Niet Alleen door z'n eigen kracht hoor !
De KNVB heeft Ajax zo ontzettend vaak de helpende hand geboden. En nu heeft Feyenoord na jaren weer eens een goede start van het seizoen, en nu valt iedereen erover.

Ik denk maar 1 ding: Gerechtigheid. Ik wil ook weer eens op de Coolsingel staan na 17 jaar.
  _O_

En laten we eerlijk zijn. Zo erg was die overtreding nou ook weer niet. Het was wat druk in het 5 meter gebied en dan kan je wel eens tegen elkaar aanlopen..

Blijf lekker in Rotterdam  :R
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Yellow Army

Area 58

Shar

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op oktober 20, 2015, 16:09:58
Waarom is Ajax dan zo vaak kampioen geworden ? Niet Alleen door z'n eigen kracht hoor !
De KNVB heeft Ajax zo ontzettend vaak de helpende hand geboden. En nu heeft Feyenoord na jaren weer eens een goede start van het seizoen, en nu valt iedereen erover.

Ik denk maar 1 ding: Gerechtigheid. Ik wil ook weer eens op de Coolsingel staan na 17 jaar.
  _O_

En laten we eerlijk zijn. Zo erg was die overtreding nou ook weer niet. Het was wat druk in het 5 meter gebied en dan kan je wel eens tegen elkaar aanlopen..
Het gaat mij niet om Feyenoord specifiek maar om de bevoordeling door de KNVB van de grotere clubs in Nederland in  dit soort zaken. Wat is er voor gerechtigheid aan dat elke Feyenoord speler standaard vrijgesproken wordt, dat Van de Streek rood krijgt voor aangeschoten hands en Stijn Schaars niet eens geel voor hands.

En als jij die overtreding van Kramer afdoet als zijnde het was erg druk dan ben je ziende blind. Dat het je club is prima, maar daarom kan je toch wel zonder gekleurde bril er naar kijken?

Ben zo blij als die grotere clubs falen in Europa (of nog beter niet eens meedoen). Laat ze maar lekker het heen en weer krijgen met hun structurele bevoordeling in de Nederlandse competitie altijd.

Dokkumer

Citaat van: 666 op oktober 20, 2015, 16:26:12
Blijf lekker in Rotterdam  :R
Vanaf Rotterdam Centraal mooi metrolijn D richting "De Akkers" nemen. Zo komt RL op de Coolsingel :devil

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Yellow Army op oktober 20, 2015, 16:45:26


Leuk, kan ik echt wel waarderen  :)

Shar: Natuurlijk had vd streek nooit rood mogen hebben en ook die handsbal-goal van afgelopen weekend van AZc was onterecht. Ik ben het met je eens dat de topclubs bevoordeeld worden. Dat zie ik zelf ook wel !
Feyenoord werdt alleen van de topclubs wel het meest benadeeld en ik verbaas mij er ook over dat eerst Karsdorp, Elia en nu Kramer vrijgesproken worden.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

dizzhead

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op oktober 20, 2015, 17:19:13
Leuk, kan ik echt wel waarderen  :)

Shar: Natuurlijk had vd streek nooit rood mogen hebben en ook die handsbal-goal van afgelopen weekend van AZc was onterecht. Ik ben het met je eens dat de topclubs bevoordeeld worden. Dat zie ik zelf ook wel !
Feyenoord werdt alleen van de topclubs wel het meest benadeeld en ik verbaas mij er ook over dat eerst Karsdorp, Elia en nu Kramer vrijgesproken worden.

Ik hoop van harte dat Feyenoord kampioen wordt dit seizoen. Maar als je dan naar de Coolsingel gaat, vergeet dan niet eerst je eierdop af te zetten.

moodygrunn

Citaat van: dizzhead op oktober 20, 2015, 17:41:05
Ik hoop van harte dat Feyenoord kampioen wordt dit seizoen. Maar als je dan naar de Coolsingel gaat, vergeet dan niet eerst je eierdop af te zetten.

Zou ik niet doen, dan is hij zo de enige zonder eierdop :)
In Henk en Sandor we trust

Marc S

Citaat van: moodygrunn op oktober 20, 2015, 18:51:14
Zou ik niet doen, dan is hij zo de enige zonder eierdop :)
En dit is wat ik zo irritant vind aan feyenoord supporters, ze schreeuwen hard dat de hele wereld (lees KNVB) tegen ze is, maar weten niet half wat ze allemaal mee krijgen. Al helemaal in de kuip.

Utekleitrokken

Heerlijke uitslag in Tilburg.

PePe

Ho ho ho, dikke handsbal van PSV in de 16, Twente krijgt geen penalty en PSV geen rood van Blom?!?
KNVB maffia.

PePe

#4570
Citaat van: Utekleitrokken op oktober 24, 2015, 20:23:41
Heerlijke uitslag in Tilburg.
Ja lekker, blijven ze alle twee in de buurt van Cambuur op de ranglijst.

Collingwood

#4571
Ook in Doetinchem een mooie uitslag: 0-1 voor Heracles.
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Tot nu toe prima uitslagen. Excelsior niet winnen en wij morgen winnen zou fantastisch zijn.
In ieder geval blij dat graafschap geen punten heeft gepakt. Die waren echt niet minder dan Heracles.

AL

Roda zal een forse boete krijgen......Hasselbaink lust geen bier!!
Nu hopen dat ze straks wat punten in mindering krijgen, of nog beter Failliet gaan!!


Collingwood

Excelsior wint door een briljante vrije trap van Stans. Was voor ons natuurlijk beter geweest als het gelijk was geworden, maar ik gun Roda de nederlaag wel. Wat een verschrikkelijke club.
Kalmte alleen kan u redden.