Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Bascambuur

Citaat van: Marc S op augustus 23, 2015, 18:47:22
Feyenoord voor de verandering maar weer eens een onterechte penalty.
Derde wedstrijd op rij en Vitesse ook nog penalty ontnomen.

Marc S

Citaat van: Bascambuur op augustus 23, 2015, 19:23:42
Derde wedstrijd op rij en Vitesse ook nog penalty ontnomen.

Ik snap het wel, vind het ook erg sneu voor ze dat ze al zo lang niet meer kampioen zijn geworden, maar om dan cadeautjes te geven gaat mij wat te ver.

Drumfather SCC

Joey Sleegers waarschijnlijk met Ritzmaier naar NEC

speculeter

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 24, 2015, 13:11:03
Joey Sleegers waarschijnlijk met Ritzmaier naar NEC
dan word je wel een stuk sterker....

pvanbuijtene

Citaat van: Marc S op augustus 23, 2015, 18:47:22
Feyenoord voor de verandering maar weer eens een onterechte penalty.

was terecht.

Yellow Army

Area 58

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op augustus 24, 2015, 14:18:06
Was buitenspel, dus onterechte penalty.
De penalty was op zich wel terecht, alleen had er voor het begaan van de overtreding al afgefloten moeten worden voor buitenspel. Immers de positie van Room zorgde voor de buitenspelsituatie. Onjuist ingeschat door de assistent scheidsrechter.

John Hiatt

Citaat van: Dokkumer op augustus 24, 2015, 15:02:44
De penalty was op zich wel terecht, alleen had er voor het begaan van de overtreding al afgefloten moeten worden voor buitenspel. Immers de positie van Room zorgde voor de buitenspelsituatie. Onjuist ingeschat door de assistent scheidsrechter.

Volgens de spelregels was het geen buitenspel. De speler buiten het veld telt gewoon mee.

pvanbuijtene

Citaat van: Yellow Army op augustus 24, 2015, 14:18:06
Was buitenspel, dus onterechte penalty.

Doordat speler van vitesse buiten veld lag ging het waar kongolo en room stond.. Doordat Room de paal aanraakte met zijn hand(keeper telt arm wel mee )stond hij op 1 lijn met kongolo dus geen buitenspel.

Yellow Army

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 24, 2015, 16:37:31
Doordat speler van vitesse buiten veld lag ging het waar kongolo en room stond.. Doordat Room de paal aanraakte met zijn hand(keeper telt arm wel mee )stond hij op 1 lijn met kongolo dus geen buitenspel.

Het zijn kakkerlakken, dus onterecht  8)
Area 58

speculeter

Lukoki ws naar willem2.

pvanbuijtene

Sleegers en ritzmaier naar NEC

Destroyer

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 24, 2015, 18:12:05
Sleegers en ritzmaier naar NEC

Tsja, mooi klote, maar ben toch wel benieuwd hoe ritzmaier het gaat doen. Is al tijdje eruit geweest.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

mario


HilversumOnTour

Citaat van: mario op augustus 24, 2015, 22:03:30
:?

Ik werk zelf voor een speler in de Bulgaarse comp maar hij is daar snel op zijspoor belandt. Zonde voor hem maar wel beter als hij weer bij WII aan spelen toe komt.