Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Gasgeve

Citaat van: scc-aaron op februari 11, 2015, 12:49:11
Ben ik het niet met je eens. Het is immers de fout van de KNVB. Hoe graag ik NAC ook een straf gun.
Ooh dat wist ik niet. Dan zijn ze nu al niet meer serieus te nemen.

Dokkumer

Citaat van: scc-aaron op februari 11, 2015, 11:23:23
Wat in het voordeel spreekt voor NAC is dat de KNVB heeft gezegd dat alles in orde was met betrekking tot de speler.

Heeft de KNVB dat gezegd of is dat alleen op de burelen van NAC geroepen om hun eigen paadje schoon te vegen? Uit het artikel kan ik niet opmaken dat de KNVB WERKELIJK toestemming heeft gegeven!

Yellow Army

Citaat van: Dokkumer op februari 11, 2015, 14:59:52
Heeft de KNVB dat gezegd of is dat alleen op de burelen van NAC geroepen om hun eigen paadje schoon te vegen? Uit het artikel kan ik niet opmaken dat de KNVB WERKELIJK toestemming heeft gegeven!

Volgens nac stond de speler in het systeem van de knvb wat betekent dat de speler speelgerechtigd was. Echter kan een speler zonder werkvergunning niet in het systeem komen. Maw nac geeft de knvb de schuld, maar de club is uiteindelijkzelf verantwoordelijk voor de opstelling van de juiste (speelgerechtigde) spelers.
Area 58

Lore

Citaat van: Yellow Army op februari 11, 2015, 16:44:48
Volgens nac stond de speler in het systeem van de knvb wat betekent dat de speler speelgerechtigd was. Echter kan een speler zonder werkvergunning niet in het systeem komen. Maw nac geeft de knvb de schuld, maar de club is uiteindelijkzelf verantwoordelijk voor de opstelling van de juiste (speelgerechtigde) spelers.

Heb ook nog nooit een statement van de KNVB gezien waarin zij ruiterlijk toegeven dat zij de schuldige partij zijn. Ik denk dat NAC hier wel een prijs voor gaat betalen

poelie-lwd

Wanneer spreekt de KNVB zich hierover uit of is dat nog niet bekend?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

dizzhead

Citaat van: Lore op februari 11, 2015, 19:02:26
Heb ook nog nooit een statement van de KNVB gezien waarin zij ruiterlijk toegeven dat zij de schuldige partij zijn. Ik denk dat NAC hier wel een prijs voor gaat betalen

Dat dacht ik nou precies toen ik het las.... Ook als zou NAC gelijk hebben over de gang van zaken, KNVB zou wel voet bij stuk houden om de eigen naam 'zuiver' te houden. Corrupte graaiers dat het er zijn.

legeips

Citaat van: Len Cantello op februari 08, 2015, 16:47:05
Tijd dat jij je verwachtingspatroon eens bijsteld. Maakt het leven een stuk leuker. Met een begroting zoals de onze is iedere plek boven de laatste 3 een wereld prestatie.....

Ja goed gesproken LEN! :_schater

Lekker calimero gedrag blijven vertonen.... Daar komt de club verder mee..

Dokkumer

Het is tenslotte de overheid van het voetbal.. Dus enige parallellen moeten er altijd zijn :devil

Dokkumer

Citaat van: legeips op februari 11, 2015, 20:33:58
Ja goed gesproken LEN! :_schater

Lekker calimero gedrag blijven vertonen.... Daar komt de club verder mee..
Prima, jij regelt volgend seizoen met 7 miljoen even een EL waardige selectie met dito salaris? Heeft HELEMAAL NIKS met calimero gedrag te maken, maar puur met realisme. Je kunt gewoon niet verwachten dat onze club nu structureel om plaats 10 of zelfs hoger kan spelen. Wij moeten zolang er nog geen nieuw stadion is gewoon overleven, niets meer en niets minder!

legeips

Citaat van: Dokkumer op februari 11, 2015, 20:36:28
Prima, jij regelt volgend seizoen met 7 miljoen even een EL waardige selectie met dito salaris? Heeft HELEMAAL NIKS met calimero gedrag te maken, maar puur met realisme. Je kunt gewoon niet verwachten dat onze club nu structureel om plaats 10 of zelfs hoger kan spelen. Wij moeten zolang er nog geen nieuw stadion is gewoon overleven, niets meer en niets minder!

Ik snap wat je zegt... Maar als de club bestaansrecht wil houden, dan moeten we stappen maken. Waarom lukt het Zwolle wel? De eredivisie zit in een fase van nivellering en dat is een kans om meer te bereiken dan enkel overleven.

We zijn net op tijd gepromoveerd, misschien wat gelukkig, maar zeker niet onverdienstelijk. Maar als we een stayer in de hoogste divisie van het betaald voetbal willen zijn, moeten we steeds hoger eindigen en slimmer inkopen/ investeren.

Eenvoudig? Nee, maar enkel in de overlevingsmodus blijven hangen is meer werken aan een uitstel van executie, dan gaan voor een nieuwe start.

Misschien ben ik ongeduldig of wantrouwend, maar dat de bouw van het stadion maar niet van de grond wil komen, zegt misschien wel iets over de modus waarin de club zit..

Want waarom zou je miljoenen steken in iets wat enkel wil overleven.

Maar voor nu genoeg over knaken en toekomst... Zondag geldt er maar 1 ding en dat is DKV laten zien dat er niks te halen is in Leeuwarden.. |:)

Dokkumer

Zwolle loopt 3 stappen op ons voor. Die hadden geen negatief EV weg te werken en het stadion stond er al. Daar zullen wij eerst doorheen moeten, willen wij een langere rol van betekenis spelen in de Eredivisie.

Nivellering vind ik zo'n dooddoener, die is in de jaren '70 al ingezet en is door iemand opnieuw in het leven geroepen waardoor de hele kudde het weer braaf napraat. Ik zal de bewijzen wel eens voor je opzoeken.

Verder moet je gewoon zien te overleven en de eerder genoemde zaken afgerond hebben voordat je weer stappen kunt maken, dat is juist het hele probleem. Groeien kunnen we amper en ja we zullen slim moeten blijven op de transfermarkt. Gokjes nemen met Leeuwinnen, Narsinghs etc en het vinden van beloftevolle spelers die een stap hogerop kunnen. Dat hebben we imo nu al 2 seizoenen PRIMA gedaan en ongeduldig zijn we allemaal wel een beetje ;)

Knaken zijn helaas de motor van het hedendaagse voetbal, de tijd dat de recettes de grootste bron van inkomsten waren liggen allang achter ons...

Juist, ik spreek de komende dagen ook geen woord meer (typ alles wel) en zal negentig + minuten lang ALLES geven om de "Hel van Leeuwarden" weer te laten herleven!


gewoon een fan

Ik kan het fout hebben maar heeft Zwolle nu geen financiële problemen  :?
Het één kan ook met het ander te maken hebben lijkt mij, maar ik ben geen expert dus weet niet alle ins en outs hiervan.

666

Citaat van: gewoon een fan op februari 12, 2015, 07:45:04
Ik kan het fout hebben maar heeft Zwolle nu geen financiële problemen  :?
Het één kan ook met het ander te maken hebben lijkt mij, maar ik ben geen expert dus weet niet alle ins en outs hiervan.

Ik meende ook ergens te lezen dat ze een lening, van enkele miljoenen, bij de gemeente zijn aangegaan om de groei van de club te kunnen financieren.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Collingwood

Klopt, de directie van PEC heeft zelf toegegeven dat men te veel financiële risico's heeft genomen om de groei te financieren.
Kalmte alleen kan u redden.

Daddy T.

#3839
Citaat van: 666 op februari 12, 2015, 08:02:04
Ik meende ook ergens te lezen dat ze een lening, van enkele miljoenen, bij de gemeente zijn aangegaan om de groei van de club te kunnen financieren.
Zwolle had afgelopen 5 jaar al een garantstelling van ruim 1 miljoen vanuit de gemeente.
De komende vijf jaar hebben ze wederom een garantstelling vanuit de gemeente van 1,5 miljoen toegezegd gekregen ivm een tekort van 300.000 euro. http://www.sallandcentraal.nl/article.php?action=showarticle&id=55626
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!