Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Heenreis kofferbak vol met bier, en terug weg de kofferbak weer vol met alcoholische versnaperingen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

siepelsjeu

Wat heeft feyenoord een verwend publiek gekregen. constant fluiten net ajax  :R

Marc S

Citaat van: siepelsjeu op mei 11, 2015, 20:30:44
Wat heeft feyenoord een verwend publiek gekregen. constant fluiten net ajax  :R

Ze leven daar onder de illusie dat ze nog een topclub zijn. Historisch gezien waren ze erg goed. maar kijk je naar het te besteden geld, de prijzen van de laatste 25-30 jaar dan moet je concluderen dat PSV en Ajax veel verder zijn.. daar zijn ze echter bij Feyenoord nog niet achter. Of in iedergeval een deel van het publiek.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Wanneer komen die tussen standen van de fair play ranglijst eigenlijk? Elke week? Zonder bijker stijgen de kansen voor ons natuurlijk wel
Henk, held, bedankt

jeff

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 13, 2015, 21:11:16
Wanneer komen die tussen standen van de fair play ranglijst eigenlijk? Elke week? Zonder bijker stijgen de kansen voor ons natuurlijk wel
Ik kwam vanmiddag dit tegen :
http://foxsports.nl/nieuws/279051-go-ahead-eagles-dicht-bij-europees-ticket.html
Hoe de rest van de lijst er uit ziet weet ik zo niet.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: jeff op mei 13, 2015, 21:57:27
Ik kwam vanmiddag dit tegen :
http://foxsports.nl/nieuws/279051-go-ahead-eagles-dicht-bij-europees-ticket.html
Hoe de rest van de lijst er uit ziet weet ik zo niet.
Dus als het de eagles niet lukt ivm het stadion en we halen excelsior nog in, gaan we alsnog Europa in
Henk, held, bedankt

Yellow Army

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 13, 2015, 22:09:53
Dus als het de eagles niet lukt ivm het stadion en we halen excelsior nog in, gaan we alsnog Europa in

Spelen ze toch gewoon in een ander stadion.
Area 58

Yellow Army

Area 58

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op mei 13, 2015, 22:27:38
Volledige lijst: https://ebv.knvb.nl/overige/competitie-zaken2/fair-play/ranglijst-fair-play3

Vrij kansloos dus
1   FC Twente   8.05   33 Geen inschrijving
2   Go Ahead Eagles   7.98   33
3   PSV   7.98   33 CL
4   Ajax   7.97   33 VCL
5   N.E.C.   7.95   38 Juup
6   Excelsior   7.94   33
7   Jong PSV   7.93   38 Juup
8   FC Groningen   7.92   33 EL
9   SC Cambuur   7.92   33

Kansloos? Nee zeker niet.

RotterdamLeeuwarden

Wat een teringbende in Rotterdam  :R

Ben er effe helemaal klaar mee  :(
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Destroyer

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op mei 17, 2015, 20:04:13
Wat een teringbende in Rotterdam Leeuwarden en bij de KNVB  :R

Ben er effe helemaal klaar mee  :(

:y
** Poolwinner 18/19 - 21/22

pvanbuijtene

Citaat van: Dokkumer op mei 13, 2015, 22:36:46
1   FC Twente   8.05   33 Geen inschrijving
2   Go Ahead Eagles   7.98   33
3   PSV   7.98   33 CL
4   Ajax   7.97   33 VCL
5   N.E.C.   7.95   38 Juup
6   Excelsior   7.94   33
7   Jong PSV   7.93   38 Juup
8   FC Groningen   7.92   33 EL
9   SC Cambuur   7.92   33

Kansloos? Nee zeker niet.

Als eagles degradeert? wat dan?

Yellow Army

Citaat van: pvanbuijtene op mei 17, 2015, 20:54:09
Als eagles degradeert? wat dan?

Dan spelen ze volgend jaar JL en vEL.
Area 58

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op mei 17, 2015, 20:57:31
Dan spelen ze volgend jaar JL en vEL.
Klopt, het gaat erom waar je speelt op het moment van plaatsing. Dus NEC was bij voorbaat al kansloos.

AL

Eagles voorrondes Europees, maar degradatie is erg dichtbij als het zo blijft!