Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

El Ma-kri-niii

Goede reclame voor Cambuur als spelers een stap hogerop ook slagen. Daarom gun ik Reijnen in 30 van de 32 wedstrijden het allerbeste. Bijker mag wekelijks door de stront zakken :zweep

Bascambuur

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=253731

Ars van NEC naar NAC, aparte tranfser. Blijkbaar was er bij NEC ook niet veel vertrouwen dat hij in de eredivisie mee zou kunnen.

Geelblauwstiens

Mooi negatief stuk over DKV op VI. Gaat lekker bij bejaardensoos aldaar. Onenigheid achterklap en ruzie

Gasgeve

Van der Velden (Ex-Groningen) naar Willem II

Collingwood

Ook Lucas Andersen (Ajax) naar Willem II (op huurbasis).
Kalmte alleen kan u redden.

Tukker

Citaat van: Collingwood op augustus 21, 2015, 16:05:51
Ook Lucas Andersen (Ajax) naar Willem II (op huurbasis).
Ze mogen dat Willem onderhand wel vervangen door Ajax
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

hobbes

Rusnak zag er niet zo blij uit, gewisseld en Mahi scoort twee keer. Albert kom maar terug.

R-member

Waarom speelt Rusnak niet op 10?
No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!

hobbes

Omdat van de Looi geen verstand van voetbal heeft. Groningen weinig overtuigend vanavond

Collingwood

Citaat van: R-member op augustus 21, 2015, 21:56:57
Waarom speelt Rusnak niet op 10?

Heeft daar de eerste wedstrijden gespeeld zonder indruk te maken. Daarom nu Drost erin en Rusnak op de flank.
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Citaat van: hobbes op augustus 21, 2015, 21:58:38
Omdat van de Looi geen verstand van voetbal heeft. Groningen weinig overtuigend vanavond

vd Looi moet zich schamen. Laat zijn ploeg slecht spelen, terwijl er kwaliteit zat is.
Kijk ook naar Reijnen, die speelt veel minder aanvallend dan in Leeuwarden. Nu wordt er verdedigend meer van hem verwacht,terwijl dat juist zijn mindere kant is.

Gasgeve

Citaat van: AL op augustus 22, 2015, 10:40:15
vd Looi moet zich schamen. Laat zijn ploeg slecht spelen, terwijl er kwaliteit zat is.
Kijk ook naar Reijnen, die speelt veel minder aanvallend dan in Leeuwarden. Nu wordt er verdedigend meer van hem verwacht,terwijl dat juist zijn mindere kant is.
Hadden zij beter Fischer kunnen halen. Die kan beter verdedigen. Hadden wij Reijnen nog kunnen houden.

Maarja Hansie Nijland ...

Dokkumer

Citaat van: Gasgeve op augustus 22, 2015, 10:52:20
Hadden zij beter Fischer kunnen halen. Die kan beter verdedigen. Hadden wij Reijnen nog kunnen houden.

Maarja Hansie Nijland ...
Reijnen werd niet gezien als vervanger van Botteghin.. Nou dat hebben we gezien. Dit was mijns inziens eerder een manier om de concurrent en buurjongen te verzwakken dan je basiself te versterken. vd Laan idem!

Die vd Looij kan het mooi vertellen, maar laat het op het veld nooit zien!
En die Nijland kan wat mij betreft gisteren nog de varkenspest krijgen :R

AL

Ritzmaier naar Nec.

Marc S

Feyenoord voor de verandering maar weer eens een onterechte penalty.