Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Dijkie bedankt .Zo hoort dat

speculeter

Zalig weekend.
Mijn personeelslid die nu aan het werk is gaat zo naar huis.
Even inwrijven l0l

Shar

Bevalt me prima zo die half één uitwedstrijden van Heerenveen de laatste tijd

Dokkumer

Leuk ploegje dat Excelsior, blijven er zo fluitend in.

moodygrunn

http://www.vi.nl/nieuws/fc-twente-vreest-drie-punten-in-mindering.htm

Dat zou betekenen dat we nog voor de wedstrijd tegen zwolle eroverheen klimmen
In Henk en Sandor we trust

Marc S

Citaat van: moodygrunn op maart 01, 2015, 15:55:31
http://www.vi.nl/nieuws/fc-twente-vreest-drie-punten-in-mindering.htm

Dat zou betekenen dat we nog voor de wedstrijd tegen zwolle eroverheen klimmen

zou voor ons gunstig zijn... maar het eerste wat in me op komt waarom NAC dan niet?

Tukker

Citaat van: moodygrunn op maart 01, 2015, 15:55:31
http://www.vi.nl/nieuws/fc-twente-vreest-drie-punten-in-mindering.htm

Dat zou betekenen dat we nog voor de wedstrijd tegen zwolle eroverheen klimmen
Soms is het wel leuk om in Enschede te werken  :y

Het zout staat al klaar hier  :thumbsup
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Tukker

ADO presteert het werkelijk weer om ver in blessuretijd te scoren. Dat heeft ze onderhand al heel wat punten opgeleverd.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

moodygrunn

Citaat van: Tukker op maart 01, 2015, 16:23:47
ADO presteert het werkelijk weer om ver in blessuretijd te scoren. Dat heeft ze onderhand al heel wat punten opgeleverd.

Was ook niet meer dan terecht, groningen speelde waardeloos en kreeg onterecht de tweede penalty toegekend.
In Henk en Sandor we trust

AL

Heerlijk weekend zo.
Kut Groningen in 94e minuut goal om de oren, heerlijk en gerechtigheid (wat een draak van een scheidsrechter weer).
Twente 3 punten in mindering.
Ik zeg :proost :proost

Tukker

Lekker begin bij PSV - Ajax. Na 37 seconden al een elleboog door Ajax waar bijvoorbeeld Hemmen of Ogbeche 3 wedstrijden voor zou krijgen.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

zeewolde

Citaat van: moodygrunn op maart 01, 2015, 15:55:31
http://www.vi.nl/nieuws/fc-twente-vreest-drie-punten-in-mindering.htm

Dat zou betekenen dat we nog voor de wedstrijd tegen zwolle eroverheen klimmen
winnen van zwolle en we kunnen ook nog van plek 6 gaan dromen


( en bij verlies van plek 16 :devil)

drg

Citaat van: Tukker op maart 01, 2015, 16:47:48
Lekker begin bij PSV - Ajax. Na 37 seconden al een elleboog door Ajax waar bijvoorbeeld Hemmen of Ogbeche 3 wedstrijden voor zou krijgen.

Twente zal er ook wel met een zielig lage boete af komen van die financiële rotzooi. In de jupiler werd op gegeven momenten gewoon rondgestrooid met puntenminderingen, maar dit zou natuurlijk niet netjes staan op het papierwerk van de KNVB in de hoogste divisie.

drg

Citaat van: zeewolde op maart 01, 2015, 16:57:52
winnen van zwolle en we kunnen ook nog van plek 6 gaan dromen


( en bij verlies van plek 16 :devil)

Hou op, ik zie de drama op dit forum na de uitwedstrijd tegen zwolle al helemaal voor me, dan gaan we nooit meer winnen, spelen we tegen degradatie en is dit het meest waardeloze Cambuur in 50 jaar tijd.

jeff

Dat was het vorig week ook na nac uit. Toen gingen we weer mee doen voor de onderste plekken, na de winst op heracles gaan we weer voor Europees voetbal