Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Stom! Teletekst is het icoontje vergeten:

Henk, held, bedankt

drg

Citaat van: Collingwood op april 10, 2015, 11:55:00
Benieuwd of Van de Belt wist dat de situatie zó schrijnend zou zijn en of hij achteraf gezien niet liever bij Cambuur was gebleven.

Hij wou een nieuwe uitdaging toch?

Die het ie kregen  :devil

666

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 10, 2015, 12:47:02
Stom! Teletekst is het icoontje vergeten:



Je vergeet er 1  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Tukker

Citaat van: Collingwood op april 10, 2015, 11:55:00
Benieuwd of Van de Belt wist dat de situatie zó schrijnend zou zijn en of hij achteraf gezien niet liever bij Cambuur was gebleven.
Nee, dat het zo erg zou zijn wist hij niet.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Collingwood op april 10, 2015, 11:55:00
Benieuwd of Van de Belt wist dat de situatie zó schrijnend zou zijn en of hij achteraf gezien niet liever bij Cambuur was gebleven.

T is pure club liefde dat hij die 6 punten voor ons geregeld heeft
Henk, held, bedankt

Marc S

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 10, 2015, 18:41:35
T is pure club liefde dat hij die 6 punten voor ons geregeld heeft

Van der Belt undercover ;) Hier is hij natuurlijk al jaren mee bezig geweest achter de schermen  :_schater :zweep

Kuzmanovic-Apeldoorn

Een korte analyse van de stand (met Twente op de plaats van het aantal punten dat ze gehaald hebben) en waar wij de punten gehaald hebben:
Opvallende zaken
* We hebben van alle clubs boven ons staan 3 punten of minder gehaald, behalve natuurlijk tegen DKV  |:) (Ajax zou ook nog 4 kunnen worden)
* we hebben tegen 4 clubs geen punten gehaald (dit zou in theorie nog 5 clubs kunnen worden maar daar geloof ik niet in)
* we hebben van de 8 clubs die 'boven ons staan' maar 9 van de 39 punten gehaald (kan nog 12 worden)

* we hebben van alle clubs onder ons thuis gewonnen of uit minimaal gelijk gespeeld
* behalve tegen NAC waar we 0 punten tegen hebben gehaald


   1.      PSV      29   - 73      0 / 6   
   2.      Ajax      29   - 63      0 / 3   
   3.      Feyenoord      29   - 57      0 / 6   
   4.      AZ      29   - 50      0 / 6   
   5.      Vitesse      29   - 48      1 / 6   
   6.      PEC Zwolle      29   - 46      3 / 6   
   7.      DKV      29   - 45      4 / 6   
   11.      FC Twente      29   - 40      1 / 6   
   8.      SC Cambuur      29   - 39      
   9.      Willem II      29   - 38      1 / 3   
   10.      FC Groningen      29   - 36      3 / 3   
   12.      FC Utrecht      29   - 33      6 / 6   
   13.      ADO Den Haag      29   - 31      4 / 6   
   14.      Excelsior      29   - 30      1 / 3   
   15.      Heracles Almelo      29   - 28      6 /6   
   16.      NAC Breda      29   - 26      0 / 6   
   17.      Go Ahead Eagles      29   - 23      6 / 6   
   18.      FC Dordrecht      29   - 15      3 / 3   
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: 666 op april 10, 2015, 13:25:59
Je vergeet er 1  :devil

Excuses 666, hierbij de aangepaste versie:

Henk, held, bedankt

666

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 11, 2015, 02:16:00
Excuses 666, hierbij de aangepaste versie:



Kuzmanovic bedankt  :thumbsup
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Dokkumer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 11, 2015, 02:05:21
Een korte analyse van de stand (met Twente op de plaats van het aantal punten dat ze gehaald hebben) en waar wij de punten gehaald hebben:
Opvallende zaken
* We hebben van alle clubs boven ons staan 3 punten of minder gehaald, behalve natuurlijk tegen DKV  |:) (Ajax zou ook nog 4 kunnen worden)
* we hebben tegen 4 clubs geen punten gehaald (dit zou in theorie nog 5 clubs kunnen worden maar daar geloof ik niet in)
* we hebben van de 8 clubs die 'boven ons staan' maar 9 van de 39 punten gehaald (kan nog 12 worden)

* we hebben van alle clubs onder ons thuis gewonnen of uit minimaal gelijk gespeeld
* behalve tegen NAC waar we 0 punten tegen hebben gehaald

Ajax 4 punten? Geldt dat als we met 4 of meer doelpunten in de UFO winnen ofzo?
Klopt
Ik kom maar op 8 punten, Vitesse 1, Zwolle 3, dkv 4
Rest zal wel kloppen ;)

Spine

Ik zit Huhu-AZ te kijken. Hebben meer mensen geen geluid? Ik hoor alleen de commentator.

Ronald

Citaat van: Spine op april 11, 2015, 20:19:33
Ik zit Huhu-AZ te kijken. Hebben meer mensen geen geluid? Ik hoor alleen de commentator.

Klappertjes zijn verboden in het uitvak en tja die boertjes en sfeer dat is gewoon onmogelijk.  :devil

Marc S

Niet zo flauw doen jongens, je hoort de bal ook rondgespeeld worden en zo nu en dan de coaches schreeuwen

Spine

Ik hoor nu ook spelers naar elkaar schreeuwen inderdaad.

Marc S

Nac geeft even een 2-0 voorsprong weg tegen dord en maaskant slaat een stuk van zn dugout kapot