Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

ADO speelt echt een hele goeie pot!

Yellow Army

Citaat van: Eewal op augustus 15, 2015, 21:31:01
ADO speelt echt een hele goeie pot!

Vond ze vorige week tegen psv ook al goed spelen. Op deze manier zeker geen degradatiekandidaat.
Area 58

Eewal

Citaat van: Yellow Army op augustus 15, 2015, 21:32:47
Vond ze vorige week tegen psv ook al goed spelen. Op deze manier zeker geen degradatiekandidaat.
Ze blazen Twente volledig van het veld. Wanneer hebben wij Twente?

Marc S

Citaat van: Eewal op augustus 15, 2015, 21:33:46
Ze blazen Twente volledig van het veld. Wanneer hebben wij Twente?

Over een maand en vier dagen

Tukker

Citaat van: Dokkumer op augustus 15, 2015, 21:16:46
Dat FC Twente heeft ook een toppertje achterin staan.. Katsikas ofzo :_schater
En hij was juist zo'n beetje de enige speler waar ze hier in Tukkerland enthousiast over waren. Deze uitslag krijgt vast en zeker een reactie :zweep
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Dokkumer

Citaat van: Tukker op augustus 15, 2015, 21:38:43
En hij was juist zo'n beetje de enige speler waar ze hier in Tukkerland enthousiast over waren. Deze uitslag krijgt vast en zeker een reactie :zweep
Hoe slecht is de rest van de aankopen dan? Het zag er toch niet uit met die kerel, hij stond erbij en keek er naar! Berisha met de dozen om de schoenen en een blinddoek om dolt hem aan alle kanten!

Voor de rest weer een prima pot van de Hagenezen, daar doet die dikke Griek niets aan af.

fred

Sinds Fräser daar trainer is, speelt ADO altijd wel goed vind ik.

Tukker

Citaat van: Dokkumer op augustus 15, 2015, 21:41:48
Hoe slecht is de rest van de aankopen dan? Het zag er toch niet uit met die kerel, hij stond erbij en keek er naar! Berisha met de dozen om de schoenen en een blinddoek om dolt hem aan alle kanten!

Voor de rest weer een prima pot van de Hagenezen, daar doet die dikke Griek niets aan af.
Dan zullen de meningen wel weer bijgesteld worden  :_schater
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

fred

Reijnen maakt tot nu toe niet een sterke indruk. Verspeelde de bal voorafgaand aan de 1-0 voor PSV  :_schater

drg

Citaat van: fred op augustus 16, 2015, 13:11:17
Reijnen maakt tot nu toe niet een sterke indruk. Verspeelde de bal voorafgaand aan de 1-0 voor PSV  :_schater

't geld is al overgemaakt toch?  :D

dizzhead

Utrecht 1-0. Penalty, veroorzaakt door....  :zweep

fred

Lekker Bijkertje.....

Galdiano

Prachtig stadion heeft Heracles gekregen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

El Ma-kri-niii

Vreselijk. Moet er niet aan denken dat we hier twee ringen krijgen, is funest voor de sfeer. Ze hebben daar als het ware twee stadions bovenop elkaar.

speculeter

Bijker en reijnen doen het goed bij hun clubs?