Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

mindra

Graafschap haalt niet veel punten. Misschien volgende week spelen ze thuis tegen Willem 2.

Lore

Citaat van: Dokkumer op september 19, 2015, 22:37:49
Dan fluit die de komende maanden niet hoger dan reserve 5e klasse F!

Hebben wij die vent weer. Laten wij hopen dat het gewoon op het formulier komt te staan!

Dokkumer

Nee niet de afdeling Noord. Dat heb ik al geregeld :P

speculeter

Nou maar even kijken wat de superboeren doen.
Hoop natuurlijk dat willem2 wint

Marc S

Citaat van: speculeter op september 27, 2015, 12:17:47
Nou maar even kijken wat de superboeren doen.
Hoop natuurlijk dat willem2 wint

Gelijkspel maar.

poelie-lwd

Ik snap die algemene verheerlijking van W2 niet zo. Matige ploeg.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Marc S

Citaat van: poelie-lwd op september 27, 2015, 12:55:19
Ik snap die algemene verheerlijking van W2 niet zo. Matige ploeg.

Willem 2 is net iets minder kut gestart dan wij maar iedereen denkt dat die zomaar even het linker rijtje halen? Ze zijn net als ons gewoon degradatiekandidaat.

poelie-lwd

Citaat van: Marc S op september 27, 2015, 13:00:59
Willem 2 is net iets minder kut gestart dan wij maar iedereen denkt dat die zomaar even het linker rijtje halen? Ze zijn net als ons gewoon degradatiekandidaat.

Over het geheel genomen denk ik zelfs dat wij nog wat sterker zijn ook.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Marc S

Citaat van: poelie-lwd op september 27, 2015, 13:05:13
Over het geheel genomen denk ik zelfs dat wij nog wat sterker zijn ook.

Wij scoren makelijker maar zij hebben een betere verdediging.

Galdiano

41 ste minuut 0-1 Willem II
43ste minuut 0-2 Willem II

Wat is De Graafschap slecht  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

poelie-lwd

Citaat van: Marc S op september 27, 2015, 13:06:41
Wij scoren makelijker maar zij hebben een betere verdediging.

Niet beter. Wel constanter ja.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Marc S

Citaat van: poelie-lwd op september 27, 2015, 13:18:37
Niet beter. Wel constanter ja.

Dat is inderdaad het juiste woord ja.

AL

Willem 2 heeft betere verdediging en zal daardoor ook hoger eindigen dan ons.
Graafschap maar op flinke achterstand zetten, zodat je in ieder geval play-offs hebt.
Excelsior kun je nog onder je houden, maar verder zou ik niet weten welke ploeg je nog meer onder je kunt houden.

speculeter

Sommige clubs die een mooie start hebben gemaakt donderen nog wel een end naar beneden....Nec. ..heracles...Ado.
Snap trouwens niet dat die Peters voor de graafschap heeft gekozen.Zo kansloos.

legeips

Citaat van: Galdiano op september 27, 2015, 13:15:31
41 ste minuut 0-1 Willem II
43ste minuut 0-2 Willem II

Wat is De Graafschap slecht  :_schater

Dat zeiden ze in Doetinchem gister avond over ons..
Dus kan er niet echt om lachen...