Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Gasgeve

Mokthar (Twente) naar Al Nassr.

Spine

Maduro naar Grunn.

Collingwood

Citaat van: Spine op augustus 25, 2015, 15:43:44
Maduro naar Grunn.

Dat zal betekenen dat Yoëll van Nieff wordt verhuurd aan Excelsior.
Kalmte alleen kan u redden.

legeips

Citaat van: Collingwood op augustus 25, 2015, 15:44:31
Dat zal betekenen dat Yoëll van Nieff wordt verhuurd aan Excelsior.

Maar wij hebben Dammers.... :_schater

Gasgeve

Van Nieff middenvelder, Dammers verdediger. Snap de  :_schater niet?

Collingwood

Citaat van: legeips op augustus 25, 2015, 15:57:34
Maar wij hebben Dammers.... :_schater

Van Nieff speelt op de positie waar bij ons Overgoor speelt. Denk dat ik toch liever Overgoor heb...

legeips

Citaat van: Gasgeve op augustus 25, 2015, 15:58:18
Van Nieff middenvelder, Dammers verdediger. Snap de  :_schater niet?

Bedoelde ook niet zo zeer in het kader van positie, maar meer als naam en eredivisie ervaring...

Momenteel halen alle clubs toch wat jongens binnen met enig eredivisie ervaring en wij zijn 1 van de belangrijkste speler en leider kwijt, en we huren 2 spelers en een onervaren back die nog moet groeien...

Kortom, ben wat gefrustreerd/ ontstemd over de (mogelijk) laatste aankopen...

Gasgeve

Citaat van: legeips op augustus 25, 2015, 16:40:35
Bedoelde ook niet zo zeer in het kader van positie, maar meer als naam en eredivisie ervaring...

Momenteel halen alle clubs toch wat jongens binnen met enig eredivisie ervaring en wij zijn 1 van de belangrijkste speler en leider kwijt, en we huren 2 spelers en een onervaren back die nog moet groeien...

Wij wilden de selectie zo snel mogelijk op orde hebben. De buitenkansjes/afvallers bij de topclubs komen pas in de laatste week van de transferperiode.

okkele

Citaat van: legeips op augustus 25, 2015, 16:40:35

gelukkig duurt een seizoen heel lang en is de markt idd nog niet gesloten.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Collingwood

Cas Peters naar De Graafschap.
Ben Rienstra waarschijnlijk van PEC naar AZ.

Tukker

Toch hebben de Heracles supporters wel humor:

Supporters van Heracles Almelo hebben de trainer van FC Twente vandaag een taart aangeboden.

Alfred Schreuder nam de taart lachend in ontvangst. "Wij wilden Alfred laten weten dat niet iedereen hem zat is, maar dat men in Almelo uiterst tevreden is over het functioneren van de beste man," laten de supporters van de club uit Almelo weten.

Derby
De speldenprik van de supporters komt in de aanloop naar de Twentse derby die dit weekend gespeeld wordt.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

el haj

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 24, 2015, 22:06:05
Ik werk zelf voor een speler in de Bulgaarse comp maar hij is daar snel op zijspoor belandt. Zonde voor hem maar wel beter als hij weer bij WII aan spelen toe komt.

Eerste wedstrijd van 't seizoen een uur gespeeld. De wedstrijden erna respectievelijk 8, 0, 45, 0 en 25 minuten. In de Bulgaarse supercup 12 minuutjes en in de voorrondes CL 27 minuten over 2 wedstrijden. Hij maakt dus niet echt z'n minuten daar. Als 'ie echt naar W2 gaat doen ze wel gouden zaken daar zeg. Zit behoorlijk wat geld in Tilburg.

Schijnt dat Zivkovic de komende wedstrijd al niet meer in de basis zal staan trouwens. 't Is misschien wat kleinzielig van me, maar ergens hoop ik dat 'ie lekker een rel gaat schoppen daar. Gooi de boel maar goed overhoop bij een directe concurrent.  :X :P

Maar je werkt dus voor een speler in de A Grupa? Interessant man, mag ik vragen wat je doet? En nee, namen noemen hoeft niet. ;)

Bernardo

Dat WII en NEC vallen ook weer tegen zeg. Zo slecht.

Tukker

Citaat van: Bernardo op augustus 28, 2015, 21:25:34
Dat WII en NEC vallen ook weer tegen zeg. Zo slecht.
NEC zelfs 0-1 voor. Gaat lekker met Ajax sorry Willem II
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

poelie-lwd

W2 of NEC, ik wordt er niet warm of koud van...
Iedereen heeft recht op mijn mening.