Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Gasgeve

Bikel van DKV gaat waarschijnlijk ook naar NEC.

Collingwood

Wilfried Kanon (ADO) naar Lille (Frankrijk).
Kalmte alleen kan u redden.

hobbes

DKV haalt van der Boomen. Oftewel zij halen talent bij Fc Eindhoven, wij bij Man C  :_schater

Gasgeve

Het gaat om het talent en niet om de club waar die vandaan komt. Van den Boomen is gewoon een goeie speler hoor, ook al gun ik die mestkevers het niet.

hobbes

Groningen wil het contract met Botteghin verlengen, hopelijk laten ze dan Reijnen met rust.

Dokkumer

Erwin Mulder is vanaf nu een boer.

AL

Falkenburg voor 2 jaar naar Willem 2.


pvanbuijtene

Excelsior krijgt waarschijnlijk 5% procent van de transfersom van Clasie (afgedwongen in huurovereenkomst? wat maakt fnoord zich weer belachelijk) zal ongeveer zo 6ton voor onze concurrent.. niet een verkeers bedrag, weet niet of ze dat allemaal kunnen investeren.

AL

Marcellis op proef bij Zwolle.

Collingwood

Rechtsbuiten Nigel Hasselbaink (Hamilton, Schotland) naar Excelsior.
Kalmte alleen kan u redden.

Gasgeve

Gastón Pereiro nu dan eindelijk echt naar PSV.

John Hiatt

Heracles opent eerste lady vak van Europa. Moet niet veel gekker worden. Wat een onzin zeg. Apartheid, discriminatie. Voor een lady'snight gaan de huppeltrutjes maar naar de bioscoop of club Red.

666

Citaat van: John Hiatt op juli 17, 2015, 08:43:56
Heracles opent eerste lady vak van Europa. Moet niet veel gekker worden. Wat een onzin zeg. Apartheid, discriminatie. Voor een lady'snight gaan de huppeltrutjes maar naar de bioscoop of club Red.

Cambuur heeft al zoiets...  namelijk een tokkie vak met een capaciteit van 9600.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

El Ma-kri-niii

Ook wel leuk om eens in Cambuurstadion een ladies night te organiseren. In de Action, welteverstaan. Gaan wij bier drinken in t Hertsje.

EdsjeSCC

Veldwijk twee keer geprikt. Maar in een oefenwedstrijd en tegen een jupiler clubke, maar denk dat Zwolle een goede spits heeft binnengehaald