Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Hou toch op met dat Europees voetbal.
Lekker ongedwongen competitie uitspelen en bezig met selectie voor volgend seizoen.

Dokkumer

Citaat van: speculeter op maart 01, 2015, 17:07:17
Hou toch op met dat Europees voetbal.
Lekker ongedwongen competitie uitspelen en bezig met selectie voor volgend seizoen.
:R Niet zo realistisch, dan wordt het hier saai!

666

Citaat van: Dokkumer op maart 01, 2015, 17:13:23
:R Niet zo realistisch, dan wordt het hier saai!

Idd blijf eens dromen van champignonsliek
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Dokkumer

Citaat van: 666 op maart 01, 2015, 17:22:16
Idd blijf eens dromen van HET WINNEN VAN DE champignonsliek

Marc S

We hebben gewonnen dus  :0= :0= :0= WIJ GAAN EUROPA IN!!!!

hobbes

. http://s.ad.nl/3875881

We gaan weer een plaatsje stijgen lijkt het op.

poelie-lwd

Wie had dat gedacht, met stip naar plekkie 8  _O_

:0= WIDZEW LODZ, HERE WE COME!!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Galdiano

Officieel! Fc Twente 3 punten in mindering.
Fc Twente heeft inmiddels aangegeven niet in beroep te gaan.

|:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

drg


666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Viper

Op zich wel lekker. Dit doet dat late tegendoelpunt van hen een beetje vergeten. Overigens had ik liever op eigen kracht op deze plek gestaan.

Citaat van: 666 op maart 04, 2015, 09:21:49
Neemt niet alles mee  :?

Je kunt quotes niet quoten.

okkele

Citaat van: poelie-lwd op maart 02, 2015, 12:06:36
Wie had dat gedacht, met stip naar plekkie 8  _O_

:0= WIDZEW LODZ, HERE WE COME!!

niet eens zo`n gekke opmerking met.......
zwolle uit
utrecht thuis
az uit
eagles thuis
groningen uit
excelsior thuis
dordrecht uit
ajax uit
willem II thuis.

|:)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

TARGET


Dokkumer

Citaat van: Viper op maart 04, 2015, 10:08:41
Op zich wel lekker. Dit doet dat late tegendoelpunt van hen een beetje vergeten. Overigens had ik liever op eigen kracht op deze plek gestaan.

Je kunt quotes niet quoten.
Dat is inderdaad het geval, een bewuste keuze om het ellenlang quoten (wat op het oude forum veel gebeurde) te voorkomen.

Cambuur Groningen

Een diepe gifbeker daar bij Twente en hij lijkt nog niet leeg