Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Tukker

Citaat van: Marc S op april 11, 2015, 21:18:48
Nac geeft even een 2-0 voorsprong weg tegen dord en maaskant slaat een stuk van zn dugout kapot
Lachen    :_schater :_schater

Morgen 1 puntje halen en we zijn officieel gehandhaafd  :y :y :y :thumbsup |:)
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Tukker

Citaat van: Destroyer op april 11, 2015, 21:57:42
GekNACt?
Het gaat in Breda straks uit als een NAChtkaars
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Dokkumer

Citaat van: Tukker op april 11, 2015, 22:03:38
Het gaat in Breda straks uit als een NAChtkaars
Breda wordt toch omgedoopt tot Maaskantje?

Tukker

Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dokkumer op april 11, 2015, 22:08:52
Breda wordt toch omgedoopt tot Maaskantje?

Zou hij zichzelf ook een boete geven?
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 11, 2015, 22:21:27
Zou hij zichzelf ook een boete geven?
Boete plus 3 jaar landelijk SV.

Tukker

Citaat van: Tukker op april 11, 2015, 21:48:11
Morgen 1 puntje halen en we zijn officieel gehandhaafd  :y :y :y :thumbsup |:)
Met het verlies van Heracles zijn we nu officieel gehandhaafd.

Feestje   :proost :proost :proost :proost :proost :proost :proost
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Dokkumer

Citaat van: Tukker op april 11, 2015, 23:22:26
Met het verlies van Heracles zijn we nu officieel gehandhaafd.

Feestje   :proost :proost :proost :proost :proost :proost :proost
Morgenmiddag na 16:20 pas een feestje. Nu in stilte genieten en opladen voor de ongeslagen status in het kampioenschap van het Noorden.

Tukker

Citaat van: Dokkumer op april 11, 2015, 23:30:26
Morgenmiddag na 16:20 pas een feestje. Nu in stilte genieten en opladen voor de ongeslagen status in het kampioenschap van het Noorden.
Ik heb er zojuist toch alvast (in stilte  :P)  eentje op gedronken  :proost :grolsch
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Dokkumer

Citaat van: Tukker op april 11, 2015, 23:32:32
Ik heb er zojuist toch alvast (in stilte  :P)  eentje op gedronken  :proost :grolsch
:proost

Marc S

Dit voelt al weer zo gewoon wekelijks eredivisie wedstrijden, terwijl we 2 jaar geleden nog jupiler league speelden, dit went erg snel  :y

JurjenS7

Eerste keer in mijn leven dat ik hoop dat feyenoord scoort  :0=

JurjenS7


drg